AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #61 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Denne tråden laget du 3. november. Så at du ikke lyver er jo bare enda en løgn. Det kom også fram i tråden at vekttapet skjedde ganske rett etter fødsel som jo er normalt. Jeg blir bare irritert når folk utnytter at det er fine folk her inne som gir gode råd. Hei jeg ønsker å ned 8 kg til julaften .gått ned 20 kg siste 5 mnd. Det jeg sliter mest med er dobbelthaka.den vil liksom ille bli mindre jeg er 1.62 høy og 73 kg. Noen som har tips til hvordan ned i vekt uten å telle kalorier ? Har stoppet litt opp nå. Hilsen kvinne 41. Anonymkode: 2aa87...be6 Fine folk ? Har fått mye dritt jeg . Ja veier 73 nå , jeg sa siste tiden .ikke siste ukene .stor forskjell det . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #62 Del Skrevet 3 timer siden Etter å ha tatt historikken til ts med i beregningen bør vi kanskje bare la være å svare noe mer. TS: søk psykisk helsehjelp hos fastlegen din. Anonymkode: 11cbe...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #63 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Fine folk ? Har fått mye dritt jeg . Ja veier 73 nå , jeg sa siste tiden .ikke siste ukene .stor forskjell det . Anonymkode: f75f3...1f5 Wow du er utakknemlig. Du har IKKE fått mye dritt, men når du er uærlig så vil jo folk sette spørsmålstegn. Såå mange svar og råd du fikk i den andre tråden (11 sider!!). Og du bare fortsetter å lyve. Hvis du ikke går ned i vekt de siste ukene, så spiser du jo IKKE for lite for tiden. Jeg syns faktisk du er ganske respektløs mot folk som har restriktiv spiseforstyrrelse. Du skrev i den andre tråden at du har gått ned 20kg. 15 var rett etter fødsel, og de resterende 5kiloene på de siste 5månedene. Og du har altså ikke gått ned noe den siste måneden. Men samtidig har du liksom spiseforstyrrelse og ikke klarer å spise noenting? Så du vil både ha råd for å gå ned i vekt siden du er overvektig og ikke klarer å gå ned, samtidig som du vil ha omsorg for en innbilt anoreksi?! Ærlig talt, du irriterer meg. Anonymkode: 2aa87...be6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #64 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal bare ned 10 kg , ammer ikke .men må få I meg mer mat for spiser veldig lite så har ikke mye energi. Anonymkode: f75f3...1f5 Hadde du fått i deg for lite mat/kalorier så hadde du ikke vært overvektig. Anonymkode: 8df9b...597 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #65 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde du fått i deg for lite mat/kalorier så hadde du ikke vært overvektig. Anonymkode: 8df9b...597 Det har stoppet opp selv om jeg spiser for lite ,men skal få ordnet matplan i morgen Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #66 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Wow du er utakknemlig. Du har IKKE fått mye dritt, men når du er uærlig så vil jo folk sette spørsmålstegn. Såå mange svar og råd du fikk i den andre tråden (11 sider!!). Og du bare fortsetter å lyve. Hvis du ikke går ned i vekt de siste ukene, så spiser du jo IKKE for lite for tiden. Jeg syns faktisk du er ganske respektløs mot folk som har restriktiv spiseforstyrrelse. Du skrev i den andre tråden at du har gått ned 20kg. 15 var rett etter fødsel, og de resterende 5kiloene på de siste 5månedene. Og du har altså ikke gått ned noe den siste måneden. Men samtidig har du liksom spiseforstyrrelse og ikke klarer å spise noenting? Så du vil både ha råd for å gå ned i vekt siden du er overvektig og ikke klarer å gå ned, samtidig som du vil ha omsorg for en innbilt anoreksi?! Ærlig talt, du irriterer meg. Anonymkode: 2aa87...be6 Tro hva du vil du . Kos deg videre. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #67 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har stoppet opp selv om jeg spiser for lite ,men skal få ordnet matplan i morgen Anonymkode: f75f3...1f5 Nei man slutter ikke å gå ned i vekt hvis man er i kaloriunderskudd. Jeg håper du får psykisk helsehjelp. Anonymkode: 8df9b...597 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #68 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei man slutter ikke å gå ned i vekt hvis man er i kaloriunderskudd. Jeg håper du får psykisk helsehjelp. Anonymkode: 8df9b...597 Trenger ikke det Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #69 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Etter å ha tatt historikken til ts med i beregningen bør vi kanskje bare la være å svare noe mer. TS: søk psykisk helsehjelp hos fastlegen din. Anonymkode: 11cbe...bac Nei. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #70 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Trenger ikke det Anonymkode: f75f3...1f5 Jo du gjør det, du vil bare ikke innse det, det er tydelig at du sliter med noe. Anonymkode: 8df9b...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #71 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tro hva du vil du . Kos deg videre. Anonymkode: f75f3...1f5 Jeg tror ingenting, alt er fakta du selv har skrevet. Jeg bare peker det ut (med ordrette sitat fra deg), fordi du motsier deg selv hele tiden. At du identifiserer deg med å være anorektiker når du ikke er det, er det som er hovedproblemet ditt. Og det er faktisk ganske provoserende for folk som virkelig sliter med dette. Anonymkode: 2aa87...be6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #72 Del Skrevet 3 timer siden ÅHERREGUD jeg innser nå at dette er samme som for litt siden hadde en tråd om å gå ned masse til jul men ville ikke spiser mer, mindre, annerledes eller noen ting😂😂😂😂 Da trente du jo ikke? Bare gikk tur og klarte bare spise en shake og noe svada. Gå få hjelp, TS. Om du ikke er et troll, så trenger du psykisk hjelp. Anonymkode: 887e4...185 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #73 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Anonymkode: f75f3...1f5 Ikke et slående motargument…. Anonymkode: 11cbe...bac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #74 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ÅHERREGUD jeg innser nå at dette er samme som for litt siden hadde en tråd om å gå ned masse til jul men ville ikke spiser mer, mindre, annerledes eller noen ting😂😂😂😂 Da trente du jo ikke? Bare gikk tur og klarte bare spise en shake og noe svada. Gå få hjelp, TS. Om du ikke er et troll, så trenger du psykisk hjelp. Anonymkode: 887e4...185 Ja det er henne. Som veier nøyaktig det samme som da hun starten den andre tråden. Men nå plutselig har rast ned 2kg i uken og ikke klarer å spise noenting stakar. Men ups, nei det gjaldt visst ikke de siste ukene likevel.. Crazy! Anonymkode: 2aa87...be6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #75 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tror ingenting, alt er fakta du selv har skrevet. Jeg bare peker det ut (med ordrette sitat fra deg), fordi du motsier deg selv hele tiden. At du identifiserer deg med å være anorektiker når du ikke er det, er det som er hovedproblemet ditt. Og det er faktisk ganske provoserende for folk som virkelig sliter med dette. Anonymkode: 2aa87...be6 Jeg sier ikke at jeg er anorektiker men at jeg har vært det og ikke vil tilbake dit.derfor ønsker jeg hjelp til å få et kosthold som er bra men atvjeg fortsatt går ned. Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #76 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): ÅHERREGUD jeg innser nå at dette er samme som for litt siden hadde en tråd om å gå ned masse til jul men ville ikke spiser mer, mindre, annerledes eller noen ting😂😂😂😂 Da trente du jo ikke? Bare gikk tur og klarte bare spise en shake og noe svada. Gå få hjelp, TS. Om du ikke er et troll, så trenger du psykisk hjelp. Anonymkode: 887e4...185 Hadde begynt å trene 3 dager i uken ja .men nå er jeg ferdig med denne tråden . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #77 Del Skrevet 3 timer siden Ha en fin kveld alle . Nå er jeg ferdig med å svare her . Anonymkode: f75f3...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #78 Del Skrevet 2 timer siden Det finnes mange effektive øvelser for magemuskler, som ikke er sit ups. Anonymkode: 6b613...cca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #79 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg sier ikke at jeg er anorektiker men at jeg har vært det og ikke vil tilbake dit.derfor ønsker jeg hjelp til å få et kosthold som er bra men atvjeg fortsatt går ned. Anonymkode: f75f3...1f5 Absolutt ikke det du har skrevet her. Du har skrevet at du spiser så lite at det ikke går an å spise mindre, at du derfor er utmattet og det er vanskelig å trene, at du raser ned 1,5-2kg i uken og ikke klarer å stoppe. Du skriver som om du har har anoreksi NÅ. Men så er det bare løgn. For du har ikke gått ned noe, og du er overvektig. Helt lov å ønske råd om å gå ned i vekt på en sunn måte, men da må du jo spørre om råd for det. Ikke først lage en tråd hvor du skriver at du er overvektig og ønsker råd om hvordan gå ned 8kg før jul, og så bli såret over at vi faktisk gir råd du ber om (for vi må da skjønne at du bare er en skjør og spiseforstyrret kvinne). Og en ny tråd hvor du ønsker råd for å redusere magefettet, med bilde av en mage og det hele, men så snur tråden plutselig for du raser jo liksom ned i vekt og ønsker egentlig råd om å bremse vektnedgang. Men så er det også løgn, for du veier det samme som sist. Anonymkode: 2aa87...be6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #80 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hadde begynt å trene 3 dager i uken ja .men nå er jeg ferdig med denne tråden . Anonymkode: f75f3...1f5 Du kan jo ikke forvente å se resultater på 2 uker?? Du må jo fortsette trene 3 dager i uka, pluss gå turer i hvertfall 3-4 mnd for å se synlige resultater. Hahahahaha kjære vene dette blir for dumt. Anonymkode: 887e4...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå