Gå til innhold

hva er tegn på at en fyr liker deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til og med ulike influencere og kjendiser har hatt bruker her, så ja.

Anonymkode: e2c64...bdc

hvordan vet du det? og er du en av dem?

Anonymkode: b961d...6c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man er aldri i tvil når en mann virkelig vil ha deg

Anonymkode: 292db...5df

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ingen som nekter for det. Men du formulerer deg klønete. Vi vil ha ulike menn over en viss terskel, utseendemessig. Det samme gjelder dere óg, ikke lat som noe annet.

Helt utenkelig at menn over «en viss terskel» befinner seg på kg. Menn over «en viss terskel» er for opptatt med å sjekke opp damer eller hva?

Anonymkode: ad4fb...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Av det jeg har sett av menn (den type som jeg antar at både du og jeg vil ha), er at de er veldig direkte. De leker med de som er friendzona, mens de de faktisk har lyst til å pule eller bli kjæreste med er de direkte mot. Jeg har faktisk aldri sett noe annet hvis jeg har vært på byen eller på hjemmefest. Har dere? Hvis en mann vil kline så går han jo bare opp til hun og begynner å kline uten å i det hele tatt spørre.

Vil dere ha en som leker med folks følelser? 

Anonymkode: 76c0c...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Av det jeg har sett av menn (den type som jeg antar at både du og jeg vil ha), er at de er veldig direkte. De leker med de som er friendzona, mens de de faktisk har lyst til å pule eller bli kjæreste med er de direkte mot. Jeg har faktisk aldri sett noe annet hvis jeg har vært på byen eller på hjemmefest. Har dere? Hvis en mann vil kline så går han jo bare opp til hun og begynner å kline uten å i det hele tatt spørre.

Har aldri opplevd det og hadde avslått han. Det blir helt feil for meg. 

Tenker dette er verste sort. 

Anonymkode: 0eb85...34e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er litt morsomt at man forventer at alle menn er like 😅

Anonymkode: b737c...76e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 19.59):

Man er aldri i tvil når en mann virkelig vil ha deg

Anonymkode: 292db...5df

Man burde ihvertfall ikke være det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 19.24):

Men hvor representativ er en kg-mann for den gjeve kjekke mannen i samfunnet? Det kan da umulig være representativt.

Slutt å generaliser.

Anonymkode: 77c77...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 19.12):

Av det jeg har sett av menn (den type som jeg antar at både du og jeg vil ha), 

Chads?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut ifra det jeg har erfart tar menn som er interessert ofte kontakt med deg, nettopp for å vise at han er interessert. Spør om du har lyst å finne på noe sammen. Det trenger ikke nødvendigvis (alltid) være så romantisk. Det kan være å se en film, gå en tur, spise en god middag sammen el. Hvis han er interessert i deg vil han tilbringe tid med deg, uansett hva dere finner på. En mann som er interessert tar (som regel) også hyppig kontakt enten ved å ringe, sende meldinger for å vise at han tenker på deg. Dette er i hvertfall sånn jeg har forstått at en mann er interessert i meg. Når en har tilbrakt mer tid med hverandre og blitt bedre kjent er det jo også naturlig at en sier det til hverandre. 

Endret av Anonym2007
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Chads?

Hvorfor er det så revolusjonerende at kvinner ønsker kjekke menn? Hvorfor behandles det som en helt sinnsyk oppdagelse? At man nå liksom har klart å rømme fra matrisen. De fleste oppdager jo dette allerede på ungdomsskolen.

Anonymkode: 7c7a7...a67

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det så revolusjonerende at kvinner ønsker kjekke menn? Hvorfor behandles det som en helt sinnsyk oppdagelse? At man nå liksom har klart å rømme fra matrisen. De fleste oppdager jo dette allerede på ungdomsskolen.

Anonymkode: 7c7a7...a67

Ifølge mange kg brukere bryr ikke damer seg veldig mye om utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ifølge mange kg brukere bryr ikke damer seg veldig mye om utseende.

Men det er beviselig feil, så gå videre. Legolas kunne ikke blitt spilt av Donald Trump. Sånn er det bare.

Anonymkode: e1799...548

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 19.12):

Hva slags folk er det du omgås med egentlig? 

Anonymkode: 91982...a7a

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym2007 skrev (9 timer siden):

Ut ifra det jeg har erfart tar menn som er interessert ofte kontakt med deg, nettopp for å vise at han er interessert. Spør om du har lyst å finne på noe sammen. Det trenger ikke nødvendigvis (alltid) være så romantisk. Det kan være å se en film, gå en tur, spise en god middag sammen el. Hvis han er interessert i deg vil han tilbringe tid med deg, uansett hva dere finner på. En mann som er interessert tar (som regel) også hyppig kontakt enten ved å ringe, sende meldinger for å vise at han tenker på deg. Dette er i hvertfall sånn jeg har forstått at en mann er interessert i meg. Når en har tilbrakt mer tid med hverandre og blitt bedre kjent er det jo også naturlig at en sier det til hverandre. 

Det er jo mange måter å ta kontakt på. Ikke alle som er like frampå. Noen er veldig frampå, og andre ikke. Jeg har kun kontakt med mennesker jeg liker. 

Endret av Irak
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men det er beviselig feil, så gå videre. Legolas kunne ikke blitt spilt av Donald Trump. Sånn er det bare.

Anonymkode: e1799...548

Mange damer sier de ikke bryr seg mye om utseende, lyver de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (12 timer siden):

Det er jo mange måter å ta kontakt på. Ikke alle som er like frampå. Noen er veldig frampå, og andre ikke. Jeg har kun kontakt med mennesker jeg liker. 

Selvfølgelig er menn forskjellige i sin tilnærming til damer. Jeg bare forklarte hvilke erfaringer jeg har hatt og hvordan jeg forstod at mannen var interessert. Men for at det evt skal skje noe videre med den man et interessert i bør man jo ta kontakt med vedkommende på en eller annen måte. Ellers blir det jo å evt vente på at damen tar kontakt. Hvis hun ikke gjør det og mannen bare sitter på «gjerdet» å venter, er det jo ikke sikkert hun forstår at mannen er interessert og ønsker noe mer. Da blir det jo bare en avstandsforelskelse uten at verken den ene eller andre tar kontakt. Og da renner det jo bare ut i sanden vil jeg påstå. 

De fleste har vel kun kontakt med personer de liker. Var ikke dette et spørsmål om hvordan vite om mannen er interessert? Hvis du er interessert i noen vil jeg jo tro at en liker denne personen, eller ihvertfall noe ved personen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her var det mange som nettopp har gått av russebussen...

(Med noen unntak, selvfølgelig).

Og, til deg som skriver "dere kvinner" når du svarer på noe EN kvinnelig bruker skriver: Slutt med det. Kvinner er like forskjellige som menn, noen liker det ene og noen liker det andre. Hvordan man nærmer seg det annet kjønn er også høyst forskjellig. Det en mann gjør trenger ikke å være selvsagt for hva en annen mann velger for tilnærming. Noen er veldig sjenerte, andre er veldig "på", der trenger man aldri lure på om han er interessert. De sjenerte, mer tilbaketrukne typene, kan være veldig interessert, men de kvier seg for å ta kontakt.

Anonymkode: 946b3...93d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...