Gå til innhold

Jeg lå med min 23 år gamle ansatt på julebord. Hva gjør jeg nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen dager siden lagde jeg en tråd som handler om at jeg hadde uønskede seksuelle tanker om en 23 år gammel kvinne som jobber for meg i selskapet jeg eier. Det kan leses her

Jeg har tabba meg ut noe kolossalt. Jeg er godt voksen, hun er rett ut av utdanning, og dette er helt krise. Jeg drakk altfor mye, og vi endte opp med å ligge sammen hjemme hos henne. Jeg merket ganske tidlig under festlighetene at hun var litt flørtende, men tenkte jeg enten var innbilsk eller at hun ikke gjorde det med vilje. Før jeg visste ordet av det var vi i en taxi på vei hjem til henne. Jeg skjønner ikke hva det var jeg tenkte. 

Det var ikke noe pressende fra min side, og det var 100 % samtykkende hele veien – hun var like mye med på det som meg. Men det gjør det jo ikke mindre komplisert. Jeg sa hade før jeg gikk men vi har ikke snakket om det i det hele tatt.

Det verste? Jeg angrer egentlig ikke. Det føles jævlig å innrømme det, men det var en utrolig opplevelse, og jeg tenker fortsatt på det. Jeg er ikke stolt av det, men det er sannheten.

Jeg fortalte kona mi alt i dag. Vi har et åpent ekteskap, så jeg visste at det ikke ville være verdens undergang, men det føles fortsatt… merkelig. Hun kalte meg en tosk, og det var det. Hun var ikke sint, hun var ikke sjokkert – hun var mer… fascinert. Hun spurte hvordan det skjedde, hvordan det var. Hun sa at hun ikke hadde noe problem med selve handlingen, men at det som bekymret henne, var at dette kunne skape problemer på jobben – og at jeg måtte ta ansvar for situasjonen. Kona har møtt denne unge kvinnen flere ganger. 

Men hvordan i helvete skal dette gå på jobb? Hva faen gjør jeg nå? Dette er rett og slett tragi-komisk. Jeg føler meg litt ekkel, selv om hun er voksen. Jeg skjønner reaksjonen som kommer til å komme på dette her, for all del - jeg fortjener det. Men tar gjerne i mot tips også på hvordan i helvete jeg skal takle dette. 

Anonymkode: 49ac0...3b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fin historie, men dette tror jeg ikke på lenger.

Anonymkode: 7e857...f84

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går til personen deg gjelder, legger alle kort på bordet og beklager det som skjedde. 

Enig med kona di: du er en idiot. Uansett hvor samtykkende dette er, er det et styrkeforhold mellom dere. Samtidig kan du bare krysse fingrene for at ikke hun går videre med saken. 

Anonymkode: 4e2c9...5f4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Du fikk deg selv til å høres smart nok til å ikke gjøre noe ut av det i forrige innlegg. Jeg ble faktisk overbevist av deg. Men igjen, du har bare bevist at menn er flinke til å lyve både til seg selv og andre og manipulere. Cant trust any man.

Anonymkode: 9b87e...f54

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere et åpent forhold, så kommer vel det til å skje flere ganger? Får 23-åringen noen spesifikke ytelser for dette? 

Anonymkode: 1f5b7...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣🤣🤣 tosk er å være snill

Anonymkode: e7cf0...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ha for fantasien da TS. Tipper du i realiteten er en ganske grå gubbe med en kjedelig arbeiderjobb, der du er halvsnurt for at lederjobbene går deg hus forbi, lever i et platt og sexløst ekteskap, men blir av gammel vane. 

Anonymkode: fcd0e...fbd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skal ha for fantasien da TS. Tipper du i realiteten er en ganske grå gubbe med en kjedelig arbeiderjobb, der du er halvsnurt for at lederjobbene går deg hus forbi, lever i et platt og sexløst ekteskap, men blir av gammel vane. 

Og selvsagt drømmer om at du er hunk nok til å ligge med 23-åringer i ditt frie og fantastiske åpne ekteskap. 😂

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Heldigvis lar jeg logikken styre mer enn lysten her

Sitat

Jeg ville at hun skulle føle seg trygg og akseptert blant eldre kollegaer, spesielt i en bransje hvor det finnes menn som kan være litt “grenseløse” mot unge kvinner.

Sitat

jeg ønsket at hun skulle føle seg velkommen og trygg på at vi er profesjonelle. Så det at jeg nå har disse tankene om henne, får meg til å føle meg utrolig ekkel egentlig.

Sitat

Jeg har selvfølgelig ingen planer om å gjøre noe med dette, og jeg ville aldri utnytte situasjonen eller nærme meg henne på noen måte.

Ikke bare er du idiot, du er en forbanna idiot! En forbanna ekkel idiot som misbruker din stilling. Du er ikke bare godt voksen, du er direkte en gammel (sett i forhold til henne) gris.

Du kan ikke være sjefen hennes, for du er ikke hennes trygge base lenger. Du driter så sinnsykt på draget (om dette i det hele tatt er sant, noe jeg håper det ikke er).

Pass deg for Meetoo...

Anonymkode: edf46...046

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som du er jævlig stolt av deg selv. Du slår deg på brystet, og syns du er litt av en mann. De fleste hadde holdt kjeft og ikke publisert det.

Anonymkode: 0637f...6cb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🤣🤣🤣🤣

Vet ikke hva som er mest komisk: historien eller at folk tror på dette.

Anonymkode: e8583...5dd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣

Vet ikke hva som er mest komisk: historien eller at folk tror på dette.

Anonymkode: e8583...5dd

Tenkte det samme, men tror dette er en eller annen sjef i finansbransjen som fantaserer om unge vakre ansatte, men som ikke kan gjøre noe med det. Og i realiteten har han IKKE et åpent forhold, her om dagen snakket han om å si opp sin ansatt, nå ligger han med henne. Mye trolling her hahaha😂😅

Anonymkode: 8e495...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...