AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #21 Del Skrevet 16. november 2024 Hva har dette med saken å gjøre? Den dyre kjolen kom med en stor fettflekk midt på brystet, hadde ikke kjøpt kjolen om jeg hadde vært klar over det? Varen er ikke som beskrevet, står oppført som «som ny» i annonsen. Anonymkode: 24978...11f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #22 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Kjøpte en dyr kjole på Finn, når den kom var det en stor fettflekk på brystet på den. Kontaktet selger som påsto at hun ikke hadde sett det, og anbefalte meg å prøve å fjerne flekken skånsomt med mildt såpevann. Flekken ble svakere, men større.... Hun mener plagget bør renses, MEN: Burde ikke hun da betale for rensen? nei Kan jeg heve kjøpet? Nei Hadde aldri kjøpt dette plagget om jeg visste at det var en fettflekk på det som var vanskelig å få vekk..... Anonymkode: 24978...11f AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva har dette med saken å gjøre? Fordi flekken går fort i vask/rens. Hadde det vært en fargeflekk som ikke går bort eller hull så hadde det vært en sak kanskje. Den dyre kjolen kom med en stor fettflekk midt på brystet, hadde ikke kjøpt kjolen om jeg hadde vært klar over det? Varen er ikke som beskrevet, står oppført som «som ny» i annonsen. Anonymkode: 24978...11fde Anonymkode: 72172...ba2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #23 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når man betaler via "Fiks ferdig", så har man jo en angrerett, for selger får ikke penger før kjøper har akseptert varen. Anonymkode: ac8df...279 Ikke angrerett. Kjøper kan holde tilbake pengene hvis varer har vesentlige mangler i forhold til beskrivelse. Hvis et plagg er beskrevet som ny og har en stor flekk, så kan kjøper holde tilbake pengene. Anonymkode: c80aa...84b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #24 Del Skrevet 16. november 2024 Selger tar den tilbake, og betaler porto - glad det ordnet seg! Anonymkode: 24978...11f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 29. november 2024 #25 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 20.28): Selger tar den tilbake, og betaler porto - glad det ordnet seg! Anonymkode: 24978...11f Det var virkelig gode nyheter! En ærlig og real Finn-selger.... gjenoppretter min tro på at det finnes godt i folk nå til dags likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå