Gå til innhold

Samboer har visst løyet om at han er sterilisert

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Ts, hvis du sjekker pungen hans nøye så vil du kanskje se et arr etter inngrepet. Det er i alle fall veldig tydelig på den ene siden av pengene min.

Anonymkode: fe56c...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts har ikke svart en eneste gang siden i innlegget ble lagt ut? 

Anonymkode: b108e...d7e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 18.40):

Du verden så gøyal du var nå. Som maskulin og dominant mann kan jeg garantere deg at jeg aldri hadde sterilisert meg. 

Anonymkode: da5ce...bd8

Maskulin og dominant mann på kvinneguiden 😂 Du føler deg liten og må tøffe deg på kvinneguiden av alle steder 🤣🤣

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette stemmer og han har utsatt deg for dette, så er det helt sjukt! Som en annen har skrevet her, om å være ufrivillig barnløs, og alt det man går gjennom da. Det er vondt og vanskelig å holde på å prøve og styre, alle følelsene, alle nedturene, alle tankene osv, og du har gått igjennom det fordi han har løyet til deg?!? For å ikke snakke om årene han har kostet deg! Nei fy, denne kjente jeg godt. 

Jeg håper du kommer innom og forteller hvordan det gikk❤️

Anonymkode: cd88b...fb0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min læy om det motsatte. Sa han var sterilisert, men var det ikke. Jeg var fryktelig lei meg for jeg ønsket barn, men valgte etterhvert kjærligheten til ham, for jeg hadde et barn fra ung alder. Det fikk holde tenkte jeg, selv om jeg hadde drømt om å få flere barn, og ikke minst barn med ham. 

Så ble jeg gravid og han sa at jeg burde ha skjønt at han tullet. Altså når han hadde sett hvor tungt jeg tok dette, uten å gi beskjed om at det var tull, samt at han hadde snakket om det ovenfor andre venner også, at det ikke ble felles barn på grunn av at han var serilisert, og han hadde bekreftet at jeg bare kunne slutte på prevensjon. 

Slikt lyver man absolutt ikke om, noen veier. Jeg tok abort og gikk fra ham. Kunne ikke ha noe liv med mann som løy på slike måter. Helt sykt å lyve om slikt! 

Anonymkode: b424b...f9d

• Liker 3
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 15.42):

Neppe, men mine barn på 8 og 6 har spurt om enda et lillesøsken LG da sa faren at han har vært hos legen og at det ikke gikk an lenger.

Anonymkode: 72d4f...b4a

Jeg ser ikke hvilken relevans det har for saken. I HI så leser jeg at sønnen var med far da far ble sterilisert for ti åt siden og spøker om det etterpå. Meget spesielt.

Anonymkode: 20d62...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 15.28):

Hvor ble det av TS? Mest fascinert av en kvinne i 30-årene som "ikke klarer" å flytte ut sine egne ting av et hus 😳 Da bør du IKKE få barn, for å si det slik. Hvert fall ikke med en gubbe som er pensjonist lenge før ungen hadde flyttet ut... 😳

Anonymkode: 5482f...316

Lurer jeg på og. Enig, veldig sært. «Kan ikke flytte ut uten hjelp ifra han og hans familie», «Kan ikke ringe han fordi han er på reunion». Hvor tafatt går det egentlig an å bli? 

Anonymkode: 4e27d...2b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...