AnonymBruker Skrevet 17. november #41 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva hadde du tenkt hvis kjæresten din fortalte dette til deg? Jeg hadde tenkt hmmm hva mer skjuler denne personen for meg. Anonymkode: c26cc...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #42 Del Skrevet 17. november Jeg hadde møtt med forståelse om kjæresten min kom med de begrunnelsene du faktisk har ts, så dette kan umulig bli noe problem for ham heller å deale med. Du trenger ikke gå dypere enn du selv vil heller egentlig, bare si feks: "forresten så bytta jeg navn noen år før jeg møtte deg, så jeg heter noe annet enn familien. Gjorde det for å starte litt på nytt etter operasjonen og traumer fra barndommen. Har ikke vært så enkelt alt. Ville bare si det nå før du møter familien min." Han har ingen rett til å dømme deg på noe vis. Jeg er uansett sikker på at han elsker deg som den du er nå. Du er du, og du er gullegod 🤗 Anonymkode: 451ce...8c3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå