AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Jeg ser menn bruke uttrykket om en mann som får seg noe, men hva betyr det egentlig? Er det bare en kjekk mann? En modell-pen mann? Er det en superstjerne? Catch-all frase? Er Jon Almaas en Chad siden han kan få seg dame? Anonymkode: 164f8...4f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Modell-pene menn. Anonymkode: 865f2...1c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #3 Del Skrevet 16. november Føler det er en spesifkk type mann. Muskler, kjeve, party/trening personlighet, helst atletisk møter frattboy stil. Og personligheten som hører med. Kanskje Channing Tatum er noe lignende den typen. Anonymkode: 1f4c8...029 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #4 Del Skrevet 16. november Menn velsignet med de visuelle genene kvinner tiltrekkes av. Høy, brede skuldre, tykt hår, definert ansikt, god muskelmasse, symmetrisk, ren hud osv. osv. Anonymkode: c6dda...a8d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #5 Del Skrevet 16. november Min kjære er blitt kalt Chad. Han er høy og er svært muskuløs og veltrent, og dessuten (tilsynelatende) svært utadvendt og selvsikker. Han tiltrekker seg kvinner. Kvinner liker å være sammen med ham, fordi han han er tilsynelatende trygg og sjarmerende. Jævla Chad, du forstår ingenting av hvordan det er å være en gjennomsnittlig mann var det en full fyr som sa. Min mann vokste opp med voldelig far. Han ble første gang kastet ut av hjemmet da han var 14 år gammel og sov på gata noen måneder, da han var 18 ble han permanent kastet ut fordi han gikk mellom far og mor da far banket mor. Som tenåring ble han voldtatt av en mann. Ved annen anledning ble han banket opp av en gjeng unge menn og kastet utenfor en skrent, bare fordi han var alene og sårbar. 19 år gammel satt han i fengsel for tyveri for å ha stjålet klær og mat. Han skammet seg nemlig slik over å ha blitt kastet ut at han ikke oppsøkte hjelp det første året, men sov i en kjeller. Dette kun et kort referat fra et tøft liv. Chad er menn som har hatt et jævlig liv, men som er gode til å skjule sine traumer bak smil og sjarm? Anonymkode: 2305a...664 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #6 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min kjære er blitt kalt Chad. Han er høy og er svært muskuløs og veltrent, og dessuten (tilsynelatende) svært utadvendt og selvsikker. Han tiltrekker seg kvinner. Kvinner liker å være sammen med ham, fordi han han er tilsynelatende trygg og sjarmerende. Jævla Chad, du forstår ingenting av hvordan det er å være en gjennomsnittlig mann var det en full fyr som sa. Min mann vokste opp med voldelig far. Han ble første gang kastet ut av hjemmet da han var 14 år gammel og sov på gata noen måneder, da han var 18 ble han permanent kastet ut fordi han gikk mellom far og mor da far banket mor. Som tenåring ble han voldtatt av en mann. Ved annen anledning ble han banket opp av en gjeng unge menn og kastet utenfor en skrent, bare fordi han var alene og sårbar. 19 år gammel satt han i fengsel for tyveri for å ha stjålet klær og mat. Han skammet seg nemlig slik over å ha blitt kastet ut at han ikke oppsøkte hjelp det første året, men sov i en kjeller. Dette kun et kort referat fra et tøft liv. Chad er menn som har hatt et jævlig liv, men som er gode til å skjule sine traumer bak smil og sjarm? Anonymkode: 2305a...664 Satt i fengsel for å ha stjelt litt mat og klær? LOL Nice try, lystløgner. Anonymkode: c6dda...a8d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #7 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min kjære er blitt kalt Chad. Han er høy og er svært muskuløs og veltrent, og dessuten (tilsynelatende) svært utadvendt og selvsikker. Han tiltrekker seg kvinner. Kvinner liker å være sammen med ham, fordi han han er tilsynelatende trygg og sjarmerende. Jævla Chad, du forstår ingenting av hvordan det er å være en gjennomsnittlig mann var det en full fyr som sa. Min mann vokste opp med voldelig far. Han ble første gang kastet ut av hjemmet da han var 14 år gammel og sov på gata noen måneder, da han var 18 ble han permanent kastet ut fordi han gikk mellom far og mor da far banket mor. Som tenåring ble han voldtatt av en mann. Ved annen anledning ble han banket opp av en gjeng unge menn og kastet utenfor en skrent, bare fordi han var alene og sårbar. 19 år gammel satt han i fengsel for tyveri for å ha stjålet klær og mat. Han skammet seg nemlig slik over å ha blitt kastet ut at han ikke oppsøkte hjelp det første året, men sov i en kjeller. Dette kun et kort referat fra et tøft liv. Chad er menn som har hatt et jævlig liv, men som er gode til å skjule sine traumer bak smil og sjarm? Anonymkode: 2305a...664 Herregud, stakkars! Vær god mot han(Vet du sikkert er det) Men resten av hans liv bør være et trygt et etter alt det der. Anonymkode: 1f4c8...029 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #8 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Satt i fengsel for å ha stjelt litt mat og klær? LOL Nice try, lystløgner. Anonymkode: c6dda...a8d Ikke litt. Han stjal alt han trengte for å leve og mer til for å bytte til seg penger, og var en frekk og nesevis tenåring istedenfor å fortelle om sin situasjon. Anonymkode: 2305a...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #9 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Min kjære er blitt kalt Chad. Han er høy og er svært muskuløs og veltrent, og dessuten (tilsynelatende) svært utadvendt og selvsikker. Han tiltrekker seg kvinner. Kvinner liker å være sammen med ham, fordi han han er tilsynelatende trygg og sjarmerende. Jævla Chad, du forstår ingenting av hvordan det er å være en gjennomsnittlig mann var det en full fyr som sa. Min mann vokste opp med voldelig far. Han ble første gang kastet ut av hjemmet da han var 14 år gammel og sov på gata noen måneder, da han var 18 ble han permanent kastet ut fordi han gikk mellom far og mor da far banket mor. Som tenåring ble han voldtatt av en mann. Ved annen anledning ble han banket opp av en gjeng unge menn og kastet utenfor en skrent, bare fordi han var alene og sårbar. 19 år gammel satt han i fengsel for tyveri for å ha stjålet klær og mat. Han skammet seg nemlig slik over å ha blitt kastet ut at han ikke oppsøkte hjelp det første året, men sov i en kjeller. Dette kun et kort referat fra et tøft liv. Chad er menn som har hatt et jævlig liv, men som er gode til å skjule sine traumer bak smil og sjarm? Anonymkode: 2305a...664 Min kjæreste har også et utseende som damer legger seg etter, men usikkerheten hans som han skjuler godt er det få som ser. Det er ikke bare gode ting som gjemmer seg bak et ytre som alle rundt sier «alltid har hatt draget». Jeg har aldri møtt et menneske enn han med lavere selvtillit, og dette pga traumer hjemmefra. Anonymkode: 09dcb...bea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #10 Del Skrevet 17. november Pleide å gå på byen med en s plastisk kirurg for en del år tilbake. Han var i tillegg en ganske kjekk fyr. Vil si han er en Chad. Han dro alltid hjem med to damer hver gang, og jeg overdriver ikke. Gjerne to damer som ikke kjente hverandre fra før. Det er livet du lever når du er en Chad. Anonymkode: f8e46...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #11 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke litt. Han stjal alt han trengte for å leve og mer til for å bytte til seg penger, og var en frekk og nesevis tenåring istedenfor å fortelle om sin situasjon. Anonymkode: 2305a...664 Kjøper ikke den litt engang, i Norge er det absurd vanskelig å havne i fengsel for tyveri, spesielt om man er ung og også spesielt om man stjeler fra bedrifter. Vi har hatt ansatte i vår bedrift som har stjelt for mange hundre tusen kroner fra jobb og ennå ikke havnet i fengsel.. Med mindre han stjal biler, truet folk med vold/våpen, eller brøt seg inn i hjemmene til folk.... Nada sjanse. Anonymkode: c6dda...a8d 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #12 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min kjæreste har også et utseende som damer legger seg etter, men usikkerheten hans som han skjuler godt er det få som ser. Det er ikke bare gode ting som gjemmer seg bak et ytre som alle rundt sier «alltid har hatt draget». Jeg har aldri møtt et menneske enn han med lavere selvtillit, og dette pga traumer hjemmefra. Anonymkode: 09dcb...bea Ja mange av de tilsynelatende mest sjarmerende har nok lært seg å takle for eksempel det å sjekke og sjarmere av behov, for å sno seg rundt vanskelige situasjoner. Min stjal kule klær og sjarmerte kvinner på byen, for om han ble invitert med på en ons fikk han ligge i en seng og fikk en skikkelig dusj. Så han ble dyktig til å sjekke damer. Motivasjonen for å lære det var svært stor. Anonymkode: 2305a...664 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #13 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøper ikke den litt engang, i Norge er det absurd vanskelig å havne i fengsel for tyveri, spesielt om man er ung og også spesielt om man stjeler fra bedrifter. Vi har hatt ansatte i vår bedrift som har stjelt for mange hundre tusen kroner fra jobb og ennå ikke havnet i fengsel.. Med mindre han stjal biler, truet folk med vold/våpen, eller brøt seg inn i hjemmene til folk.... Nada sjanse. Anonymkode: c6dda...a8d Du kan tro hva du vil. Jeg har lest hans papirer. Det er ingenting annet der enn tyverier, og at han var "lite samarbeidsvillig". Dette var dessuten på 90- tallet. Et helt annet samfunn enn nå på mange måter. Mer naivt på mange måter, men også hardere på en del måter. Anonymkode: 2305a...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #14 Del Skrevet 17. november Sånn her (og tilsvarende): Anonymkode: bb742...628 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #15 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja mange av de tilsynelatende mest sjarmerende har nok lært seg å takle for eksempel det å sjekke og sjarmere av behov, for å sno seg rundt vanskelige situasjoner. Min stjal kule klær og sjarmerte kvinner på byen, for om han ble invitert med på en ons fikk han ligge i en seng og fikk en skikkelig dusj. Så han ble dyktig til å sjekke damer. Motivasjonen for å lære det var svært stor. Anonymkode: 2305a...664 😢Nei å nei Anonymkode: 1f4c8...029 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 17. november #16 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Modell-pene menn. Anonymkode: 865f2...1c3 Med andre ord en fløtepus, lite interessant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #17 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ser menn bruke uttrykket om en mann som får seg noe, men hva betyr det egentlig? Er det bare en kjekk mann? En modell-pen mann? Er det en superstjerne? Catch-all frase? Er Jon Almaas en Chad siden han kan få seg dame? Anonymkode: 164f8...4f9 "Chad" er et generisk kallenavn for mannen som blir oppfattet som svært attraktiv av de fleste kvinner. Hverken mer eller mindre. Det er ikke så mye et spørsmål om den ene eller andre konkrete personen "er en Chad", poenget er å ha et ord for "han attraktive som damer hopper til sengs med hvis de får muligheten". Underforstått i "Chad"-uttrykket er kvinners fokus på utseende og sosial status, på en måte som motbeviser deres påstand om at de "bare vil ha en snill mann". Anonymkode: 18ca9...014 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #18 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kjøper ikke den litt engang, i Norge er det absurd vanskelig å havne i fengsel for tyveri, spesielt om man er ung og også spesielt om man stjeler fra bedrifter. Vi har hatt ansatte i vår bedrift som har stjelt for mange hundre tusen kroner fra jobb og ennå ikke havnet i fengsel.. Med mindre han stjal biler, truet folk med vold/våpen, eller brøt seg inn i hjemmene til folk.... Nada sjanse. Anonymkode: c6dda...a8d Hva er vitsen med å være sånn? De som ikke betaler bøtene sine må sone i stedet, kan godt være han fikk valget mellom å betale bøter eller sone, og hvis han var avhengig av å stjele for å leve har han ikke råd til bøter. Anonymkode: 7c994...541 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #19 Del Skrevet 17. november Incelpiss Anonymkode: e269d...6d6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #20 Del Skrevet 17. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Incelpiss Anonymkode: e269d...6d6 Coping Anonymkode: f8e46...640 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå