AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Ei jente som har vært en del hos oss opp gjennom årene har forandret seg veldig i det siste. Hun går på ungdomsskolen. Skifter stadig venninner, sier usanne ting om de som er tilbakelagt, skulker skolen, har en frekk tone mot voksne (lærere, familie). Jenter på hennes alder opplever henne som manipulerende. Hun klarer også å såre mange på grunn av måten hun oppfører seg på. Noe av det er grove beskyldinger som ikke ha rot i virkeligheten. Hva er det egentlig som kan være på ferde når noen går fra å være en ganske normal jente til å være slik? Er det noen som kjenner seg igjen, og kan si at det blir bedre? Skolefravær og gode relasjoner går rett i dass - jeg er bekymret for fremtiden hennes. Anonymkode: 4483a...a34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Rus? Overgrep? Anonymkode: d099a...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Noe lignende skjedde meg, bortsett fra at jeg ikke sa usannheter om andre. Jeg ønsket ikke å såre noen sånn egentlig, men jeg såret mange med den utagerende oppførselen min og selvskapt drama. I mitt tilfelle gjaldt det overgrep som jeg ikke turte fortelle noen om før i voksen tid. Jeg sier ikke at det nødvendigvis er det samme i tilfellet du beskriver i HI, men det kan være lurt å være obs på tegnene og lese litt mer oop på det. Jeg hadde hatt veldig behov for hjelp, men jeg ante ikke hvordan jeg kunne be on det eller fortelle noen. Jeg begynte også å bli seksuelt promiskuøs som bare gjorde at skammen pøste seg på mer. Anonymkode: c448f...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå