AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #1 Del Skrevet 17. november 2024 Skal kjøpe Liverpool drakt til sønnene i år, men ganske forvirra hvor og hvordan.. Hvis jeg bestiller på Liverpool sine sider, blir det da mye kostnad når jeg henter draktene? Hva med norske sider, kan jeg være sikker på å få riktig produkt? Håper noen her har litt mer peiling enn meg 🙈 Anonymkode: 49de4...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #2 Del Skrevet 17. november 2024 Hvis du vil bestille fra norske sider, så er både unisports.com, torshovsport.no og kopshop.no (supporterbutikk) trygge sider å kjøpe Liverpoolutstyr. Anonymkode: d7067...4ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #3 Del Skrevet 17. november 2024 Vi kjøpte hos torshovsport.no i fjor Anonymkode: f197d...f17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #4 Del Skrevet 17. november 2024 Kjøpte fra den offisielle siden istad.. det stod noe om at alt er inkludert. Så håper jeg ikke får meg en stor overraskelse 😳 hi Anonymkode: 49de4...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #5 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): vil tro du får mva og gebyr fra speditøren i tillegg Anonymkode: 78bd1...414 Dette er hva som stod.. Anonymkode: 49de4...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #6 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg bestiller regelmessig fra Tottenham hotspurs nettbutikk i England. Har aldri opplevd å måtte betale tollgebyr der, og de har den samme setningen som i skjermbildet over. Så jeg tipper det går bra. Anonymkode: 45a54...087 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #7 Del Skrevet 18. november 2024 De har egen butikk for slikt på Strømmen Storsenter. Anonymkode: 91908...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå