AnonymBruker Skrevet 17. november #21 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er drømmedama for veldig mange menn som ikke ønsker å binde seg. Du er en kosevenn for dem. Anonymkode: 105b8...572 Men hvor er de da? 😅 Som nevnt over vært singel i fire år og bare møtt på menn som vil ha forhold. Anonymkode: 9cf5e...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #22 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men hvor er de da? 😅 Som nevnt over vært singel i fire år og bare møtt på menn som vil ha forhold. Anonymkode: 9cf5e...09b Har du prøvd tinder? 2/3 menn der er kun ute etter det samme som deg (eller ons). Anonymkode: 2227e...f08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #23 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dette er drømmesituasjon for gifte menn. Men han skal kanskje være singel? Anonymkode: 3f0ac...f52 Tja. Om kona synes det er greit ser jeg ikke problemer med det. Anonymkode: d0f1b...80b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #24 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du prøvd tinder? 2/3 menn der er kun ute etter det samme som deg (eller ons). Anonymkode: 2227e...f08 Joda, det er på Tinder vi henger. Ja, de vil ha sex. Så vil de ha forhold. Med mas, tjas og unger, koppvask og alt jeg allerede har nok av. Anonymkode: d0f1b...80b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #25 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du prøvd tinder? 2/3 menn der er kun ute etter det samme som deg (eller ons). Anonymkode: 2227e...f08 Ja, prøvd alle stedene for nettdating. Anonymkode: 9cf5e...09b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #26 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det du tilbyr er dessverre veldig uinteressant for menn flest. - og for folk flest, uansett kjønn. Anonymkode: 44412...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #27 Del Skrevet 18. november Begynn å lete etter noen som vil ha seriøst og varig forhold, så finner du de som kun vil ha uforpliktende... Men å forvente at de skal gidde så mye ferieturer og sånt i tillegg til sex kan nok være i overkant. Da er det plutselig bindinger der. Da planlegges det jo gjerne litt fram i tid o.l. Kanskje du kan finne noen venner til ferier og sosiale aktiviteter, og så en fast knullekompis/søndagskjæreste? Tror det er mer realistisk. Anonymkode: 21675...088 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 18. november #28 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 14.26): Jeg ønsker meg en mann som vil ha sex. En som vil være med å trene, reise og ha det gøy. En som ikke vil være kjærester, men elskere og kompiser. Man skulle tro det var alle manns drøm, men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Anonymkode: d0f1b...80b Ja, det finnes nok en god del menn som er i ganske lik siutasjon som deg. Nylig singel, ikke klar for/vil ikke ha noe som er krevende, seriøst eller for forplikende. Feks om han har ungene samme uke som du har dine, kan dere treffes i de barnefrie ukene. Så lenge du kommuniserer dine behov og tanker tydelig kan jeg ikke se for meg at du ikke finner noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #29 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 14.38): Hva er det jeg krever tenker du? Sex? Ha det gøy? Og hva er det jeg gir lite av? Sex? Gøy? Anonymkode: d0f1b...80b Hvorfor skal ordentlige menn bruke tid på deg når du ikke vil gi dem trygghet oh kjærlighet, det er faktisk det de fleste menn innerst inne er på søken etter Anonymkode: a4117...756 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #30 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor skal ordentlige menn bruke tid på deg når du ikke vil gi dem trygghet oh kjærlighet, det er faktisk det de fleste menn innerst inne er på søken etter Anonymkode: a4117...756 Ja, jeg begriper ikke en sånn higen etter det fullstendig upersonlige og kalde. Kan lure på om det ligger diagnoser bak, for det er ikke sånn normale mennesker tenker. De fleste ønsker jo en varme i forholdet, at en partner bryr seg. TS bør lengte etter en robot som kan dele hennes upersonlige livsstil med henne. Anonymkode: fc90a...f1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 19. november #31 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 14.26): Jeg ønsker meg en mann som vil ha sex. En som vil være med å trene, reise og ha det gøy. En som ikke vil være kjærester, men elskere og kompiser. Man skulle tro det var alle manns drøm, men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Anonymkode: d0f1b...80b Jo, de finnes der ute. Men å holde den relasjonen på det samme nivået over tid krever veldig mye selvbevissthet og disiplin. Sex, aktiviteter hvor man når et mål sammen, reising, gøy - det binder folk sammen. Min erfaring er at de sprekker og får egoet såret når man ikke vil ha mer. Eller så behandler de deg respektløst fordi de får ideer om at du ikke elsker deg selv. Kanskje du burde vurdere noen som er polyamorøse og som har en livspartner? Så kan du være noen de treffer på siden, med velsignelse fra den andre? Er de single blir det ofte et ønske om mer. Å få det totalt dramafritt kan kanskje kreve noen kreative løsninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 19. november #32 Del Skrevet 19. november Hey, jeg liker faktisk akkurat de samme tingene som deg. Eller i alle fall 3 av 4. Jeg er over 40 og det å trene, reise og ha det gøy er etter min mening noe det beste og viktigste livet har å by, ved siden av det å ha en kompatibel livspartner som man kan dele alle disse gode opplevelsene med da, så der er vi nok ingen match. Uforpliktende forhold var egentlig ikke så spennende da jeg var 20 heller, og i alle fall ikke nå som jeg er over 40, og jeg føler egentlig ikke at jeg går glipp av noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafin Skrevet 19. november #33 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 14.26): Jeg ønsker meg en mann som vil ha sex. En som vil være med å trene, reise og ha det gøy. En som ikke vil være kjærester, men elskere og kompiser. Man skulle tro det var alle manns drøm, men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Anonymkode: d0f1b...80b Du får sikte nedover og prøve å få napp på 20-årige og 30-årige menn da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #34 Del Skrevet 19. november Jeg er helt enig! Ønsker meg det samme; mer enn en venn, og ikke samboer. Helt ukomplisert, treffes når det passer uten noe press. Gå ut og spise eller dra på ferie. Jeg har gjort unna familien AS, og vil ha en partner som ikke kveler meg med det dagligdagse som mas om når jeg kommer hjem og hva det er til middag. Anonymkode: 8e913...471 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #35 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 14.26): Jeg ønsker meg en mann som vil ha sex. En som vil være med å trene, reise og ha det gøy. En som ikke vil være kjærester, men elskere og kompiser. Man skulle tro det var alle manns drøm, men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Anonymkode: d0f1b...80b Du er dame, du trenger bare å knipse med fingeren. Hvorfor er du her engang? Anonymkode: 545d5...4fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #36 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er helt enig! Ønsker meg det samme; mer enn en venn, og ikke samboer. Helt ukomplisert, treffes når det passer uten noe press. Gå ut og spise eller dra på ferie. Jeg har gjort unna familien AS, og vil ha en partner som ikke kveler meg med det dagligdagse som mas om når jeg kommer hjem og hva det er til middag. Anonymkode: 8e913...471 Jeg har det i grunn slik. Vi bor ganske nært hverandre, og er sammen for positive aktiviteter. Men vi kaller oss kjærester, og er eksklusive sexpartnere. Forstår det på ts som om hun vil ha en fast og langvarig relasjon, som samtidig ikke er hverken eksklusiv eller forpliktende. Jeg skjønner at det kan være vanskelig å finne, og at de fleste inngår en eller annen avtale om forpliktelser, for å beholde den rette personen. Ideen om å låne en gift mann, er kanskje den beste. Anonymkode: 79e51...280 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå