Gå til innhold

Samboer har visst løyet om at han er sterilisert

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Du må jo avklare om det stemmer, at det ikke bare er noe piss fra fulle unggutter på vei hjem fra byen. Skjønner at det er en rar ting å fleipe om, men det virker jo også rart at han skal ha blitt invitert med. Ville ikke avsluttet forholdet basert på det du overhørte en full ung mann si til kompisene sine etter en bytur. 

Når det er sagt er jo dette, forutsatt at det stemmer, et helt vanvittig tillitsbrudd. For meg hadde noe sånt vært helt umulig å reparere. Fryktelig vondt, helt forferdelig gjort og jeg hadde ikke engang vurdert å bli værende hvis det stemte.

Anonymkode: 496bb...6f0

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei han ville forhåpentligvis fått det gjort hos en lege tror du ikke? 
🙅‍♀️
Alle ved sine fulle fem som ikke ønsker flere barn, spesielt menn tar slike valg, bare de som  ikke har alle de "fem" tenker ulikt.. 

Anonymkode: 2c409...0ed

Du verden så gøyal du var nå. Som maskulin og dominant mann kan jeg garantere deg at jeg aldri hadde sterilisert meg. 

Anonymkode: da5ce...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du verden så gøyal du var nå. Som maskulin og dominant mann kan jeg garantere deg at jeg aldri hadde sterilisert meg. 

Partner er også maskulin dominant mann, han hadde to fra før og jeg hadde to fra før så ingen ønsket barn. Ingen av oss liker kondomer. Han ville ikke sterilisere seg, jeg har spiral. Jeg svarte at jeg har gjort mitt for å forhindre at det blir barn, om det skulle komme et "ops" så er det din "ops" og at han da måtte ta konsekvensene av det da jeg ikke makter tanken om abort. Da hadde vi fått "et kjærlighetsbarn" om han ville ha det eller ikke. Eller jeg kunne betale halve prisen for sterilisering.

Han valgte det siste.

Anonymkode: 598bd...b46

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Haha, så fjollete 😄

Anonymkode: 812b3...b69

• Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hahahhahahaa dette er det dummeste jeg har lest noen sinne 😂😂😂 

Anonymkode: 058b7...c0f

• Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

How to say you have fragile masculinity without saying you have fragile masculinity.

• Liker 36
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vent til han kommer hjem, så sier du at på fredag klokken 14:50 skal vi på fertilitetsklinikken å sjekke hvordan det står til sædkvaliteten hans og eggene dine.  

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansehan skrev (1 minutt siden):

How to say you have fragile masculinity without saying you have fragile masculinity.

Jepp!😆

Anonymkode: 21eb3...e42

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (6 timer siden):

Det er jo bare sykt spør du meg...

Senke seg ned på det nivået der...

Da kan man ihvertfall ikke klage på den løgnen om man finner på slikt tull...

Da er det faktisk bedre å bare gå...

Så man skal bare la en så stor løgn få slippe unna? 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 10.06):

Vet ikke min arme råd nå. For fire år siden ble jeg kjent med en mann og vi ble stormende forelsket. Jeg var den som holdt tilbake, da han har et voksent barn og er i slutten av 40-årene. Jeg er helt i starten av 30. Så grunnen til at jeg var usikker på forholdet var fordi han sa han er ferdig med barn. Jeg ønsker barn sårt. 

En annen ting som gjorde at jeg var nølende og egentlig har vært litt hele veien, er den flørtende tonen han har med alle kvinner. Sender hjerter med mange, lange klemmer når de ses og han har mange venninner. Som alltid har gjort meg usikker når han er med de. 

Likevel har han hele tiden behandlet meg som en prinsesse og vært god mot meg. Er bare at jeg føler han er nesten like god mot alle andre damer også. Ser på en måte ikke hvem som er kjæresten hans når vi er ute med flere om dere skjønner.

Det som gjorde at jeg roet meg i forholdet og ønsket en fremtid for oss var at han plutselig sa ja til barn når jeg fortalte at det var grunnen til at jeg ikke ønsket å gå inn i er forhold med han. Han gråt og tryglet, og begynte å snakke mye om at jeg hadde fått ham til å ombestemme seg.

Spol noen år frem i tid. Mange forsøk på å få meg gravid og mye frustrasjon hos oss begge men særlig da meg. Jeg skulle hente sønnen hans og hans venner på byen, og jeg får da høre i en bisetning at faren steriliserte seg for over 10 år siden. Etterfulgt av masse spøk og latter rundt hendelsen, siden sønnen var med og det var visstnok en komisk greie. Husker nesten ikke resten av bilturen, bare husker alt inni meg raknet og jeg måtte kjempe for ikke å begynne å gråte. 

Dette er kun noen dager siden og jeg er knust og forbannet. Samboer er på en reunion i helgen og jeg har egentlig mest lyst til å bare pakke sakene mine sammen og komme meg ut. Men det praktiske rundt det blir vanskelig av forskjellige grunner. For å si det sånn, jeg er avhengig av hjelp fra han og hans familie for å få flyttet. Så føler jeg må holde fatning til en viss grad, noe jeg finner ekstremt vanskelig akkurat nå. Jeg nærmest koker av raseri innvendig.

Aner ikke hva jeg skal gjøre. Har nesten ikke orket å svare han og han kommer hjem i morgen ettermiddag. Hva faen gjør jeg?

Anonymkode: 11294...675

Jeg hadde ikke tenkt så mye på det før jeg hadde snakket med ham. Mye man kan tøyse om og mye man ikke vet.  Så tar du den praten med ham og så går dere til legen for å sjekke om hvordan hans mulighet å få barn er.

Anonymkode: a2dd6...4fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonJean skrev (1 minutt siden):

Så man skal bare la en så stor løgn få slippe unna? 😅

Det har jo ingenting å si fra eller til likevel. Hva er poenget med å være hevngjerrig?

Man kan selvfølgelig konfrontere om man ønsker det. Er ikke sikkert man får det svaret likevel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansehan skrev (1 time siden):

Haha, ser du er en av de mennene som tror han er maskulin fordi han oppfører seg som et kvinnfolk fordi han "tørr" å grine og viser følelser 😂 Snakk om fjols

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Partner er også maskulin dominant mann, han hadde to fra før og jeg hadde to fra før så ingen ønsket barn. Ingen av oss liker kondomer. Han ville ikke sterilisere seg, jeg har spiral. Jeg svarte at jeg har gjort mitt for å forhindre at det blir barn, om det skulle komme et "ops" så er det din "ops" og at han da måtte ta konsekvensene av det da jeg ikke makter tanken om abort. Da hadde vi fått "et kjærlighetsbarn" om han ville ha det eller ikke. Eller jeg kunne betale halve prisen for sterilisering.

Han valgte det siste.

Anonymkode: 598bd...b46

Og jeg hopper av i svingen. Tro det eller ei,  men det er ikke spesielt vanskelig når du er vant til å få deg noe. Men klart, er du en av de som precummer av å se et brukt bind så bør du nok sterilisere deg, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha, ser du er en av de mennene som tror han er maskulin fordi han oppfører seg som et kvinnfolk fordi han "tørr" å grine og viser følelser 😂 Snakk om fjols

Håper du troller, ellers synes jeg synd på deg. 

Anonymkode: 940b8...7f8

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Og jeg hopper av i svingen. Tro det eller ei,  men det er ikke spesielt vanskelig når du er vant til å få deg noe. Men klart, er du en av de som precummer av å se et brukt bind så bør du nok sterilisere deg, ja.

Uffda. Har du det egentlig særlig bra? Kanskje du skulle åpne deg til en kompis som har et bra familieliv med happy kone og veltilpassede barn.

For øvrig, det finnes et ord for menn som hopper av i svingen: far. Kanskje spermen din ikke rett og slett ikke er potent nok?

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Håper du troller, ellers synes jeg synd på deg. 

Anonymkode: 940b8...7f8

Absolutt ikke. Menn skal oppføre seg som menn. Kvinner mister respekt og attraksjon for en mann som griner og er emosjonell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sønnen var med da faren steriliserte deg? For ti år siden? Og faren er i 40-åra?

Den fulle sønnen som fortalte deg dette, er han troverdig?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Absolutt ikke. Menn skal oppføre seg som menn. Kvinner mister respekt og attraksjon for en mann som griner og er emosjonell. 

Lag din egen tråd om denne idiotien din. Du kupper en annens tråd fordi du har issues som du tydeligvis ikke dealer med. 

Anonymkode: 82034...9f8

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjenner utallige domer som er sterilisert. 

Prøv igjen! 

Anonymkode: 69631...026

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hansehan skrev (12 minutter siden):

Uffda. Har du det egentlig særlig bra? Kanskje du skulle åpne deg til en kompis som har et bra familieliv med happy kone og veltilpassede barn.

For øvrig, det finnes et ord for menn som hopper av i svingen: far. Kanskje spermen din ikke rett og slett ikke er potent nok?

At du er en tidligutløser tviler ingen her et sekund på. For oss andre går det veldig bra. Jeg har barn, og det kontrollerte jeg, ved at jeg ikke hoppet av et par ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...