AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Jeg ønsker meg en mann som vil ha sex. En som vil være med å trene, reise og ha det gøy. En som ikke vil være kjærester, men elskere og kompiser. Man skulle tro det var alle manns drøm, men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Anonymkode: d0f1b...80b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Så du vil ha et åpent forhold? Og mange aktiviteter sammen? Sikkert mange som er åpne for sex hvis det er alt, men når du vil være kompis og legge beslag på fritiden deres gidder de sikkert ikke hvis du samtidig står fritt til å ligge med andre. Du krever for mye/ gir for lite i denne settingen. Eller hva? Anonymkode: c2417...70f 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så du vil ha et åpent forhold? Og mange aktiviteter sammen? Sikkert mange som er åpne for sex hvis det er alt, men når du vil være kompis og legge beslag på fritiden deres gidder de sikkert ikke hvis du samtidig står fritt til å ligge med andre. Du krever for mye/ gir for lite i denne settingen. Eller hva? Anonymkode: c2417...70f Hva er det jeg krever tenker du? Sex? Ha det gøy? Og hva er det jeg gir lite av? Sex? Gøy? Anonymkode: d0f1b...80b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november Altså, kanskje jeg misforstår her. Men er ikke du singel om du bare har en mann til de "gøye" tingene uten forpliktelser ? Anonymkode: bc489...906 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hva er det jeg krever tenker du? Sex? Ha det gøy? Og hva er det jeg gir lite av? Sex? Gøy? Anonymkode: d0f1b...80b Det du tilbyr er dessverre veldig uinteressant for menn flest. Ikke hiss deg opp fordi du mener det er en god deal. Men ja, du aner ikke hva menn flest vil ha, og du er i godt selskap. Når det er sagt, så vil det nok være en og annen mann der ute som ønsker det samme som deg. Men du opererer innenfor en veldig smal nisje Anonymkode: cf5b6...443 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november Du kan ikke forvente å få alle godene av noen uten å skulle forholde deg til de mer krevende sidene av dem og deres liv og samtidig stå i din rett til å ha krav på dem uten at de har krav på deg. Er enig i at det sikkert er en mindre gruppe som er åpen for dette. Noen er kanskje helst det når de er fanget i situasjonen av å ville ha tilgang til kjæreste greier uten at de har funnet den rette enda. Men vet ikke om noen har lyst til å forbli der. Anonymkode: 41f3f...98f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ønsker meg en mann som vil ha sex. En som vil være med å trene, reise og ha det gøy. En som ikke vil være kjærester, men elskere og kompiser. Man skulle tro det var alle manns drøm, men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Anonymkode: d0f1b...80b Du er ei drømmedame jo..reise og knulle..😂..blir ikke bedre enn det vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Del Skrevet 17. november Gratulerer! Velkommen til singelklubben! Det er her vi har det gøy! Anonymkode: 4e0e6...cd5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #9 Del Skrevet 17. november Så menn skal investere sin tid energi penger minner følelser eventuelt men du skal være fri og frank? Hvor lenge tror du de gidder det? Blir jo da ny fyr hver andre måned da 😂 Anonymkode: ba067...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #10 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. dvs. du har nettopp gått ut av et forhold hvor han hadde barn? Anonymkode: 931e0...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #11 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du vil ha et åpent forhold? Og mange aktiviteter sammen? Sikkert mange som er åpne for sex hvis det er alt, men når du vil være kompis og legge beslag på fritiden deres gidder de sikkert ikke hvis du samtidig står fritt til å ligge med andre. Du krever for mye/ gir for lite i denne settingen. Eller hva? Anonymkode: c2417...70f Hvorfor det? Er tid tilbrakt med andre bare av verdi om man har felles barn, mener du? I så fall: hva gjør man når yngstemann er 18? Skiller seg og er evig singel? Eller finner en ny partner og får et nytt kull? Anonymkode: b8617...37d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #12 Del Skrevet 17. november Jeg er 40, har vært singel i fire år og leter også etter en sånn ordning. Vanskeligere å finne enn man skulle tro. Anonymkode: 9cf5e...09b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #13 Del Skrevet 17. november Det skulle vært en egen sjekkeapp for det her Jeg vil og ha (men er også dame) Anonymkode: aae75...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #14 Del Skrevet 17. november Burde kanskje lage en sjekke app for deltidsforeldre? Anonymkode: ba067...026 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #15 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Å joda. Jeg synes det er tvert om, kvinnene som skal ha det så veldig tett hele tiden. Har lenge prøvd å få til et litt mer distansert særbo-forhold med en oppegående og reiseglad kvinne, men det er ikke enkelt. Anonymkode: d84b4...23c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 17. november #16 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg ønsker meg en mann som vil ha sex. En som vil være med å trene, reise og ha det gøy. En som ikke vil være kjærester, men elskere og kompiser. Man skulle tro det var alle manns drøm, men nei, det skal være forhold, mine og dine barn og bare stress. Finnes det ingen menn over førti som bare vil ha det gøy?! Anonymkode: d0f1b...80b JO!!! Må bare dumpe kona først. Gi meg ti minutter ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #17 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor det? Er tid tilbrakt med andre bare av verdi om man har felles barn, mener du? I så fall: hva gjør man når yngstemann er 18? Skiller seg og er evig singel? Eller finner en ny partner og får et nytt kull? Anonymkode: b8617...37d Jeg har ikke skrevet noe om barn. Det jeg mener er: Hvorfor gidde å bruke ekstra tid med TS når den tiden kunne vært brukt med bedre venner? Hvorfor gidde sex med TS hvis det betyr at man er nødt til å være med TS på fritiden hvis man heller kan ha en sexpartner uten slike krav? Hun krever for mye av en som kun vil ha sexpartner. Hvis man ønsker et tettere forhold er heller ikke TS interessant siden hun ikke er interessert i et forhold heller. TS gir for lite til en som ønsker forhold. TS faller i en mellomkategori. Anonymkode: c2417...70f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #18 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke skrevet noe om barn. Det jeg mener er: Hvorfor gidde å bruke ekstra tid med TS når den tiden kunne vært brukt med bedre venner? Hvorfor gidde sex med TS hvis det betyr at man er nødt til å være med TS på fritiden hvis man heller kan ha en sexpartner uten slike krav? Hun krever for mye av en som kun vil ha sexpartner. Hvis man ønsker et tettere forhold er heller ikke TS interessant siden hun ikke er interessert i et forhold heller. TS gir for lite til en som ønsker forhold. TS faller i en mellomkategori. Anonymkode: c2417...70f Ser ut som det er andre her som ønsker det samme. Men vet ikke om de utfyller kravene til hverandre på andre områder. Kanskje det er der det blir vanskelig å finne riktig? Anonymkode: 41f3f...98f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #19 Del Skrevet 17. november Dette er drømmesituasjon for gifte menn. Men han skal kanskje være singel? Anonymkode: 3f0ac...f52 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #20 Del Skrevet 17. november Du er drømmedama for veldig mange menn som ikke ønsker å binde seg. Du er en kosevenn for dem. Anonymkode: 105b8...572 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå