AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Mannen har prostata som kan gi en orgasme som setter spor for resten av livet. Hvor mange kvinner er klar over det, og kan en forvente at kvinner lærer seg og gi mannen denne gleden. På lik linje med at menn absolutt bør lære seg å stimulerer kvinnen klitoris, både med tunge og fingre og kvinnen G - og A-punkt med fingrene/leketøy Anonymkode: 3ae71...7f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mannen har prostata som kan gi en orgasme som setter spor for resten av livet. Hvor mange kvinner er klar over det, og kan en forvente at kvinner lærer seg og gi mannen denne gleden. På lik linje med at menn absolutt bør lære seg å stimulerer kvinnen klitoris, både med tunge og fingre og kvinnen G - og A-punkt med fingrene/leketøy Anonymkode: 3ae71...7f0 Greit å notere at der nødvendigvis ikke gjelder alle da. Husk å kommuniser. Kona mi vet om prostata. Men jeg liker ikke direkte stimuli av protata. Jeg får ikke nytelse av det, kun lett ubehag. Min kone har heller ingen glede av direkte stimuli av g-området (ikke gpunkt. Det er et område). Hun foretrekker stimuli sv klitoris kombinert med stimuli av kjedeåpning. Anonymkode: c2d6f...92e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Klitoris er det samme som penis hodet. Bare søk opp bildet av en klitoris, det er en mini penis. Føler ikke det er nødvendig å måtte stimulere de andre punktene. Jeg klarer meg uten de andre og har selv kun klart å stimulere mitt indre en gang, får nok av klitoris. Anonymkode: abec9...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Ja jeg vet om det. Men fordi om du liker det og det er orgasmer som setter spor betyr det ikke at ALLE menn liker det og at det gir så kraftige orgasmer til de. Jeg liker nippleplay, men det betyr ikke at alle andre damer liker det. Man er forskjellig... 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Om det er et ønske han har så er jeg villig til å prøve. Jeg strekker meg langt for at han kan ha det så deilig som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Vel, jeg har aldri møtt en mann jeg ikke får til å komme. Om de får meg til å komme derimot… Anonymkode: 1402e...e79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Mann: Flott instilling jenter. Jeg vet om det, men er usikker på om jeg ville ha likt det. Uansett så gjelder det vel å prøve seg frem og å kommunisere mest mulig tenker jeg. Anonymkode: 2000d...c6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #8 Del Skrevet 59 minutter siden Jeg elsker det, og ser stjerner hver gang. Anonymkode: 1fd95...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 57 minutter siden #9 Del Skrevet 57 minutter siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mannen har prostata som kan gi en orgasme som setter spor for resten av livet. Hvor mange kvinner er klar over det, og kan en forvente at kvinner lærer seg og gi mannen denne gleden. På lik linje med at menn absolutt bør lære seg å stimulerer kvinnen klitoris, både med tunge og fingre og kvinnen G - og A-punkt med fingrene/leketøy Anonymkode: 3ae71...7f0 Ikke alle vil oppleve dette men de jeg har gjort det på synes det er sinnsykt digg når man får det til på en fin måte👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden #10 Del Skrevet 56 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann: Flott instilling jenter. Jeg vet om det, men er usikker på om jeg ville ha likt det. Uansett så gjelder det vel å prøve seg frem og å kommunisere mest mulig tenker jeg. Anonymkode: 2000d...c6a Du er mann og vi er jenter. Så flott. Anonymkode: abec9...326 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #11 Del Skrevet 50 minutter siden Vet om ja. Men han vil ikke at jeg skal gjøre noe der. Han får kraftig orgasme ellers. Jeg kan oppnå orgasme med stimulering av brystvortene. Men ikke alle kvinner som ønsker det. Anonymkode: e0b19...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 50 minutter siden #12 Del Skrevet 50 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann: Flott instilling jenter. Jeg vet om det, men er usikker på om jeg ville ha likt det. Uansett så gjelder det vel å prøve seg frem og å kommunisere mest mulig tenker jeg. Anonymkode: 2000d...c6a Fra en mann til jentene på kvinneguiden 👀😂 Alle har vel hørt om prostata? Alle liker ikke å bli stimulert det, og noen liker ikke å stimulere andre der. For mitt vedkommende er all anal no go, og orgasmene kommer likevel på rekke rad her... Anonymkode: 83fdb...71c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå