Gå til innhold

Irritasjon moment

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboer er ute på byen som han egentlig ikke ville, men jeg fikk overtalt han til å dra ut å ha det gøy med venner. 
Jeg sa ifra at det hadde vært gøy å få snapper og oppdatering i løpet av kvelden, noe vi alltid gjør!

Sist oppdatering var kl 22 og da gråt han på grunn av en situasjon. Etter det har jeg prøvd å fått kontakt med han og spurt om det går bra med han.. men ingen svar å få!

Er det så jævlig vanskelig å si «Jeg har det bra, og koser meg»? Å gi en liten lyd når han var så ifra seg sist jeg snakket med han? han er aktiv hele tiden, men velger å ikke svare.

Kjenner jeg blir så sur og klarer ikke å legge ifra meg det! Synes det er dårlig gjort? Krever liksom bare at han sier at det går bra med han. 

Kjenner det ødelegger hele natten, og er fylt med irritasjon. Er jeg helt på bærtur?

Anonymkode: 2a5a2...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

han er aktiv hele tiden, men velger å ikke svare.

Det der blir for dumt gjort av han. Vise tydelig at han har det kjipt, men nekte å svare? Ikke greit. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du, Ts?

Eller bruker du alltid å være så kontrollerende og tvinge ham til å gjøre ting han ikke ønsker å gjøre?

Han ville ikke ut - du beordret ham til å gå ut.

Ikke bare beordret du ham til å gjøre noe han ikke ønsket å gjøre, du krevde også at han skulle gjøre det på en måte som du synes er kjekt, uten å spørre hva han vil... stemmer det, du spør jo ikke, du bare ber ham følge ordre.

Det hjelper ikke at han kanskje "har godt" av å komme seg ut en tur. Man skal ikke tvinge et voksent menneske til å måtte gå ut når personen selv ikke ønsker deg.

Med tanke på din oppførsel mot ham så forstår jeg faktisk at han nå ikke svarer deg.

Anonymkode: c27fe...48b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nordlending skrev (5 minutter siden):

Det der blir for dumt gjort av han. Vise tydelig at han har det kjipt, men nekte å svare? Ikke greit. 

Ja, utrolig merkelig oppførsel. Det blir en alvorsprat imorgen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tuller du, Ts?

Eller bruker du alltid å være så kontrollerende og tvinge ham til å gjøre ting han ikke ønsker å gjøre?

Han ville ikke ut - du beordret ham til å gå ut.

Ikke bare beordret du ham til å gjøre noe han ikke ønsket å gjøre, du krevde også at han skulle gjøre det på en måte som du synes er kjekt, uten å spørre hva han vil... stemmer det, du spør jo ikke, du bare ber ham følge ordre.

Det hjelper ikke at han kanskje "har godt" av å komme seg ut en tur. Man skal ikke tvinge et voksent menneske til å måtte gå ut når personen selv ikke ønsker deg.

Med tanke på din oppførsel mot ham så forstår jeg faktisk at han nå ikke svarer deg.

Anonymkode: c27fe...48b

Nå har du misforstått helt, i siste liten hadde han plutselig veldig lyst og var glad for at jeg overtalte han. Hadde det veldig gøy de første timene så skjedde det en kjip situasjon der han søkte trøst til meg. Men så forsvinner han uten at jeg vet om han har det bra? Mener du det er kontrollerende? 

Da har vi veldig ulikt syn på situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...