Gå til innhold

Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?

AnonymBruker

Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?  

56 stemmer

1. 1. Bør prevensjon forbys? Eller bør vi la vestlig sivilisasjon dø ut. Eller annet ?

• Ja, prevensjon bør forbys
      10
    • Nei, vi bør la vestlig sivlisasjon/kultur dø ut
      31
    • Annet, jeg har en plan, for å redde Europa, uten å forby prevensjon, og JEG VIL DELE PLANEN under..
      15

Anbefalte innlegg

Folks sexdrift er fortsatt ganske høy, men mengden barn som blir produsert er utrolig stusselig. Norske (moderne) kvinner ligger med hundretalls menn og ofte hundrevis av ganger med hver mann, men barn? Nope. En skal bare nyte ikke yte, er dagens filosofi. 

Alle som er glad i Vesten og vestlige verdier, bør være veldig bekymret for dette. Hvis folket med vestlige verdier, dør ut, vil vestlige verdier, dø ut. Ta f.eks kvinnerettigheter, om folket som bryr seg om kvinnerettigheter dør ut, vil kvinnerettigheter dø ut, og det er tilbake til kjøkkenet for kvinnfolket for å si det slik. Så selv vi som er woke/feminister/etc, bør være meget bekymret, og vurdere tiltak for å endre dette, selv tiltak vi ikke "liker" isolert sett.

Folk virker ønske få i pose og sekk, men sånn er ikke verden, hvis vi går etter "det perfekte", vil vi ende med ingenting. Dersom du ikke er enig med forbud mot prevensjon, greit nok, men da forventer jeg at du kommer med andre tiltak som kan virke, ellers tolker jeg det som at du er for at vestlig sivilisasjon skal dø ut, og erstattes med kvinnefiendtlige kulturer, og fair nok men da bør du stå for det og si det rett ut.

Ja, forbud mot prevensjon er ikke "perfekt", men alternativet (dø ut) er ikke pefrekt det heller... Se på verden, skal russerne og kineserne og muslimer, være fremtiden til Verden, fordi "vi" i vesten er egoistiske drittunger ? 

Så, hva er din løsning? kjør debatt !

Anonymkode: 17bca...ff5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener en må lage bedre samfunn å få barn i. 
Å skaffe barn i dag er dyrt, og passer ikke inn i hamsterhjul hverdagen vi har laget for oss selv. 
Tilrettelegg mer for folk i hverdagen. 

Dessuten har vi per dags dato en verden jeg ikke har lyst til å bringe uskyldige barn inn i. 
Flere deler av verden utvikler en snevert og skummel syn på kvinnehelse og rettigheter.

Det er krig, miljøproblemer, osv…

Anonymkode: 3d08a...78e

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med dobbel barnetrygd på barn to og tre? Hvis problemet er at mange ikke får mer enn ett barn

Anonymkode: 915d5...eb2

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er på tide at vi rett og slett dør ut? Bare se på hvordan vi behandler planeten og hverandre…

Vi er som et virus, og det er kanskje på tide la verden bli frisk?

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100talls menn? 🤣 mener du at hver kvinne har sex med så mange? 
Men det er jo mennene som må bli bedre. Det er menn som ikke vil ha barn. Og de som får er for mange udugelige fedre. De få som er gode fedre, gidder ikke hjelpe til med det 3. skiftet (sin del) og husarbeid. Så da velger kvinner å heller være single og få barn på egen hånd.

Anonymkode: 890e8...08d

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens samfunn er det verken bærekraftig eller etisk forsvarlig å sette barn til verden i. 

Anonymkode: 35791...862

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min plan: La folk få de barna de vil, bruke den prevansjonen de selv ønsker, da de abortene de selv ønsker. Hva det betyr for europa, vil tiden vise. Befolkningen er dynamisk, det har den alltid vært og det vil den alltid være.

Slutt å tenk at kvinner er rugemaskiner.

Anonymkode: ed516...8d7

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Norske (moderne) kvinner ligger med hundretalls menn og ofte hundrevis av ganger med hver mann

Dette stemmer jo faktisk bare ikke.

Anonymkode: ed516...8d7

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det flertallet av mine venninner sliter med, er å finne en mann som vil ha barn. Noen av de blir jo og lurt, blir sammen med en mann som sier han vil ha barn. Men utsetter og utsetter og utsetter, så kommer det fram etter mange år, at han ikke vil ha barn. Da er plutselig damen så gammel, at det blir for sent å skulle finne en ny og få barn med. 

Jeg har selv 2 barn, hadde lys på flere, det ønsket ikke min mann. Og samme er det for flere venninner.

Anonymkode: 7429f...ae6

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva med dobbel barnetrygd på barn to og tre? Hvis problemet er at mange ikke får mer enn ett barn

Simulerer man da de gruppene i samfunnet man ønsker skal formere seg? Typ lavtlønnede, lavt utdannede... i stedet for de som ikke trenger tenke penger når det gjelder barn. 

Anonymkode: ace41...cab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har gått fra 4 til over 5 millioner innbyggere før jeg rakk å blunke. Det er alt for mange mennesker i verden. Så antallet må ned. Helst på en langt hyggeligere og frivillig måte enn at en pandemi gjør det for oss.

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sivilisasjonen er død den dagen man forbyr prevensjon. Da kan man like gjerne kjøre full sharia.

Anonymkode: b4052...e0e

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

100talls menn? 🤣 mener du at hver kvinne har sex med så mange? 
Men det er jo mennene som må bli bedre. Det er menn som ikke vil ha barn. Og de som får er for mange udugelige fedre. De få som er gode fedre, gidder ikke hjelpe til med det 3. skiftet (sin del) og husarbeid. Så da velger kvinner å heller være single og få barn på egen hånd.

Anonymkode: 890e8...08d

Javisst. Ti ganger daglig utgjør en ny mann hver tiende dag. For dem som er mer pripne, bare fem om dagen og ny mann hver tyvende dag..? 🤔😂

Ai ai, noen ganger bør man logge av internett og gå seg en tur i naturen..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det flertallet av mine venninner sliter med, er å finne en mann som vil ha barn. Noen av de blir jo og lurt, blir sammen med en mann som sier han vil ha barn. Men utsetter og utsetter og utsetter, så kommer det fram etter mange år, at han ikke vil ha barn. Da er plutselig damen så gammel, at det blir for sent å skulle finne en ny og få barn med. 

Jeg har selv 2 barn, hadde lys på flere, det ønsket ikke min mann. Og samme er det for flere venninner.

Anonymkode: 7429f...ae6

Samme her!

Jeg har alltid ønsket meg barn, helst tre. Men ikke funnet en mann som også ønsker seg barn. Jeg og eksen gjorde det slutt fordi han ikke ville ha barn. Nå er jeg 34 og har et barn, og håper jeg rekker å få i hvert fall et barn til.

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor i alle dager har du «hundrevis av menn» fra?  Og har du noe som helst grunnlag for å si at det bare er kvinnene som bremser på barneproduksjonen? Er for eksempel menn klare for barnebidrag etter ons, eller vil de fortsette å presse til abort?

Anonymkode: 45f0c...e4c

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne barrierer for å gifte seg med kvinner fra andre land.

Hele problemet er at kvinner ikke vil ha menn med normale jobber. Menn vil ha normale kvinner men kvinner vil ikke ha normale menn, kvinner fra utlandet derimot..

Anonymkode: f645a...380

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor mange barn har du da? 

Anonymkode: d930b...d8b

Jeg er en person uten livmor, det som i gamle dager ble kalt for "mann".

Det har ikke vært noen personer med livmor (tidligere kalt kvinner), som har ønsker å la mine barn vokse i magen deres, noe jeg selvsagt er veldig skuffet over.

Derfor har jeg per nu bidratt til produksjon av 0 barn. Jeg er helt enig, det er ikke bra, men siden jeg mangler livmor er det til syvende og sist opp til kvinnfolket, om de vil være egoister, eller patrioter. Og som vi alle vet, ender det med egoister som regel. 

Og ja, abort bør forbys også, det glemte jeg å nevne :) 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Folks sexdrift er fortsatt ganske høy, men mengden barn som blir produsert er utrolig stusselig. Norske (moderne) kvinner ligger med hundretalls menn og ofte hundrevis av ganger med hver mann, men barn? Nope. En skal bare nyte ikke yte, er dagens filosofi. 

Alle som er glad i Vesten og vestlige verdier, bør være veldig bekymret for dette. Hvis folket med vestlige verdier, dør ut, vil vestlige verdier, dø ut. Ta f.eks kvinnerettigheter, om folket som bryr seg om kvinnerettigheter dør ut, vil kvinnerettigheter dø ut, og det er tilbake til kjøkkenet for kvinnfolket for å si det slik. Så selv vi som er woke/feminister/etc, bør være meget bekymret, og vurdere tiltak for å endre dette, selv tiltak vi ikke "liker" isolert sett.

Folk virker ønske få i pose og sekk, men sånn er ikke verden, hvis vi går etter "det perfekte", vil vi ende med ingenting. Dersom du ikke er enig med forbud mot prevensjon, greit nok, men da forventer jeg at du kommer med andre tiltak som kan virke, ellers tolker jeg det som at du er for at vestlig sivilisasjon skal dø ut, og erstattes med kvinnefiendtlige kulturer, og fair nok men da bør du stå for det og si det rett ut.

Ja, forbud mot prevensjon er ikke "perfekt", men alternativet (dø ut) er ikke pefrekt det heller... Se på verden, skal russerne og kineserne og muslimer, være fremtiden til Verden, fordi "vi" i vesten er egoistiske drittunger ? 

Så, hva er din løsning? kjør debatt !

Er du ikke riktig frisk, eller? 
Verden er overbefolket, om kvinner blir uønsket gravid på grunn av mangel på prevensjon, angrepiller, abort ti tidlig fase med innsett av spiral få dager etter samleie, så finnes fortsatt mulighet for å ta abort. 
Prevensjonsmidler brukes helle Rikke bare for å forhindre svangerskap. 

:opplyser: 

Jeg venter faktisk på at bølgen som har vært i Kina og nå sprer om seg i USA også kommer til Europa og Norge, der kvinner nekter å ha samleie med menn (eller andre kvinner).

Anonymkode: 6786a...1de

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...