AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er aleine hjemme. Klarer ikke røre rotten. Samtidig er jeg redd den kvikner til og gjemmer seg. Den har ligget urørlig i 15 min🫣 Anonymkode: cd146...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Den kan være i sjokk og ikke klarer å bevege seg, besvimt eller dau Anonymkode: 530e0...326 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Ja, har du feiebrett og kost? Anonymkode: 45cd0...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Ta på deg en vott eller tjukk hanske. Ta en plastpose utenpå. Ta tak i rotta og vreng posen rundt. Knyt og kast den i søpla. Du vil heller det enn at den våkner og gjemmer seg i huset ditt. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Putt en bøtte over, skyv noe helt flatt under (pappplate el.l.) og bær det hele ut. Anonymkode: e17e6...8ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg er aleine hjemme. Klarer ikke røre rotten. Samtidig er jeg redd den kvikner til og gjemmer seg. Den har ligget urørlig i 15 min🫣 Anonymkode: cd146...b81 Dette er faktisk ditt ansvar når du har en utekatt. Jeg har selv utkatt og har mer enn en gang reddet sjokkskadede mus fra henne. Anonymkode: d05a8...156 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden smurfebuss skrev (11 minutter siden): Ta på deg en vott eller tjukk hanske. Ta en plastpose utenpå. Ta tak i rotta og vreng posen rundt. Knyt og kast den i søpla. Du vil heller det enn at den våkner og gjemmer seg i huset ditt. Da slipper man rotta ut. Om den faktisk er i sjokk så er det dyreplageri å sperre den inni en pose. Anonymkode: d05a8...156 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da slipper man rotta ut. Om den faktisk er i sjokk så er det dyreplageri å sperre den inni en pose. Anonymkode: d05a8...156 Legg posen åpen ved søppelkassene da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden smurfebuss skrev (18 minutter siden): Ta på deg en vott eller tjukk hanske. Ta en plastpose utenpå. Ta tak i rotta og vreng posen rundt. Knyt og kast den i søpla. Du vil heller det enn at den våkner og gjemmer seg i huset ditt. Hvorfor har rotta mindre rett til å leve enn katten? Du vet at katten er en lystmorder som dreper millioner av fugler i året. Å kvele et dyr er dyreplageri uansett hva slags art det er. Anonymkode: 4be6c...310 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor har rotta mindre rett til å leve enn katten? Du vet at katten er en lystmorder som dreper millioner av fugler i året. Å kvele et dyr er dyreplageri uansett hva slags art det er. Anonymkode: 4be6c...310 I mitt scenario antok jeg egentlig at rotta var død. «Du vil heller det» som i du vil heller deale med å få rotta ut enn at sen flytter inn. Så mitt alternative forslag hvis den skulle fortsatt leve skrev jeg et innlegg over ditt: la posen ligge åpen ute. Så kan rotta kravle ut når den kommer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå