AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november Vurderer å kjøpe en, vanskelig å belge hvor jeg skal kjøpe da det er flere som selger på nett. Jeg har pemf hjemme nå til låns men de mattene blir for dyre for meg. Anonymkode: 174c7...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Hvilke type pemf har du? bemer? de koster flesk å kjøpe😩Jeg leter selv etter alternativ, men det er jo en jungel. Har et saunateppe med infrarødt lys, men det er for tungt for min skadde rygg å håndtere. Er usikker på om jeg vil ha led maske for å behandle rynker, eller et panel for kropp, eller en penn med grønt lys først og fremst for bihuler og hodepine. Ja og så er jeg redd for å kaste bort💲💲 Men har lest og gjort noe research, og rødlys terapi og LLLT viser en del lovende resultat. Anonymkode: 9de3e...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november (endret) X Endret 17. november av Duff m Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november Rødlysmatter er billigere enn pemf. Bemer er jo svindyr, har en venn som er helt frelst på bemer. De koster 46 000 nå så det er uaktuelt, dessuten er det mlm eller pyramidesalg så helt uaktuelt å støtte måten den selges på. Men, det virket jo. Jeg har leid en Omi matte (fant den på nett) og den er grei, ikke tung men litt tullete med at den slår seg av og til av før programmet er ferdig (den kjøres via app) og da er det håpløst å få den på igjen. Rødlys får man til halve prisen av en pemf, ser 9000 her i Norge og 4-6000 i Danmark. Omi koster nermere 20 000. Anonymkode: 174c7...302 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Noen prøvd d for nevro inflammasjon ? Anonymkode: 78833...f2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Omi Skrevet 13 timer siden #6 Del Skrevet 13 timer siden PEMF går mye dypere inn i kroppen enn rødt lys, og OMI får du fra ca 10.000 på tilbud. Den nevnte saken med at den slår seg av er en feil som selvfølgelig dekkes av garanti. Det er forøvrig på en mer avansert modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå