Gå til innhold

Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?

AnonymBruker

Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?  

53 stemmer

1. 1. Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?

• Ja, prevensjon bør forbys
      9
    • Nei, vi bør la vestlig sivlisasjon/kultur dø ut
      30
    • Annet, jeg har en plan, for å redde Europa, uten å forby prevensjon, og JEG VIL DELE PLANEN under..
      14

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis det ikke hadde vært for prevensjon hadde jo ikke dette vært mulig.

Anonymkode: a5f4d...9db

Mennene hadde jo ikke hatt noe mer lyst på barn. Og oppegående kvinner, har ikke lyst på barn, med en mann som ikke vil ha barn. Og man vil gjerne være sammen med mannen i en del år, før man velger å få barn med han.

Hadde ikke prevensjon eksistert, og abort ikke var en mulighet. Så hadde jo mange kvinner valgt og ikke ha sex. Jeg hadde ikke turt å ha sex.

Anonymkode: 7429f...ae6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bør la hele menneskeheten dø ut, det er den eneste måten vi kan redde planeten på

Anonymkode: 3f604...90f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det du som skal henrette alle de eldre da? For det er de yngre som betaler for de eldre, om det plutselig blir mange ferre yngre så må hver unge person betale betraktelig mer i skatt for å støtte de eldre som ikke jobber lenger.

Kapitalsimen fungerer heller ikke med en synkende befolkning, så da blir vi hvert fall fattige, og hva tror du skjer om Europa blir lite, svakt og fattig? Da blir vi invadert.

Anonymkode: f645a...380

Jeg er ikke for å henrette noen jeg 😊 men det ligger jo i alderdommens natur at en snsrt dør. .

men ja,  vi kan jo bli invadert. Vi ser jo hva som har skjedd med Ukraina. 

Tror ikke det er fordi de har for få barn da. Den teorien har jeg ikke hørt i alke fall. 

Mulig du er bedre informert 😊

Eller det kan skje med vesten som  som med romerriket. De utvidet grensene sine til de ble for store og så kollapset det fordi de ikke klarte å holde kontrollen på alt lengre. 

Vesten har jo sett på seg selv som de selvsagte verdensledende lenge nå. Ikke noe automatikk i at det vil vare, uavhengig av barnetallDet er et fryktelig naivt å tro noe annet. 

Anonymkode: e6251...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper TS er villig til å adoptere noen barn. For det vil være en massiv økning barn som trenger fosterforeldre/ adoptiv foreldre hvis prevensjon blir ulovlig. 

Endret av FruR
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 12.13):

Hva med dobbel barnetrygd på barn to og tre? Hvis problemet er at mange ikke får mer enn ett barn

Anonymkode: 915d5...eb2

Trenger ikke ekstra penger, trenger fri de 2 første årene og 6 timers arbeidsdag frem til 2. klasse. Gidder ikke å produsere bare fordi Norge vil. Gi meg eller far fri med lønn, så kan vi produsere vi.

Anonymkode: e1338...5db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 12.27):

Jeg er en person uten livmor, det som i gamle dager ble kalt for "mann".

Det har ikke vært noen personer med livmor (tidligere kalt kvinner), som har ønsker å la mine barn vokse i magen deres, noe jeg selvsagt er veldig skuffet over.

Derfor har jeg per nu bidratt til produksjon av 0 barn. Jeg er helt enig, det er ikke bra, men siden jeg mangler livmor er det til syvende og sist opp til kvinnfolket, om de vil være egoister, eller patrioter. Og som vi alle vet, ender det med egoister som regel. 

Og ja, abort bør forbys også, det glemte jeg å nevne :) 

Anonymkode: 17bca...ff5

Er du hi? Om man forby prevansjon og abort få bidrar jo det til å nettopp ta fra kvinner rettigheter. Om slike strenge regler skal til bør det være stygge konsekvenser for menn som løper fra barna sine. Om kvinner skal påtvinges barn skal menn det og 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thjelp skrev (På 17.11.2024 den 12.14):

Kanskje det er på tide at vi rett og slett dør ut? Bare se på hvordan vi behandler planeten og hverandre…

Vi er som et virus, og det er kanskje på tide la verden bli frisk?

Det er på tide at eliten som eier og styrer verden blir fjernet. Det er de, og ikke vanlige folk som skaper krigen, ødelegger miljøet, ødelegger matproduksjonen, skaper inflasjon og fattigdom, men det er psykopatene høyest oppe i makt hierarkiet som er de skyldige. Disse som kjøper makt gjennom sin enorme rikdom. Fjern disse og verden blir et mye tryggere sted uten trussel om krig og ødeleggelser.

Anonymkode: d9360...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...