Gå til innhold

Følelser eller kun ute etter sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan merker jeg på flørtingen til en mann om han har følelser for meg eller kun ute etter sex? Jeg føler det er en vibe mellom oss..

Anonymkode: 04104...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er mann og for meg er følelser kontra sex noe som jeg ikke alltid har forståelse for selv. Jeg kan ha lyst på bare sex med deg. Eller å bli kjærester.

Jeg vet at følelsene min dør når dama ikke tenner på meg lengre.

Anonymkode: c3688...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ganske håpløst å si, forskjellig fra mann til mann. 

Min mann virket som han kun var ute etter sex, men viste seg etterhvert at han faktisk hadde følelser og ønsket forhold. 

Anonymkode: a51c5...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må knulle først før man vet.

Anonymkode: 58f5f...410

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange menn ikke alltid vet forskjellen selv før etter man har hatt sex. 

De fleste vil gjerne ha ett forhold, men om det er akkurat med deg, nei det er ikke godt å si sånn på forhånd. 

Anonymkode: 0be72...db8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, det gir jo mening

Anonymkode: 04104...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Må knulle først før man vet.

Anonymkode: 58f5f...410

Nei det må man ikke...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er mann og for meg er følelser kontra sex noe som jeg ikke alltid har forståelse for selv. Jeg kan ha lyst på bare sex med deg. Eller å bli kjærester.

Jeg vet at følelsene min dør når dama ikke tenner på meg lengre.

Da kjenner du ikke vedkommende godt nok tenker jeg, eller deg selv for den saks skyld.

Så da håper jeg ikke du velger å involvere deg før du kjenner deg selv litt bedre...

Om du ikke forstår deg selv, så kan du ikke forvente at noen andre skal gjøre det heller 🤷

Slike utsagn som dette her gjør meg egentlig litt forbanna for å si det mildt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp møtt en flott mann, og han sier at han vil vente med sex for å bevise at han ikke bare er ute etter sex. ❤️

Aldri opplevd det før, så vet ikke om det er vanlig.. 

Anonymkode: bd2f1...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å ikke vite. Mennesker er ikke nødvendigvis gode på å skille mellom hva de føler: forelskelse, kåtskap, behov for bekreftelse. En smørje. Er ikke sånn at mennesker går rundt og tenker sex eller følelser hele tiden. Blir man avvist etter sex, betyr ikke det alltid at det bare var det de var ute etter. Men ofte kan man være bedre på å skille etter man har hatt sex, med mindre fokuset ligger på å bli likt, og ikke på å like.

Anonymkode: d6a35...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (12 timer siden):

Da kjenner du ikke vedkommende godt nok tenker jeg, eller deg selv for den saks skyld.

Så da håper jeg ikke du velger å involvere deg før du kjenner deg selv litt bedre...

Om du ikke forstår deg selv, så kan du ikke forvente at noen andre skal gjøre det heller 🤷

Slike utsagn som dette her gjør meg egentlig litt forbanna for å si det mildt...

Hvorfor gjør det det forbanna? Kvinner flest forstår ikke seg selv. Skal jeg gå rundt og være forbanna på dem?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor gjør det det forbanna? Kvinner flest forstår ikke seg selv. Skal jeg gå rundt og være forbanna på dem?

Jeg kjenner at jeg er ihvertfall ikke interessert i å møte noen som ikke vet hva de vil. Det passer ikke for meg.

Når man vet at det kan være mennesker som lurer seg til sex, under falske forutsetninger så syns ikke jeg det er bra.

Det er ofte slike tråder her på KG. Det har jeg lagt merke til. 

Så jeg hyller alle de menn på Tinder som skriver at de kun er ute etter sex, og ikke forhold, for da er de i det minste ærlige.

Jeg verdsetter ærlighet mer enn noe annet fra et annet menneske. Det har med respekt å gjøre. 

Er det vanskelig å forstå?

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tatt i betraktning at du er kvinnen og spør om dette så sier det meg at DU er intr. Siden kvinner primært er intr i menn et par knepp over hva de kan få til forhold så vil det si at denne karen ligger nedover med deg. Så han er i all hovedsak ute etter å flørte, ha det morro og ha sex. Noe det ikke er noe galt med overhodet.

Anonymkode: 65bd0...008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tatt i betraktning at du er kvinnen og spør om dette så sier det meg at DU er intr. Siden kvinner primært er intr i menn et par knepp over hva de kan få til forhold så vil det si at denne karen ligger nedover med deg. Så han er i all hovedsak ute etter å flørte, ha det morro og ha sex. Noe det ikke er noe galt med overhodet.

Anonymkode: 65bd0...008

Herregud 

Anonymkode: e0506...c8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...