Gå til innhold

Typen sitt kjendiscrush ligner på eksen hans

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typen min sitt kjendiscrush er ekstremt lik i ansiktet som eksen hans. De er ganske ulike i kropp og former, men ansiktet er utrolig likt.

Spurte typen her om dagen hvem kjendiscrushet hans var, og han har bare ett crush. Når han sa hvem det er vrei det seg helt i magen min, fordi jeg før har tenkt at eksen hans er sinnssykt pen og ligner på denne kjendisen. Han selv trakk ingen kobling mellom dem.

Dette har skapt veldig mye usikkerhet i meg. Takler det dårlig. Hadde du taklet det? Føler det sier noe om at han foretrekker eksen sitt utseende.

Anonymkode: ab79a...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Typen min sitt kjendiscrush er ekstremt lik i ansiktet som eksen hans. De er ganske ulike i kropp og former, men ansiktet er utrolig likt.

Spurte typen her om dagen hvem kjendiscrushet hans var, og han har bare ett crush. Når han sa hvem det er vrei det seg helt i magen min, fordi jeg før har tenkt at eksen hans er sinnssykt pen og ligner på denne kjendisen. Han selv trakk ingen kobling mellom dem.

Dette har skapt veldig mye usikkerhet i meg. Takler det dårlig. Hadde du taklet det? Føler det sier noe om at han foretrekker eksen sitt utseende.

Dette handler om din usikkerhet, det handler ikke om ham. Ville ikke tenkt mer på det. 

Anonymkode: 25010...ad1

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Selvfølgelig hadde jeg taklet det! Du er nødt til å jobbe med din egen usikkerhet, å gå rundt å tenke på sånne ting er hverken normalt eller sunt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen.. prøver du å lete etter ting å skape konflikt over?

Anonymkode: 632e4...c81

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke dra din egen usikkerhet over på han. Dette handler ikke om noe annet enn deg. Jobb med deg selv 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig betyr dette noe for deg fordi det er noe som skurrer imellom dere, du føler dere mangler noe eller du ikke er helt fornøyd med eget utseende. 

Hadde du syntes du var verdens herligste person og så fornøyd med deg selv så hadde dette prellet av.

Selvfølgelig helt normalt å kjenne på usikkerhet. Det gjør vel folk flest nå og da. Selv om det ikke fremstilles slik på kvinneguiden 😉 

Hva om du følger tankerekken helt ut....

Hva om han synes eksen sitt ansikt, helt objektivt er penere enn ditt? Hva skjer da? Slår du opp? Betyr det at han eeegentlig vil være sammen med henne? Har han tatt til takke med deg? Går han å venter på at de skal bli sammen igjen? Betyr det at han ikke kan elske deg?

Hva er viktigst, å bli elsket eller ha det peneste ansiktet?

Hva skjer om hun dukker opp på døren hans i kveld, sier ååååh,  Marcus, jeg elsker deg, kan vi bli sammen igjen? 

Tror du han hadde sagt ja?

Anonymkode: bb73f...7ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du spør om hvilken kjendis han synes er fin, han svarer fordi du spør og trekker ingen parallell til noen i eget liv. Du synes ansiktet ligner, mens resten ikke ligner noe. 

Sannsynligheten er stor for at han aldri har tenkt tanken, og dette med å tenke at folk man kjenner i virkeligheten ligner på kjendis x eller y tror jeg menn jevnt over driver mindre med (og for all del også at mange kvinner heller ikke driver med).

Dette fremstår uansett helt fjernt. Du overanalyserer helt ellevilt.

Anonymkode: 1e902...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er en grunn til at det er en eks. 

Anonymkode: 46e7b...464

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er en grunn til at det er en eks. 

Anonymkode: 46e7b...464

Tenker det samme.

Omtrent hver gang jeg tenker at en kjendis eller annen dame er pen, så innser jeg at de ser ut som ene eksen min. Det er den aller verste eksen min, og ikke noen jeg vil bli kjæreste med, ikke en gang møte, og det er årevis mellom at jeg skjenker henne en eneste tanke, og tankene er bare vonde. 

Anonymkode: d12a2...d9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør du om ting du ikke tåler svaret på?

Anbefaler deg å unngå å stille han spørsmål der du ikke er sikker på svaret og om du takler hans ærlighet. Og jobb med din egen selvfølelse. 

Anonymkode: e7e17...622

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foretrekker hennes utseende? Altså, man kan da synes at mange ulike personer er pene? 

Anonymkode: cdf90...23d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spurte typen her om dagen hvem kjendiscrushet hans var, og han har bare ett crush.

Ikke still spørsmål du ikke liker svaret på.

Anonymkode: 64c79...388

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner deg godt. Det ingen ser ut til å forstå er jo at kjendis"crushet" ikke et problemet her, men at denne personen ligner på eksen. Eller, eksen ligner på kjendisen er kanskje riktigere å si. Og det er lett å forstå at det skaper usikkerhet i deg, for det er lett å spørre seg hva han da ser i deg, når han kanskje ganske åpenbart har en type kvinner han går etter. 

Jeg tenker at de som ikke har kjent på usikkerhet før, og som ikke vet hvordan det er å leve med det, ikke vil forstå dette. Og det er jo greit. Selv hadde jeg helt ærlig taklet det ganske dårlig, fordi det viser for meg at jeg egentlig ikke er hans type i det hele tatt. Klart man ikke ser ut som en kjendis, men hvis det ikke er noen trekk eller noe å trekke ut fra, men eksen er slående lik, så ville det gjort meg særdeles betenkt.

Jeg kjenner på det selv, for mannen min har alltid vært sammen med tynne og vakre damer. Jeg er verken tynn eller vakker. MEN, grunnen til at jeg takler det nå og har kommet meg videre, er fordi hans reaksjon på meg er vesentlig forskjellig på dem og meg. For det første synes han jeg er vakker, selv om jeg ikke ser det selv, og han ELSKER kroppen min og det er ikke vanskelig å se at han tennes godt av den. Til gjengjeld slet han veldig med de to andre damene. Og det vet jeg fordi disse damene selv har sagt det (uten at jeg har bedt om informasjonen, bare for å understreke det). Og jeg tror han kanskje valgte kvinner som konvensjonelt sikkert er mer "godtatt" og man synes ser flottere ut, men som han nok faktisk egentlig ikke tente på. Han har ikke et slikt problem, hvis man kan si det slik. Og jeg ser jo hva han ser på nå, og det er jo ikke damer som ligner på eksene, hvis man kan si det slik.

Det er ikke enkelt dette, men jeg synes du skal snakke med han om det. Drit i de andre her, gjør det du synes er riktig. For min del har det hjulpet mye å snakke om det, og det har gjort meg mer sikker i meg selv. I dag har jeg ikke et problem med dette i det hele tatt, men det er også fordi jeg er helt trygg på mannen min. Det tok dog sin tid, før jeg følte trygghet i hans følelser rundt min kropp (som alltid har vært min usikkerhet).

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han savner eksen sin. Og du er bare ute etter å skape konflikt

Anonymkode: 98cbe...821

Hvor i alle dager klarer du å komme frem til at han savner eksen sin???

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (16 minutter siden):

ganske åpenbart har en type kvinner han går etter. 

Seriøst?

Er utseendet eneste variabel her eller?

Jeg skrev om min ene kjipe eks som treffer godt på utseendet jeg synes er pent. Men det betyr verken at jeg er spesielt opptatt av utseendet eller at andre og mye bedre ekser ser lik ut eller at jeg på noe vis liker nåværende kjæreste mindre.

Dere som er så opptatt av utseendet, dere gjør dere selv en bjørnetjeneste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
got2go skrev (18 minutter siden):

Hvor i alle dager klarer du å komme frem til at han savner eksen sin???

Tenker det samme…

Er det én eks jeg ikke savner, så er det hun med det pene ytre, og jeg irriterer meg hver gang jeg synes en dame er pen og innser at hun ligner på eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt akkurat samme tanke. Føler seg mindre spesiell for noen, å få høre noen andre er akkurat som de ønsker.

Anonymkode: 8949c...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Seriøst?

Er utseendet eneste variabel her eller?

Jeg skrev om min ene kjipe eks som treffer godt på utseendet jeg synes er pent. Men det betyr verken at jeg er spesielt opptatt av utseendet eller at andre og mye bedre ekser ser lik ut eller at jeg på noe vis liker nåværende kjæreste mindre.

Dere som er så opptatt av utseendet, dere gjør dere selv en bjørnetjeneste. 

Nei, men nå snakkes det om utseende i akkurat denne tråden. 

Jeg er ikke opptatt av utseendet, i utgangspunktet, men jeg vil jo gjerne være sammen med en mann som BÅDE finner meg fin/pen/vakker OG smart/intelligent/alt annet. Jeg har ikke lyst til å være en man tar til takke med. Eller mener du oppriktig at hvis kjæresten din ikke liker utseendet ditt så er det liksom noe du ikke affiseres av, fordi han liker personligheten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det at han har et kjendiscrush som eksen ligner på, sier jo faktisk ingenting om at han ikke liker ditt utseende like mye? Hva for slags logikk er det? Jeg har jo kjendiscrush som ikke ligner litt på typen engang, men faktisk litt på eksen når jeg tenker meg om. Men de fleste mennesker har jo mer enn én type. Kjæresten min er akkurat like attraktiv han. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...