Gå til innhold

Klarer ikke lese tegnene hans... Liker han meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har en mannlig kollega som jeg liker ganske godt. Samtidig er jeg rimelig sikker på at jeg ikke er forelsket.. (har vært det før..)Vi er veldig gode venner, og finner tid til å være sammen på jobb nesten hver dag. Kan til tider ha noe små ertende/flørtende tone, men ingen av oss har antydet ovenfor den andre at vi liker hverandre. 

Vi hadde jobbfest en tid tilbake. Jeg drikker svært lite, og han drakk heller ikke så mye denne gangen. Jeg klarer ikke helt å oppsøke han på festene, men når vi var sammen skulle han alltid være borti/ta på meg på en diskre måte, ved highfive (konkurranse greier) holder han igjen hånda mi istedet for vanlig highfive. 

Vanskelig å forklare ting skriftlig, men hva tenker dere? Tror dere han er noe interessert? Har dere i såfall noen ideer hva jeg bør si/gjøre for å finne ut av det? 

Er forsåvidt vanskelig at det er en kollega og. 

Anonymkode: 004de...66e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting som tyder på det i innlegget ditt 

Anonymkode: 3d703...6dc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en kollega jeg vet liker meg. Han holder øyekontakt lenge, finner alltid unnskyldninger for å få meg på tomannshånd, i ett fullt rom setter han seg alltid ved siden av meg. Passer alltid på at vi havner på samme team. Jeg ser på hele kroppsspråket at han liker meg altfor godt. Han lyser opp hver gang han ser meg. 

Men han er dessverre gift, så helt uaktuelt for meg å gå videre. Men ja, når en mann virkelig liker deg er det liksom ingen tvil, det er veldig tydelig. 

Anonymkode: e186f...b12

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser her, begynner jeg å lure på om hen som jeg har hatt en forhistorie med ( ikke kjærester eller noe, men et spørsmål om vi skulle gå videre. Da var vi begge i et forhold). Jeg sa nei, av åpenbare grunner. Møtte igjen nylig, det var noe med hva hen sa. Var kleint, men hen oppmuntret  til å bo nærmere hen. Holdt avstand til meg i begynnelsen, så var hen rundt meg mye. Plutselig bak meg, eller deltok i samtaler. Tegn på fortsatt interesse? Jeg er singel, ikke hen. Ikke interessert i å gå videre med folk i forhold. Men jeg er treg med å forstå hint/interesse. Var det bare å være hyggelig? Men var liksom der hele tiden mot slutten. Men jeg må innrømme jeg så etter hen hele tiden….. noe uoppgjort..

Anonymkode: 5f35a...d70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Når jeg leser her, begynner jeg å lure på om hen som jeg har hatt en forhistorie med ( ikke kjærester eller noe, men et spørsmål om vi skulle gå videre. Da var vi begge i et forhold). Jeg sa nei, av åpenbare grunner. Møtte igjen nylig, det var noe med hva hen sa. Var kleint, men hen oppmuntret  til å bo nærmere hen. Holdt avstand til meg i begynnelsen, så var hen rundt meg mye. Plutselig bak meg, eller deltok i samtaler. Tegn på fortsatt interesse? Jeg er singel, ikke hen. Ikke interessert i å gå videre med folk i forhold. Men jeg er treg med å forstå hint/interesse. Var det bare å være hyggelig? Men var liksom der hele tiden mot slutten. Men jeg må innrømme jeg så etter hen hele tiden….. noe uoppgjort..

Blir helt svimmel av alle "hen-ene" her

Anonymkode: 09c1d...922

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har en kollega jeg vet liker meg. Han holder øyekontakt lenge, finner alltid unnskyldninger for å få meg på tomannshånd, i ett fullt rom setter han seg alltid ved siden av meg. Passer alltid på at vi havner på samme team. Jeg ser på hele kroppsspråket at han liker meg altfor godt. Han lyser opp hver gang han ser meg. 

Men han er dessverre gift, så helt uaktuelt for meg å gå videre. Men ja, når en mann virkelig liker deg er det liksom ingen tvil, det er veldig tydelig. 

Jeg føler litt det er sånn med han her. Noen ganger føler jeg det er helt åpenbart at han liker meg. Så er det dager jeg blir usikker. Men så blir jeg jo rar sjæl. På jobbfest trekker jeg meg unna, samtidig som det eneste jeg vil er å være sammen med han. Blir sprø av meg selv og 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, føler at han av og til er åpenbart interessert og av og til ikke i deg heletatt. Men jeg og er litt sånn liker han godt, av og til er jeg "hva ser jeg egentlig i han".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg føler litt det er sånn med han her. Noen ganger føler jeg det er helt åpenbart at han liker meg. Så er det dager jeg blir usikker. Men så blir jeg jo rar sjæl. På jobbfest trekker jeg meg unna, samtidig som det eneste jeg vil er å være sammen med han. Blir sprø av meg selv og 😂

Livet går fort videre, om du liker han, prøv å gjør noe med det. 

Anonymkode: e11f3...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 17.47):

Kan du ikke bare flørte litt tilbake? Hold øyekontakt helt til han ser vekk. Smil og kanskje ta han på overarmen når du forteller noe. Jobbfest burde du i hvert fall benytte deg av! Snakk med han! Vær imøtekommende og blid 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 15.43):

Stakkars kona hans.

Synes det er lite tiltrekkende med en mann som oppfører seg slik når han er gift. Du burde tenke på hva han ville gjort mot deg, om dere var sammen. Første og beste nye som dukket opp, og han hang rundt henne.

Anonymkode: 1fe08...b3a

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2024 den 15.43):

Nja. Det kan være interesse uten at det er så opplagt også, spesielt når det gjelder kollega. Hvis man er usikker på om man har noen som helst sjans på den andre feks. For det kan være veldig kinkig i jobbsituasjon, og ikke minst vil man jo unngå at andre kollegaer skal skjønne noe. Eller når det bare er en gryende interesse der, som man ikke vet om vil utvikle seg til noe mer. Litt som TS selv skriver, hun liker han, men er ikke forelsket. Men kan kanskje bli det, hvis hun får vite at han er interessert?

Jeg er litt i samme situasjon selv. Har en kollega jeg liker godt, og som helt klart liker meg også, men er usikker på om det er noe mer enn vennskap fra noens side😅 men jeg er helt klart nysgjerrig på han og ønsker å bli bedre kjent med han. Krysser fingrene for at vi blir sittende sammen på julebordet så vi får mulighet til å snakke litt mer😅 Og bare så det er sagt, vi er kollegaer som ikke jobber direkte sammen, og vi er på samme nivå, så det vil faktisk ikke være noe problem sånn sett om det skulle utvikle seg.😉

Anonymkode: f20d7...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nja. Det kan være interesse uten at det er så opplagt også, spesielt når det gjelder kollega. Hvis man er usikker på om man har noen som helst sjans på den andre feks. For det kan være veldig kinkig i jobbsituasjon, og ikke minst vil man jo unngå at andre kollegaer skal skjønne noe. Eller når det bare er en gryende interesse der, som man ikke vet om vil utvikle seg til noe mer. Litt som TS selv skriver, hun liker han, men er ikke forelsket. Men kan kanskje bli det, hvis hun får vite at han er interessert?

Jeg er litt i samme situasjon selv. Har en kollega jeg liker godt, og som helt klart liker meg også, men er usikker på om det er noe mer enn vennskap fra noens side😅 men jeg er helt klart nysgjerrig på han og ønsker å bli bedre kjent med han. Krysser fingrene for at vi blir sittende sammen på julebordet så vi får mulighet til å snakke litt mer😅 Og bare så det er sagt, vi er kollegaer som ikke jobber direkte sammen, og vi er på samme nivå, så det vil faktisk ikke være noe problem sånn sett om det skulle utvikle seg.😉

Anonymkode: f20d7...c5c

Din situasjon høres ganske lik ut som meg. Er det mer enn vennskap liksom. Hos oss har vi et tydelig vennskap da. Kjenner han VELDIG godt. Vi er blitt veldig gode venner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...