Gå til innhold

Mann som virker seriøs og interessert, men samtidig aktiv på Tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner det, men man kan ikke forvente noe før man faktisk har avklart, kan hende han tenker akkurat det samme om deg. 

Du må nok lære deg å kommunisere, han er ikke tankeleser. 

Anonymkode: aef13...a0f

Vi har begge kommunisert mye og hvis han er aktiv på Tinder er jeg ganske sikker på at han er tankeleser nok til å vite at det virkelig ikke er hva jeg ønsker. Det er en grunn til at jeg selv har deaktivert profilen min der inne. Men jeg gjentar nok en gang at han ikke har gjort noe galt, men for meg viser det en type verdier og holdninger som er litt annerledes enn inntrykket som er gitt fra start. Og det påvirker mine følelser videre. Sånn er det bare.

Anonymkode: a2fff...d83

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en selvfølge at han deaktiverer Tinder. Da skal ikke venninnen din få han opp på Tinder.

Anonymkode: e8fb3...d52

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke aktiv der inne. Men jeg har blitt lurt før og sjekket derfor opp etter at en venninne fikk han opp da hun sveipet. Har etterpå sett på km hans når han har reist med jobben noen ganger og ser da at han alltid flytter seg på Tinder når han er på jobbreiser. Er det mulig uten at han er aktiv inne på Tinder? 

Nei, da har han åpnet appen. Sorry to say

Anonymkode: b8fe0...c70

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, da har han åpnet appen. Sorry to say

Anonymkode: b8fe0...c70

Er dessverre ganske sikker på det, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så dere har ikke blitt enige om å være eksklusive og så er du skuffet over at han fortsatt holder muligheter åpne? Jaha.

Anonymkode: 84bfb...8fe

Helt tullete å måtte bli enige om folkeskikk. Har jeg møtt noen på en date og vi avtaler en date til, tar jeg som den største selvfølge at han pauser Tinder og ikke fortsetter prat med andre. Gjør det selvsagt selv også. 

Veldig vellykket å gjøre det sånn, jeg utelukker mange menn som ikke er for meg på det viset ☺️

Anonymkode: 4ea6a...14c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Helt tullete å måtte bli enige om folkeskikk. Har jeg møtt noen på en date og vi avtaler en date til, tar jeg som den største selvfølge at han pauser Tinder og ikke fortsetter prat med andre. Gjør det selvsagt selv også. 

Veldig vellykket å gjøre det sånn, jeg utelukker mange menn som ikke er for meg på det viset ☺️

Anonymkode: 4ea6a...14c

Takk, det er dette jeg tenker også. Ønsker ikke å måtte be om at han skal være trofast mot meg, vil det skal være naturlig for han å være trofast.

Synes det er rart det er så mange som mener at alt må avklares på forhånd. Kan vi virkelig ikke forvente et snev av seriøsitet fra de som påberoper seg å være seriøse? Han har selvsagt ikke brutt noen lov ved å fortsette Tinder-aktiviteten etter å ha møtt meg, men det endrer hans karakter i stor grad basert på hva han har gitt uttrykk for i kommunikasjonen underveis. Det burde være helt unødvendig å kreve at han er lojal/eksklusiv for å hindre at han leter videre slik jeg ser det. Da får han heller lete videre og miste meg langs veien. Er dette jeg synes er så turn off med Tinder og det har jeg vært veldig åpen om. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Forberedt på hva?

Puling.

Anonymkode: f7b55...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Puling.

Anonymkode: f7b55...701

Ok, og du mener alle menn må være forberedt på det? Ta det de kan få alltid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Nei, man kan fint skjule aktiv statusen sin så det er falsk trygghet. 

Anonymkode: aef13...a0f

Det kan man sikkert. Så all grunn til å bare bli superparanoid

Anonymkode: 9702b...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Been there, done that. Han var på tinder under hele "forholdet" vårt. Jeg klarte aldri slippe ned guarden og han inn på meg, så det tok slutt.

Har du tatt det opp med han? 

Anonymkode: ab1b5...22f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Been there, done that. Han var på tinder under hele "forholdet" vårt. Jeg klarte aldri slippe ned guarden og han inn på meg, så det tok slutt.

Har du tatt det opp med han? 

Anonymkode: ab1b5...22f

Ja, har tatt det opp og spurt hvor vi står. Fikk bekreftet at han tenker likt som meg og er ikke lenger aktiv på Tinder. Om han har vært inne for å sjekke om jeg er aktiv eller om han var inne for å se på bilder av/vhat med meg eller mulig vise noe til kompise (som jeg selv har gjort med venninner) vet jeg ikke. Nå som ting er avklart har jeg droppet å gå inn mere. Tenker man kan flørte og sjekke opp andre både på Tinder eller på byen om man går inn for det. Sånt har jeg ingen garantier for, men nå som vi har tatt praten velger jeg å stole på han og føler vi har et godt og nært og også seriøst forhold som jeg er spent på hvordan utvikler seg på sikt. Håper å være ferdig med Tinder for godt 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 22.57):

Man kan jo være seriøs, og ha det moro på veien dit. Så lenge dere ikke har blitt enige om at nå er det dere gjør han jo i teorien ikke noe galt. 

Anonymkode: 524d6...79c

"Ha det moro på veien dit", og en annen skriver at "han er ikke tankeleser".

Vet dere, jeg ville ikke ha vært sammen med en så dum mann. Hvis en person er så tett at han skal ha det "moro" når han har møtt ei bra dame som har gitt klare signaler på at hun er interessert, da fortjener han bare å være single og surre rundt med vilkårlige damer. Og han som skrev at fyren ikke er "tankeleser", han er akkurat like enkel. En oppegående person skjønner veldig godt at det ikke styrker en relasjon å holde på slik. TS har gjort det ryddige, hun ønsker å satse på fyren. Men han er dum nok til å skusle det vekk. Så sutrer han heller på KG over hvorfor damene ikke vil ha ham. Han har det jo bare "moro på veien".

Anonymkode: df6f5...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

"Ha det moro på veien dit", og en annen skriver at "han er ikke tankeleser".

Vet dere, jeg ville ikke ha vært sammen med en så dum mann. Hvis en person er så tett at han skal ha det "moro" når han har møtt ei bra dame som har gitt klare signaler på at hun er interessert, da fortjener han bare å være single og surre rundt med vilkårlige damer. Og han som skrev at fyren ikke er "tankeleser", han er akkurat like enkel. En oppegående person skjønner veldig godt at det ikke styrker en relasjon å holde på slik. TS har gjort det ryddige, hun ønsker å satse på fyren. Men han er dum nok til å skusle det vekk. Så sutrer han heller på KG over hvorfor damene ikke vil ha ham. Han har det jo bare "moro på veien".

Anonymkode: df6f5...6c7

Er enig med deg når det gjelder kommentarene du viser til. Må likevel si jeg er lettet etter å ha snakket med han og forstår at han også er ryddig og ønsker at vi begge satser. Glad for at vi fikk det ryddet av banen så jeg slipper å tvile mer på han nå. Så får vi se hvordan det går i det lange løp 😉 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slettet ikke Tinder og Happn når jeg møtte kjæresten. Men vi var enig om å være ekslusive og ikke prate/date med andre. Men innimellom kikket jeg i innboksen da jeg fikk meldinger, men svarte ikke på noen. Var ikke interessert i å møte noen, men var litt nysgjerrig.

Etter noen mnd innså vi begge at det var oss. Da slettet vi begge profilene våre og like etter ville han at vi skulle gå ut offentlig på FB.

Og det var det.

Inntil dere er offisielt kjærester så er normalen å la profilen stå aktivt uten at en chatter eller liker andre.

Men følg magefølelsen. Jeg var aldri usikker på kjæresten min.

Anonymkode: 52360...fe9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 22.32):

En mann må alltid være forberedt.

Anonymkode: 4ce88...078

Dette; er en av grunnene til at dagens dating ikke fungerer og mannen blir for falsk og useriøs

Anonymkode: b3922...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...