Gå til innhold

Samboer har visst løyet om at han er sterilisert

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lillegutt, Finn deg en egen tråd. Alle kvinnene i tråden her veit at det kun er en mann her og det er IKKE deg!

Finn på noe annet enn å kuppe trådene til folk fordi du mangler nettverk å prate med i virkeligheten 

Anonymkode: 69631...026

Ti stille, ditt fjols.

Anonymkode: da5ce...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ti stille, ditt fjols.

Oi, så emosjonell, da. 

• Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

At du er en tidligutløser tviler ingen her et sekund på. For oss andre går det veldig bra. Jeg har barn, og det kontrollerte jeg, ved at jeg ikke hoppet av et par ganger.

Det gikk vel ikke så bra i samlivet ellers, siden du er skilt nå.

Anonymkode: 3021c...092

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (På 17.11.2024 den 10.16):

Er det ingen av dine venner og familie som kunne hjulpet deg da? Og hvorfor satse på å skulle få barn med en som nærmer seg 50 da? 

Hvorfor ikke? Mannen min er 54 og vi skal ha barn sammen. Han er ung både fysisk og psykisk. Ser ikke "problemet". og ikke kom her å si at "ja men han får ikke levd til ungene blir voksne". Man vet ALDRI når man mister foreldrene sine. Man må gjøre det beste ut av livet her og nå. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 10.25):

Kanskje si du er gravid og se hvordan han reagerer først?

Anonymkode: 864a0...af6

Det hadde vert helt perfekt! 🤩🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brunello skrev (På 17.11.2024 den 10.49):

Ja, mannen er en dust om dette er sant.

Men ærlig talt. Når barn er kjempeviktig blir man ikke sammen med en mann på nesten 50. Spesielt ikke når han har voksne barn og sier han er ferdig med barn.

Han sa jo han ville ha barn med henne! 50 er da ingen alder i dag! Slutt å vær så sneversynt nedlatende

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Men dere kvinner pleier jo å si at det er helt uproblematisk at menn og kvinner er bare venner? Var det ikke sånn likevel? Jeg er selvsagt klar over ta det ikke er slik, ingen mann gidder å vedlikeholde et vennskap med kvinner han ikke ligger, eller har ligget, eller har tenkt å ligge med.

Du er helt på viddene. Mine venner er som familie for meg. ergo mine mannlige venner som jeg har null følelser for i den retningen eller omvendt, er som min nærmeste familie/bror.....og jeg puler ikke broren  min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faytastic skrev (1 time siden):

Han sa jo han ville ha barn med henne! 50 er da ingen alder i dag! Slutt å vær så sneversynt nedlatende

Det er ikke å være sneversynt. 50 år er en vesentlig alder for å bli far for kull nr. 2.  Mange slike tilfeller ender med brudd. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Du verden så gøyal du var nå. Som maskulin og dominant mann kan jeg garantere deg at jeg aldri hadde sterilisert meg. 

Det bestemmer du selvsagt helt selv. Hvorfor ønsker du at denne tråden skal handle om deg og ditt valg for kroppen din?

Opprett din egen tråd om valg du gjør for kroppen din og hvor «maskulin og dominant» du er, heller.

Anonymkode: 77661...713

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faytastic skrev (4 timer siden):

Jeg skal love deg at de aller, aller fleste ikke synes det er spesielt enkelt å være småbarnsforelder i en alder av 50. Noen menn blir det likevel, men de har neppe samme overskudd og energi som da de var 30.

Anonymkode: 77661...713

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde nå først og fremst spurt om det er sant 😅 

Og når du får det bekreftet, så reiser du. Du behøver ikke hjelp av han og familien for å flytte, du er en voksen dame på 30 år.... 😄

Anonymkode: f6659...83e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Absolutt ikke. Menn skal oppføre seg som menn. Kvinner mister respekt og attraksjon for en mann som griner og er emosjonell. 

Og jeg mister respekt og attraksjon for en mann som lar meg forpeste kroppen min med kjemiske stoffer som har plagsomme og farlige bivirkninger. 

Anonymkode: 49be9...406

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 14.47):

For hvis han har løyet om/unnlatt å si han er sterilisert når hun har sagt hun ønsker barn og han har gått med på det, så kommer han hvertfall ikke til å innrømme det om hun spør fint. Eneste måten å ta slike løgnere på er å konfrontere dem med frykten, slik at de avslører seg selv. Spille med på deres egen form for psykologisk spill. 

Anonymkode: 20d0d...e58

Du har sett for mye på film. Voksne mennekser driver ikke å leker et "spill" for å få ut en slags meningsløs innrømmelse 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 12.33):

Skriv han en melding med " hei kjære, jeg klarer ikke å vente til du kommer hjem med å dele den gode nyheten! Jeg er gravid!". 

Svarer han at det er umulig fordi han er sterilisert, så svarer du at " jeg er ikke gravid, men måtte finne ut om du har løyet" hvis han anklager deg for å være utro, så sier det seg selv at han lyver. Spør han om hvorfor han anklager deg for det, så blir han tvunget til å si at han er sterilisert. 

Skulle det vise seg at han hopper av glede, og ikke viser tegn til at han betviler graviditeten, så får du heller bare si noen dager etterpå at mens kom likevel. 

Anonymkode: 20d0d...e58

Ja hvorfor ikke følge hele oppskriften fra Exit når man først er i gang?

Anonymkode: 355c1...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 10.31):

Jeg hadde nok insistert på å se journaler på Helsenorge her. 

Sjekket mine data her, det står faktisk ikke noe om at jeg er sterilisert. Jeg gjorde det for ca 10 år siden og bestilte time gjennom fastlegen. Men endte på en privat praksis som fastlegen hadde god erfaring med.

Anonymkode: 8b7a7...181

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, hvis du sjekker pungen hans nøye så vil du kanskje se et arr etter inngrepet. Det er i alle fall veldig tydelig på den ene siden av pengene min.

Anonymkode: fe56c...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...