AnonymBruker Skrevet 17. november #1 Del Skrevet 17. november En «bekjent» av meg har nå bodd 2 netter på et Radisson hotell. Han har en fot inn i et kriminelt miljø så han dro ut igjen og jeg er nå alene på rommet. Fikk beskjed om at han ikke får kommet tilbake fordi det er politikontroller rundt om og ba meg sjekke ut i morgen. Vil jeg da være den som ender opp med å måtte betale for oppholdet? Om jeg bare stikker fra rommet nå, så står det jo i hans navn Anonymkode: 5f7c4...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #2 Del Skrevet 17. november Hva gjør du på hotellrommet til denne "bekjente", da? Bor du også der? Anonymkode: c5b74...560 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #3 Del Skrevet 17. november Han har vel lagt igjen kredittkortopplysningene sine når han bestilte rommet. Så sånn sett er det ikke noe stress, hans kort vil bli belastet. (litt stress at du er på rommet hvis han bare har bestilt til en person, men det løser seg). Anonymkode: 81f62...51e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #4 Del Skrevet 17. november vil jo ikke kalle oss venner, men vi kjenner til hverandre. kunne likeså godt henge med han fremfor å sitte hjemme alene. normalen at tar turer ut, sier seg selv. vi bor i samme by, så jeg kan likeså godt sove her som hjemme. - der heller ingen planer om hvor lenge jeg skulle være jeg vil jo også anta at man ikke får sjekket inn på et hotell uten å legge inn kredittopplysninger ja, men kjedelig å måtte ende opp med å betale noen andres hotellopphold de fleste hoteller har jo ofte betaling ved innsjekk, og bare boks til å legge kortet i ved utsjekk? Anonymkode: 5f7c4...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #5 Del Skrevet 17. november Hvorfor har du kriminelle venner? Dette er steg en for å ha et greit liv, holde seg langt unna kriminelle. Anonymkode: 917eb...eaf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor har du kriminelle venner? Dette er steg en for å ha et greit liv, holde seg langt unna kriminelle. Anonymkode: 917eb...eaf absolutt enig der. hans liv er ikke noe for meg, men husk at folk er hyggelige selv om de har valgt feil retning. alle har korte og lengre relasjoner og vennskap i løpet av livet, hvordan han velger leve sitt liv er ikke det viktigste å diskutere tenker jeg. hatt mange gode vennskap som bare varer en periode, og jeg følger ikke etter hans valg. nå er vel heller problemstillingen om jeg bare skal stikke fra hotellet, folk går jo inn og ut av hoteller til alle tider(hvertfall fra frokosttider Anonymkode: 5f7c4...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): absolutt enig der. hans liv er ikke noe for meg, men husk at folk er hyggelige selv om de har valgt feil retning. alle har korte og lengre relasjoner og vennskap i løpet av livet, hvordan han velger leve sitt liv er ikke det viktigste å diskutere tenker jeg. hatt mange gode vennskap som bare varer en periode, og jeg følger ikke etter hans valg. nå er vel heller problemstillingen om jeg bare skal stikke fra hotellet, folk går jo inn og ut av hoteller til alle tider(hvertfall fra frokosttider Anonymkode: 5f7c4...8c1 Det er kameraer. Kommer han ikke tilbake? Om du nettop ble forlatt fordi han faktisk ikke hadde tenkt å betale selv, bør du gjøre din vurdering. Noen kan sikkert være hyggelige, men det finns hyggeligere. Det handler om risk, hvor mye vondt har du tenkt å risikere inn i livet ditt fordi noen kan være litt hyggelig, når andre kan være hyggelig og samtidig er til å stole på? Å hvorfor står denne i dating? Du dater han vel ikke? Om du er dame, serriøst, du kan IKKE få barn med han her. Anonymkode: 917eb...eaf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Del Skrevet 17. november Samtidig tenker jeg du heller ikke har allverden av samvittighet. Jeg hadde aldri kunne forlatt et hotell uten at noen betalte. Anonymkode: 917eb...eaf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #9 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er kameraer. Kommer han ikke tilbake? Om du nettop ble forlatt fordi han faktisk ikke hadde tenkt å betale selv, bør du gjøre din vurdering. Noen kan sikkert være hyggelige, men det finns hyggeligere. Det handler om risk, hvor mye vondt har du tenkt å risikere inn i livet ditt fordi noen kan være litt hyggelig, når andre kan være hyggelig og samtidig er til å stole på? Å hvorfor står denne i dating? Du dater han vel ikke? Om du er dame, serriøst, du kan IKKE få barn med han her. Anonymkode: 917eb...eaf Hadde han ikke vært kriminell, så er det noen jeg absolutt hatt vært åpen for å bli bedre kjent med jo så ja litt flørting, men han velger jo absolutt å vise side sider Anonymkode: 5f7c4...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #10 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Samtidig tenker jeg du heller ikke har allverden av samvittighet. Jeg hadde aldri kunne forlatt et hotell uten at noen betalte. Anonymkode: 917eb...eaf Tror aldri jeg har booket inn på et hotell der jeg har betalt ved utsjekk, først og fremst. Men nei det er ikke nødvendig riktig å bare stikke fra situasjonen heller Anonymkode: 5f7c4...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. november #11 Del Skrevet 17. november (endret) hvordan kom dére INN på hotellet uten å betale, er spzm jeg stiller meg..jeg må alltid betale,ved,booking eller,senest ved ankomst og da er det,dyrere enn feks å,bruke appene, booking, hotels, trivaga, etc. Endret 17. november av Baktus2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #12 Del Skrevet 17. november Baktus2024 skrev (1 minutt siden): hvordan kom dére INN på hotellet uten å betale, er spzm jeg stiller meg..jeg må alltid betale,ved,booking eller,senest ved ankomst og da er det,dyrere enn feks å,bruke appene, booking, hotels, trivaga, etc. Det er hva jeg antar til også. Han har oppholdt seg her i et par døgn, så vil jeg jo tro at han betalte ved innsjekk/på nett Vi har heller ikke sjekket inn sammmen. Antar det er fler som har blitt med folk hjem fra byen til hoteller også, som kunne vært situasjonen her… Anonymkode: 5f7c4...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 17. november #13 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er hva jeg antar til også. Han har oppholdt seg her i et par døgn, så vil jeg jo tro at han betalte ved innsjekk/på nett Vi har heller ikke sjekket inn sammmen. Antar det er fler som har blitt med folk hjem fra byen til hoteller også, som kunne vært situasjonen her… Anonymkode: 5f7c4...8c1 dessuten så er det ingen som vet hvem du er , så det er jo bare å gå , det er ikke du som har leigd rommet, det er leietaker som sjekker ut. men tør vedde på,at,det er betalt..jeg tror det er umulig å,snakke seg inn på et hotell i 2024.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #14 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): En «bekjent» av meg har nå bodd 2 netter på et Radisson hotell. Han har en fot inn i et kriminelt miljø så han dro ut igjen og jeg er nå alene på rommet. Fikk beskjed om at han ikke får kommet tilbake fordi det er politikontroller rundt om og ba meg sjekke ut i morgen. Vil jeg da være den som ender opp med å måtte betale for oppholdet? Om jeg bare stikker fra rommet nå, så står det jo i hans navn Anonymkode: 5f7c4...8c1 Du valgte å ha det gøy med Bad Boy, og nå finner du ut hvorfor det heter Bad Boy. 🤷♂️ Anonymkode: 95308...771 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #15 Del Skrevet 17. november Slapp helt av, det er ikke du som har booket rommet og da er du heller ikke ansvarlig for betaling av den. Ingen hoteller i Norge lar noen leie hotellrom uten kredittkort/riktige opplysninger. Hadde kanskje dratt fra rommet før utsjekk i morgen. Ta med deg tingene dine og gå helt normalt ut. Er ikke ditt ansvar. Anonymkode: b9a78...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #16 Del Skrevet 17. november Hei .. hvis han ikke sjekket DEG inn på rommet har du strengt tatt ikke lov å sove der. Samt hotellet vet ikke du er der. Du behøver ikke sjekke ut. Anonymkode: 6cbc8...f71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #17 Del Skrevet 17. november Kriminell betyr at han har vært en trussel, skummel opplevelse, vond opplevelse, økonomisk tap, overgrep, eller lignende for noen. At du sitter å henger med han, å tenker han er grei, betyr at du er en sånn person som ikke bryr deg om at de du er med, er horrible og verdens verste dag i noens liv. Håper ikke du kommer å klager på at, ånei jeg møter bare slemme menn. Du vet godt hva du går til. Jeg syns dette har vært et svært lite gjennomtenkt valg, å jeg bekymrer meg over dine evner til å bry deg om degselv og andre. Anonymkode: 917eb...eaf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #18 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Samtidig tenker jeg du heller ikke har allverden av samvittighet. Jeg hadde aldri kunne forlatt et hotell uten at noen betalte. Anonymkode: 917eb...eaf Veldig spesielt av deg å tenke slik. Er da ikke ts som har ansvaret. Jeg, for eksempel, ville ikke hatt råd til å betale for det hotellrommet. Hvis jeg hadde besøkt en venn som bodde på hotell, ville jeg hatt null problem med å bare gå derifra dersom personen stakk av. Den som har booket rommet må betale. Anonymkode: 49fe5...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #19 Del Skrevet 17. november De har deg på kamera/video, men rommet blir belastet kredittkortet som er oppgitt som garanti med mindre det er stjålet og sperret. Anonymkode: 69ab1...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #20 Del Skrevet 17. november Update og avklaring av spekulasjoner: jeg dro fra rommet midt på natten, det er helt riktig som flere sier; han har ansvaret for rommet. og at «jeg velger å henge med noen som har gjort andre vondt». han dealer. godt mulig det har vært uenighet og slosskampen blant de i det miljøet, men hadde da aldri hengt med Noen om jeg visste de hadde sittet inne for drap.. de meldningene han hsr sendt i dag, virker til at alt er normalt, så da var nok rommet betalt på forhånd som håpet Anonymkode: 5f7c4...8c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå