Gå til innhold

Syntes dere det er sjarmerende og koselig med seksuelle tilnærmelser og flørting i hytt og pine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seksuelle tilnærmelser i hytt og pine er aldri greit. Uskyldig flørt kan være både morsomt og sjarmerende, om det gjøres på riktig sted og på riktig måte. Hjelp når jeg trenger det (eller ser ut til at jeg kan trenge det) kan være høyt verdsatt, men mister fort verdi hvis det er åpenbart at det gjøres med baktanker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
CX86 skrev (35 minutter siden):

Her er det VELDIG stor forskjell fra mann til mann og hvordan det legges frem! Noen er bare ekle og creepy, men en annen kan si akkurat det samme og være sjarmerende 😅

Fordi han ene er stygg og han andre er pen.

Anonymkode: d5b35...74c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nope. Skjønner hva de ønsker ganske fort, når de febrilsk skal hjelpe til med alt. Nå trenger jeg ikke å være bekymret for det lengre. Har blitt feit, så da lar de meg være i fred🤭

Anonymkode: bc24d...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis det er en deilig mann du har lyst på, så kan det være sjarmerende.
Noe av det deiligste jeg har opplevd var når jeg introduserte meg for en ukjent mann på en fest, og han lente seg inn til meg og hvisket "Deg skal jeg pule før denne kvelden er over"

Anonymkode: 3ffe4...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Noe av det deiligste jeg har opplevd var når jeg introduserte meg for en ukjent mann på en fest, og han lente seg inn til meg og hvisket "Deg skal jeg pule før denne kvelden er over"

Seksuell trakkasering uten like.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 18.37):

Er det koselig når menn tar kontakt for å få deres snap bruker, så begynner en sexy flørt?

Er det koselig når menn blunker på en flørtende måte og hjelper deg med alt mulig? 

Hva med om de slenger inn setninger om brystkreft dine på en frekk måte. Er det koselig?? Liker dere sånt? 

Anonymkode: 1d040...11d

Det er ok og direkte spennende om det kommer fra en attraktiv mann. 

Om det samme kommer fra en ikke attraktiv mann er det ekkelt, perverst, grisete og upassende. 

Anonymkode: b1889...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er ok og direkte spennende om det kommer fra en attraktiv mann. 

Om det samme kommer fra en ikke attraktiv mann er det ekkelt, perverst, grisete og upassende. 

Anonymkode: b1889...314

Hyklersk.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hyklersk.

Dette er noe jeg har sagt og alltid blitt kritisert for: Det er flørting hvis det er en attraktiv mann, seksuell trakassering hvis det er en stygg mann. I denne tråden ser vi at dette stemmer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flørting er stort sett hyggelig. 

Seksuelle tilnærminger fra tonedøve mannebabyer, som er det du beskriver, er aldri hyggelig. 

Anonymkode: a1184...8e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er noe jeg har sagt og alltid blitt kritisert for: Det er flørting hvis det er en attraktiv mann, seksuell trakassering hvis det er en stygg mann. I denne tråden ser vi at dette stemmer.

Er du uattraktiv: HOLD DEG UNNA!!!!

Anonymkode: ba166...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig er flørt og oppmerksomhet mer velkomment hvis det kommer fra noen man selv finner tiltalende, jeg skjønner ikke at det er noe å reagere på og tror ikke jeg kjenner noen som hevder noe annet. Men hva som er tiltalende og attraktivt er individuelt og handler om mye mer enn utseende - det handler om hvordan man framstår, hvilke signaler man sender, hvordan man ordlegger seg og hvor godt man leser situasjonen. En kjekk mann kan fint framstå som så ekkel og lite tiltalende at jeg ikke ville tatt i ham med ildtang, og en i utgangspunktet ikke så fysisk attraktivt mann kan vise seg å være den mest sjarmerende så snart han åpner munnen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Hva skjedde? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er du uattraktiv: HOLD DEG UNNA!!!!

Drittsekk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Daria skrev (5 minutter siden):

Selvfølgelig er flørt og oppmerksomhet mer velkomment hvis det kommer fra noen man selv finner tiltalende, jeg skjønner ikke at det er noe å reagere på og tror ikke jeg kjenner noen som hevder noe annet. Men hva som er tiltalende og attraktivt er individuelt og handler om mye mer enn utseende - det handler om hvordan man framstår, hvilke signaler man sender, hvordan man ordlegger seg og hvor godt man leser situasjonen. En kjekk mann kan fint framstå som så ekkel og lite tiltalende at jeg ikke ville tatt i ham med ildtang, og en i utgangspunktet ikke så fysisk attraktivt mann kan vise seg å være den mest sjarmerende så snart han åpner munnen.

Mer nyansert kommentar, takk for det, men hun her er ikke enig med deg 👇

20241118_130635.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på tid, sted og livssituasjon.

Og så kommer det an på typen tilnærmelser. Litt flørting kan være hyggelig selv om jeg ikke er interessert. Overdrevne seksuelle tilnærmelser er aldri hyggelig når det kommer fra folk jeg knapt kjenner. Det hjelper ikke å være kjekk hvis han framstår som innpåsliten.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Da hadde jeg nok rømt rimelig fort. Dette hadde jeg syntes var ekkelt

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nope. Skjønner hva de ønsker ganske fort, når de febrilsk skal hjelpe til med alt. Nå trenger jeg ikke å være bekymret for det lengre. Har blitt feit, så da lar de meg være i fred🤭

Win-win.

Anonymkode: a72eb...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da hadde jeg nok rømt rimelig fort. Dette hadde jeg syntes var ekkelt

Jeg også. Uansett utseende på mannen.

Anonymkode: 5a886...2ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Drittsekk 

Jeg bare oppsummerer hva jeg har lært 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...