Uanonym bruker Skrevet 18. november #61 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er en deilig mann du har lyst på, så kan det være sjarmerende. Noe av det deiligste jeg har opplevd var når jeg introduserte meg for en ukjent mann på en fest, og han lente seg inn til meg og hvisket "Deg skal jeg pule før denne kvelden er over" Anonymkode: 3ffe4...ac6 Det hadde jeg syntes var skikkelig ekkelt, uansett hvordan han så ut. Det viser vel bare (overraskelse!) at forskjellige typer flørting blir mottatt på ulike måter av ulike personer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #62 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg bare oppsummerer hva jeg har lært Anonymkode: ba166...2e8 Er du mann? Anonymkode: d5b35...74c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #63 Del Skrevet 18. november Uanonym bruker skrev (2 minutter siden): Det hadde jeg syntes var skikkelig ekkelt, uansett hvordan han så ut. Det viser vel bare (overraskelse!) at forskjellige typer flørting blir mottatt på ulike måter av ulike personer. Det blir det. Dessverre kan menn halshugges om denne flørten som går hjem hos noen adresseres til feil preson. Anonymkode: a7ec8...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 18. november #64 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er en deilig mann du har lyst på, så kan det være sjarmerende. Noe av det deiligste jeg har opplevd var når jeg introduserte meg for en ukjent mann på en fest, og han lente seg inn til meg og hvisket "Deg skal jeg pule før denne kvelden er over" Anonymkode: 3ffe4...ac6 Lol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 18. november #65 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 18.47): Som tidligere, det kommer 100% an på hvem mannen er, dessverre for dere gutta. Hvis jeg av en eller annen grunn har sansen for han er det helt i orden, hvis ikke er det helt krise. Jeg vet det ikke er det du ønsker å høre, men du kan jo gjerne snu på kjønnene, så vil du sikkert raskt forstå hva vi mener. Anonymkode: 5ceea...328 Da tenker jeg det er på tide å ta seg sammen, vokse opp og utvise litt normal høflighet. Klart jeg kan kjenne på at jeg blir mer smigret om en kjekkas gir meg et lurt smil i det han gjør meg en tjeneste, enn om en mindre attraktiv fyr gjør det samme. Men jeg har da vett og empati nok til å respondere på en måte som ikke sårer folk unødvendig. At man opplever det som "helt krise" fremstår mest av alt som fjortisfakter. Nå uttaler jeg meg om punkt nummer 2 på lista til TS. Punkt 1 og 3 utgår. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #66 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Det er ok og direkte spennende om det kommer fra en attraktiv mann. Om det samme kommer fra en ikke attraktiv mann er det ekkelt, perverst, grisete og upassende. Anonymkode: b1889...314 Det kan være like mye forskjell på MÅTEN det sies på, om det er ekkelt eller spennende. Noen personer kan være attraktive, men så sier de noe på en måte som gir pervers-vibber. Og da er det ikke HVA som sies, men HVORDAN. Andre kan være mindre attraktive, og si det samme på en måte som gjør at de fremstår som MER INTERESSANTE etter at de har sagt det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis det er en deilig mann du har lyst på, så kan det være sjarmerende. Noe av det deiligste jeg har opplevd var når jeg introduserte meg for en ukjent mann på en fest, og han lente seg inn til meg og hvisket "Deg skal jeg pule før denne kvelden er over" Anonymkode: 3ffe4...ac6 Jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg en situasjon der jeg ikke hadde opplevd en slik uttalelse fra en ukjent mann som noe annet enn creepy. Jeg hadde antagelig følt meg ukomfortabel på hele festen etterpå, og enten bedt noen jeg stolte på passe på så han ikke forsøkte å voldta meg, eller så hadde jeg bare ønsket å komme meg vekk derfra. Så for meg er vel dette oppskriften på hvordan få meg til å reise tidlig hjem fra fest, og slutte å gå på fester der det er risiko for at denne personen kunne være. For en slik uttalelse gir meg vibben at han tror han kan bestemme at vi skal "pule", og at hvem jeg er, hva jeg vil, eller hva jeg mener, ikke har noe betydning for han. Anonymkode: d4702...392 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CX86 Skrevet 18. november #67 Del Skrevet 18. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi han ene er stygg og han andre er pen. Anonymkode: d5b35...74c Ikke nødvendigvis... Har med utstråling og tonefall å gjøre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november #68 Del Skrevet 18. november CX86 skrev (6 minutter siden): Ikke nødvendigvis... Har med utstråling og tonefall å gjøre! Noe som kan ha med nervøsitet og manglende erfaring å gjøre Anonymkode: ba166...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #69 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvis det er en deilig mann du har lyst på, så kan det være sjarmerende. Noe av det deiligste jeg har opplevd var når jeg introduserte meg for en ukjent mann på en fest, og han lente seg inn til meg og hvisket "Deg skal jeg pule før denne kvelden er over" Anonymkode: 3ffe4...ac6 Hilsen mannlig bruker på KG. Anonymkode: 1fb90...34d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 19. november #70 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (På 18.11.2024 den 14.38): Hvis det er en deilig mann du har lyst på, så kan det være sjarmerende. Noe av det deiligste jeg har opplevd var når jeg introduserte meg for en ukjent mann på en fest, og han lente seg inn til meg og hvisket "Deg skal jeg pule før denne kvelden er over" Anonymkode: 3ffe4...ac6 Deilig? Noe av det mest usjarmerende jeg har hørt/lest 😄 Ble du virkelig sjarmert av det der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå