Gå til innhold

Syntes dere det er sjarmerende og koselig med seksuelle tilnærmelser og flørting i hytt og pine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som tidligere, det kommer 100% an på hvem mannen er, dessverre for dere gutta. Hvis jeg av en eller annen grunn har sansen for han er det helt i orden, hvis ikke er det helt krise. Jeg vet det ikke er det du ønsker å høre, men du kan jo gjerne snu på kjønnene, så vil du sikkert raskt forstå hva vi mener.

Anonymkode: 5ceea...328

Helt krise? 😂

Anonymkode: ba166...2e8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Punkt nr tre blir litt voldsomt for min del. Men de to øverste kan jeg like, om det er noen jeg kunne falt for selv. Så ikke fra hvem som helst, men fra noen som kunne vært aktuelle for meg hadde det vært helt topp. 

Savner i grunn litt flørt  i hverdagen. 😂

Anonymkode: 51b29...8e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 18.37):

Er det koselig når menn tar kontakt for å få deres snap bruker, så begynner en sexy flørt?

Er det koselig når menn blunker på en flørtende måte og hjelper deg med alt mulig? 

Hva med om de slenger inn setninger om brystkreft dine på en frekk måte. Er det koselig?? Liker dere sånt? 

Anonymkode: 1d040...11d

Nr 2 kan være greit, resten er fullstendig usmakelig. Hjelpsomhet og hyggelig flørting kommer man langt med. Alt som er relatert til kropp og sex er skivebom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, det er ikke koselig. Nettopp pga slike kommentarer, er jeg ikke søkbar på fb, og kun venner kan sende meg snap'er. Og hjelp mottar jeg ikke av fremmede.

Anonymkode: eb893...e24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så lenge de er sosialt kapable til å vurdere reaksjon og tilpasse seg så elsker jeg det :) Gir glede og munterhet i hverdagen med litt småflørt, problemer oppstår når folk tar seg selv så høytidelig eller man ikke forstår når det er nok .

Anonymkode: bac2b...611

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 20.45):

Det er aldri helt krise om noen synes en er attraktiv (menns perspektiv)

Anonymkode: fcaa4...22f

Det sier du bare inntil en av damene i Pondus sjekker deg opp med lassoen sin. Du får en runde med Ponny- Petra enten du vil eller ei.

Anonymkode: 49c7c...cd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 19.08):

Synes det kun er greit hvis fyren er kjekk nok. Jeg forventer faktisk litt self-awareness hos menn. Du vet jo selv sånn ca. hvordan du ser ut. Ta det i betraktning før du gjør sånt. Hvis du får dritmange likes på Tinder så er det mest sannsynlig innafor.

Anonymkode: 34b34...920

👎

Anonymkode: d5b35...74c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det kun er greit hvis fyren er kjekk nok. Jeg forventer faktisk litt self-awareness hos menn. Du vet jo selv sånn ca. hvordan du ser ut. Ta det i betraktning før du gjør sånt. Hvis du får dritmange likes på Tinder så er det mest sannsynlig innafor.

Så godt utseende er ikke subjektivt allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 18.47):

Som tidligere, det kommer 100% an på hvem mannen er, dessverre for dere gutta. Hvis jeg av en eller annen grunn har sansen for han er det helt i orden, hvis ikke er det helt krise. Jeg vet det ikke er det du ønsker å høre, men du kan jo gjerne snu på kjønnene, så vil du sikkert raskt forstå hva vi mener.

Deg om det. For meg spiller det ingen rolle  hvem mannen er. Jeg liker det ikke og føler meg utrygg. 

Anonymkode: 55fa5...cbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gjør du!? Jeg tror jeg har til gode å møte en mann med et realistisk blikk på hvor han er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjør du!? Jeg tror jeg har til gode å møte en mann med et realistisk blikk på hvor han er. 

Utseende er subjektivt sier damer hele tiden 🤷‍♂️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er dame og uskyldig flørting og oppmerksomhet fra menn er bare en hyggelig glede og vitamininnsprøyting i hverdagen, enten jeg er singel eller ikke. 

Anonymkode: 290ec...e37

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 20.45):

Som du ser TS så balanserer vi menn på en knivsegg. Mellom himmel og helvete. Er du attraktiv for henne, all good. Er du ikke, så får du ikke bare «nei takk», men det er helt krise. 

Om man snur på det som denne damen mener vil skape forståelse for denne måten å deale med menn. Så vil ingen menn oppleve det som «helt krise» uansett hvor uattraktiv damen måtte være. Men en avvisning ville nok skjedd. Det er aldri helt krise om noen synes en er attraktiv (menns perspektiv)

Men du kan alltid være hyggelig! Det er det flørtete og seksuelle som reageres på. Hvorfor ikke bare gå inn for å være hyggelig, oppmerksom, snill og så se hva som skjer? 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er transe og liker at menn flørter med meg. Gir meg mere selvtilit.  

Anonymkode: c6337...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 20.49):

Så du tar det som en fornærmelse at en du ikke synes er attraktiv liker deg og prøver seg på deg? Allerede der er du under min liga, selv om jeg ikke opererer med ligaer. Du havner helt på bånn

Så du som kvinne syntes det er et stort kompliment at alle prøver seg på deg? Folk som er 40 år eldre enn deg? Rusa narkomane etc.? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er dame og uskyldig flørting og oppmerksomhet fra menn er bare en hyggelig glede og vitamininnsprøyting i hverdagen, enten jeg er singel eller ikke. 

Anonymkode: 290ec...e37

Hm, kanskje jeg er eneste dom ikke syns det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hm, kanskje jeg er eneste dom ikke syns det. 

Du er ikke den eneste! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det VELDIG stor forskjell fra mann til mann og hvordan det legges frem! Noen er bare ekle og creepy, men en annen kan si akkurat det samme og være sjarmerende 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 18.47):

....  Jeg vet det ikke er det du ønsker å høre, men du kan jo gjerne snu på kjønnene, så vil du sikkert raskt forstå hva vi mener.

En av de store ulikhetene mellom kvinner og menn er at det er et mye mindre antall menn som hadde reagert negativt på dette. 

"Snu på kjønnene" virker ikke i svært mange av disse problemene; det er nettopp den grunnleggende kjønnsbaserte forståelsen av situasjonen som skaper problemer i første omgang. 

Endret av Druid
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...