AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #21 Del Skrevet 18. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Man ser gjennom hele filmen at han ringer henne, men på slutten er det hun som ringer han. Tolker det slik at avhengigheten dem mellom er gjensidig og derfor klarer hun ikke å lage plass til noen andre. Ganske vond, men realistisk slutt for karakteren. Anonymkode: 0cde5...49a Ja. Kanskje er det på et vis også en slags happy ending, at hun innser at relasjonen til hennes bror - selv om han er veldig syk - er viktigere for henne enn relasjonen til en kollega (fuckboy?) som hun i realiteten ikke kjenner. Anonymkode: 697e8...713 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #22 Del Skrevet 18. november 2024 aldri skjønt hvorfor folk elsker den filmen. Er jo bare trist Anonymkode: 6fc13...a3c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 18. november 2024 #23 Del Skrevet 18. november 2024 Happy ending for Collin, da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #24 Del Skrevet 21. november 2024 For meg handler love actually om kjærlighet - og da ikke kun romantisk kjærlighet. De sier jo i slutten av filmen at "Love actually is everywhere" og så zoomer de inn på alle de forskjellige på flyplassen som er glade for å se hverandre igjen. Når det gjelder Sarah så tror jeg ikke det handler så mye om kjærligheten og crushet hun har på jobben, men heller kjærligheten hun har for sin bror. Og det at det ikke blir hennr og crushet viser hvor sterk den kjærligheten for broren faktisk er. Han er pg blir viktigst for henne. Hun prioriterer han over alt. Og det er både trist og vakkert på en og samme tid. Når det gjelder Karen (Emma Thompson) så viser de hvor mye kjærlighet hun har til familien sin, barna sine, så mye at hun tilgir at mannen for mulig utroskap (kjøper smykke til noen andre). Og så har vi Billy Mack som sier til manageren sin "It's A Terrible, Terrible Mistake, Chubs, But You Turn Out To Be The F**king Love Of My Life.". Noe som viser hvor mektig kjærlighet mellom venner kan være. Nå er jeg over gjennomsnittet glad i denne filmen, og jeg elsker lagene i den, og den røde tråden man ser av forskjellige typer kjærlighet gjennom den. Anonymkode: 0a822...077 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå