AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Min mor har fylt 70, og hun har dårlig helse og er uten bil(jeg bor langt unna). Så jeg har vurdert å gi henne en sånn handlebag med hjul så det blir lettere for henne å handle. Jeg har kun funnet et par på BAG, men de hadde ikke sånne trappehjul så de kan dras opp en trapp. Så finner jeg litt diverse på nett men det er ikke nettsider jeg kjenner til. Noen som har sett slike noe sted, i fysisk butikk eller på nett? Eller har en de vil anbefale? Anonymkode: a5f6f...73a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Finnes trillebager med trappehjul altså? Det har jeg aldri sett. Har sett det i butikk altså? Vet ikke helt hva jeg skal søke på for ord for å finne en. Jeg har en vanlig en som jeg er avhengig av når jeg ukeshandler. Anonymkode: 5bc67...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Fant det! Nettbutikken Enklere Liv (som også har fysiske butikker) har trillebager med skikkelige hjul, og der trappehjul selges som tilbehør til trillebagene de har. Litt stiv pris, men de ser veldig solide og gode ut. Anonymkode: 5bc67...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Morris har slike Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå