AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Jeg bor i leilighet og i etasjen over meg bor det en dame som har levd et «hardt» liv. Vi kjenner hverandre ikke men man får jo med seg ting gjennom årene. Hun bor alene, men nå er det en voldsom romstrering der oppe og jeg hører mye hysterisk gråt som har pågått over tid og sinte stemmer. Jeg er litt redd for å gå opp for jeg vet ikke hva som møter meg eller hvem. Hva ville dere gjort? Anonymkode: ac0fd...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Hvis du er redd og ikke tør å gå opp så kan du ringe politiet så tar de turen hvis de har kapasitet. Anonymkode: 0b8c6...39d 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #3 Del Skrevet 16. november Hadde ringt politiet hvis det var sånn at jeg selv følte på ubehag. Anonymkode: 2fd4c...196 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #4 Del Skrevet 16. november Sinte stemmer....? Hun er ikke alene...? Har du noen ide om hvem det er eller hva de er sinte for...? Hva legger du i romvestering? Blir hun banket må du ringe politiet. Krangler de hadde jeg kanskje hørt det ann... Anonymkode: fffa8...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #5 Del Skrevet 16. november Enig med de over. Ring politiet. Anonymkode: b3754...78b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #6 Del Skrevet 16. november Fint at du bryr deg, håper ikke det er noe alvorlig som har skjedd. Anonymkode: dc832...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #7 Del Skrevet 16. november Stemmer i med de andre, ring politiet. Hvis naboen din får bank, trenger hun hjelp raskt! Anonymkode: 817bd...187 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #8 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sinte stemmer....? Hun er ikke alene...? Har du noen ide om hvem det er eller hva de er sinte for...? Hva legger du i romvestering? Blir hun banket må du ringe politiet. Krangler de hadde jeg kanskje hørt det ann... Anonymkode: fffa8...0d9 TS skrev romstrering, ikke "romvestering". Jeg tror ikke "romvestering" er et ord. Anonymkode: 64d15...406 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 16. november #9 Del Skrevet 16. november Kan du slutte med disse trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #10 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg bor i leilighet og i etasjen over meg bor det en dame som har levd et «hardt» liv. Vi kjenner hverandre ikke men man får jo med seg ting gjennom årene. Hun bor alene, men nå er det en voldsom romstrering der oppe og jeg hører mye hysterisk gråt som har pågått over tid og sinte stemmer. Jeg er litt redd for å gå opp for jeg vet ikke hva som møter meg eller hvem. Hva ville dere gjort? Anonymkode: ac0fd...5e3 Hører du flere sinte stemmer eller er det kun naboens stemme du hører i ulike varianter? Høres ut som psykiatri der det kan være hun er alene og psykotisk eller at hun er med en eller flere andre. Stemningen er uansett ikke god og du bør ikke gå opp alene. Ring politiet nå og forklar hva du har observert. De kjenner nok til noe av historikken og vet hvordan de bør ta seg av situasjonen på beste måte for naboen din. Anonymkode: b5676...3df 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #11 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS skrev romstrering, ikke "romvestering". Jeg tror ikke "romvestering" er et ord. Anonymkode: 64d15...406 Omg hold deg til tema, min autocorrect og feilstavinger er ikke temaet i denne tråden. For all del: du kan gjerne lage en annen tråd der du diskuterer temaet. Ts: hva skjer der nå? Har du flere opplysninger? Litt vanskelig å gi råd uten å vite hva du hører, men er du i tvil er det bedre med en tlf for mye enn en for lite.. Anonymkode: fffa8...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #12 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Omg hold deg til tema, min autocorrect og feilstavinger er ikke temaet i denne tråden. For all del: du kan gjerne lage en annen tråd der du diskuterer temaet. Ts: hva skjer der nå? Har du flere opplysninger? Litt vanskelig å gi råd uten å vite hva du hører, men er du i tvil er det bedre med en tlf for mye enn en for lite.. Anonymkode: fffa8...0d9 Jeg er så usikker. Det har roet seg nå og hører mer ut som en kjærestekrangel? Ikke at jeg vet om noe kjæreste for hun er for det meste alene hjemme. Kan godt hende jeg overreagerer og de er fulle og ruset og krangler? Og at jeg har sett litt mye true crime. Men jeg fortsetter og følge med og blir det mer dramatisk ringer jeg politiet. Takk for hjelpen alle! Anonymkode: ac0fd...5e3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogtusssa Skrevet 17. november #13 Del Skrevet 17. november Å viss han har drept henne eller slått henne helseløs, og det er stille, legger du deg med god samvittighet uten å ha gjort noe? Det er bedre du gjør for mye enn fir lite i en slik situasjon. Ring politiet og rådfør deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C8H10N4O2 Skrevet 21. november #14 Del Skrevet 21. november Roa det seg på fornuftig vis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #15 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 23.36): Jeg er så usikker. Det har roet seg nå og hører mer ut som en kjærestekrangel? Ikke at jeg vet om noe kjæreste for hun er for det meste alene hjemme. Kan godt hende jeg overreagerer og de er fulle og ruset og krangler? Og at jeg har sett litt mye true crime. Men jeg fortsetter og følge med og blir det mer dramatisk ringer jeg politiet. Takk for hjelpen alle! Anonymkode: ac0fd...5e3 Tråden er noen dager gammel, men jeg håper at du neste gang tar opp telefonen og ringer med en gang. La politiet får avgjøre graden av alvorlihet! Anonymkode: fb4de...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. november #16 Del Skrevet 21. november (endret) Jeg ringte politiet en gang jeg hørte sinnsyk, vill skriking hos naboen. Det var ikke første gang, det var noe som skjedde ofte, men som regel var det mannen som skrek og var aldeles vill av raseri. Men denne gangen, da jeg ringte politiet, var det kvinnen som skrek så jævlig at jeg ble redd hun var i ferd med å bli drept eller noe. Så jeg ringte, selv om jeg ikke hadde stor tro på at politiet ville prioritere å dra dit. Men det gjorde de, faktisk var de på plass bare minutter etterpå. Det ble helt andre boller i den leiligheten etter politibesøket. Altså varig. Hørte ikke mere skriking fra verken mannen eller kvinnen, selv om jeg kunne høre han hisse seg opp litt i blant, så skrek han ikke som en galning lenger som før. Ring politiet hvis du har hørt gråt og styring i timesvis. Kan hende naboen din trenger hjelp! EDIT; dette var jo en flere dager gammel tråd, det så jeg ikke. Jaja. Uansett, skjer det igjen, ring politiet. De kan foreta en velferdssjekk. Endret 21. november av Million 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #17 Del Skrevet 21. november Får virkelig håpe ikke naboen min ringer poliet fordi jeg rydder stua og gråter litt. Anonymkode: 04235...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. november #18 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får virkelig håpe ikke naboen min ringer poliet fordi jeg rydder stua og gråter litt. Anonymkode: 04235...0f4 Så du og partneren din roper med sinte stemmer og gråter hysterisk (som ts skriver) når dere rydder stua litt? Akkurat. Høres normalt ut. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #19 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Får virkelig håpe ikke naboen min ringer poliet fordi jeg rydder stua og gråter litt. Anonymkode: 04235...0f4 Huff ja, det ville jo vært helt krise om politiet ringte på og spurte om det gikk bra, du sa ja og de dro igjen. 🙄 Anonymkode: 2a921...e20 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #20 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Får virkelig håpe ikke naboen min ringer poliet fordi jeg rydder stua og gråter litt. Anonymkode: 04235...0f4 Alt handler ikke om deg her i verden. Noen andre kan ikke bli drept fordi du ikke vil ha politiet på besøk. Anonymkode: dc832...6e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå