Gå til innhold

Mann med 500 gjeld.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva er alderen på denne mannen? Over 30 så hadde det vært et stort rødt flagg. Er han veldig ung, så er det bittelitt mer forståelig. 

Anonymkode: 682d1...e8f

Begrenset hvor ung han kan være når han har opparbeidet seg 500 000 i lån hos lånekassen, det er ikke gjort på 2 år for å si det sånn. 

TS: her har du en mann fullstendig uten økonomisk styring, som lever på penger han tror han skal arve. Helt urealistisk, og mest sannsynlig kommer han til å prøve å leve på deg. De pengene kommer han sannsynligvis aldri til å få.

Anonymkode: 50ace...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I utgangspunktet hadde det vert helt uaktuelt for meg å date en mann som hadde misligholdt gjeld. 

Mulig det finnes formidlende grunner til det som jeg kunne godtatt, men da skal grunnen være god. 

Økonomisk trygghet er svært viktig for meg og jeg blir stresset og sover dårlig om jeg bekymrer meg for mye. Skulle jeg bodd med en mann jeg måtte passe på sånn at han ikke sølte bort alle pengene sine (og eventuelt mine) så hadde jeg blitt utslitt og ulykkelig.  

Da ville jeg heller vert sammen med noen som hadde stål kontroll, men tjente lite og ikke kom til å arve en krone. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...