AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Mye snakk om at kvinner er vanskelig å lese, og kanskje det stemmer litt, men der menn er faen ikke noe bedre. Det finnes to typer av dere. Han ene gir komplimenter til alt og alle helt til man får følelser, men han mener jo ikke en dritt av det han sier han er jo bare en tosk som leker med følelsene dine. Han andre ser på deg som om han vil drepe deg. That's it. Så hvordan i helvete skal man forstå seg på dere, dere er noen jævla wannabe autister hele gjengen jeg er drittlei av dere, giv akt Anonymkode: 7c7a7...a67 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Gir du dem noe å jobbe med da? Anonymkode: 6ff92...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #3 Del Skrevet 16. november Han har bul foran på buksa når han ser på deg👍 Anonymkode: 01943...5eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #4 Del Skrevet 16. november De har ståkuk. Anonymkode: 943ca...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #5 Del Skrevet 16. november En mann som vil ha deg er direkte. Get it in your head ladies. Han går ikke rundt grøten, jeg lover deg, Og da snakker jeg ikke direkte som i å utveklse sosiale medier eller den type greier, det betyr ingenting for en mann, i seg selv. Jeg snakker om at han kommer ber deg direkte ut på date, direkte. Ikke nødvendigvis "Linn, har du lyst til å bli med ut på date med deg" eller "Linn, din pikk, min munn", neinei, jeg mener noe sånt som "Linn, har du lyst til å komme bort til meg på fredag, jeg skal lage stekt vegans tofu? Nei? Okey fuck you bitch, du dritstøgg uansett, jeg vil mye heller game enn å være med deg". osv. Men på fullt alvor så er det jeg skriver her 100% legit, ta det til deg hvis du ønsker litt suksess med menn. Du skjermer følelsene dine uten effort samtidig som du kan skille mellom hvem som faktisk er interessert og ikke. Bottom line: menn som er interessert i deg romantisk eller seksuelt kommer til å stille deg spørsmål direkte om du ønsker å gjøre noe litt mer formelt sammen, kun dere to. Det er ikke noe vits å overtenke utover det. Anonymkode: e1799...548 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #6 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En mann som vil ha deg er direkte. Get it in your head ladies. Han går ikke rundt grøten, jeg lover deg, Og da snakker jeg ikke direkte som i å utveklse sosiale medier eller den type greier, det betyr ingenting for en mann, i seg selv. Jeg snakker om at han kommer ber deg direkte ut på date, direkte. Ikke nødvendigvis "Linn, har du lyst til å bli med ut på date med deg" eller "Linn, din pikk, min munn", neinei, jeg mener noe sånt som "Linn, har du lyst til å komme bort til meg på fredag, jeg skal lage stekt vegans tofu? Nei? Okey fuck you bitch, du dritstøgg uansett, jeg vil mye heller game enn å være med deg". osv. Men på fullt alvor så er det jeg skriver her 100% legit, ta det til deg hvis du ønsker litt suksess med menn. Du skjermer følelsene dine uten effort samtidig som du kan skille mellom hvem som faktisk er interessert og ikke. Bottom line: menn som er interessert i deg romantisk eller seksuelt kommer til å stille deg spørsmål direkte om du ønsker å gjøre noe litt mer formelt sammen, kun dere to. Det er ikke noe vits å overtenke utover det. Anonymkode: e1799...548 Ok bra å vite. Det har aldri skjedd meg, så da har 0% vært interessert. Takk for at du Løste dette for meg. Anonymkode: 943ca...7e6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 16. november #7 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): En mann som vil ha deg er direkte. Get it in your head ladies. Han går ikke rundt grøten, jeg lover deg, Og da snakker jeg ikke direkte som i å utveklse sosiale medier eller den type greier, det betyr ingenting for en mann, i seg selv. Jeg snakker om at han kommer ber deg direkte ut på date, direkte. Ikke nødvendigvis "Linn, har du lyst til å bli med ut på date med deg" eller "Linn, din pikk, min munn", neinei, jeg mener noe sånt som "Linn, har du lyst til å komme bort til meg på fredag, jeg skal lage stekt vegans tofu? Nei? Okey fuck you bitch, du dritstøgg uansett, jeg vil mye heller game enn å være med deg". osv. Men på fullt alvor så er det jeg skriver her 100% legit, ta det til deg hvis du ønsker litt suksess med menn. Du skjermer følelsene dine uten effort samtidig som du kan skille mellom hvem som faktisk er interessert og ikke. Bottom line: menn som er interessert i deg romantisk eller seksuelt kommer til å stille deg spørsmål direkte om du ønsker å gjøre noe litt mer formelt sammen, kun dere to. Det er ikke noe vits å overtenke utover det. Anonymkode: e1799...548 Svaret er nei til dette. For min egen del, så er jeg direkte med noen og mye mer varsom med andre. Det er i beste fall situasjonsbestemt. Er du forsiktig, så er jeg forsiktig, og motsatt. Og menn er heller ikke menn i en homogen gruppe 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #8 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok bra å vite. Det har aldri skjedd meg, så da har 0% vært interessert. Takk for at du Løste dette for meg. Anonymkode: 943ca...7e6 Gjør du deg tilgjengelig? Veldig mange menn skyr passiv-aggresive kvinner, maskuline kvinner, kvinner som uttrykker misandri (dem har det blitt flere av) og ellers vandrende røde flagg. Alt går faktisk ikke på utseendet. Menn kan ha seg med trær hvis hormonene går for fullt. Anonymkode: e1799...548 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #9 Del Skrevet 16. november Av det jeg har sett av menn (den type som jeg antar at både du og jeg vil ha), er at de er veldig direkte. De leker med de som er friendzona, mens de de faktisk har lyst til å pule eller bli kjæreste med er de direkte mot. Jeg har faktisk aldri sett noe annet hvis jeg har vært på byen eller på hjemmefest. Har dere? Hvis en mann vil kline så går han jo bare opp til hun og begynner å kline uten å i det hele tatt spørre. Anonymkode: e2c64...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #10 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (32 minutter siden): En mann som vil ha deg er direkte. Get it in your head ladies. Han går ikke rundt grøten, jeg lover deg, Og da snakker jeg ikke direkte som i å utveklse sosiale medier eller den type greier, det betyr ingenting for en mann, i seg selv. Jeg snakker om at han kommer ber deg direkte ut på date, direkte. Ikke nødvendigvis "Linn, har du lyst til å bli med ut på date med deg" eller "Linn, din pikk, min munn", neinei, jeg mener noe sånt som "Linn, har du lyst til å komme bort til meg på fredag, jeg skal lage stekt vegans tofu? Nei? Okey fuck you bitch, du dritstøgg uansett, jeg vil mye heller game enn å være med deg". osv. Men på fullt alvor så er det jeg skriver her 100% legit, ta det til deg hvis du ønsker litt suksess med menn. Du skjermer følelsene dine uten effort samtidig som du kan skille mellom hvem som faktisk er interessert og ikke. Bottom line: menn som er interessert i deg romantisk eller seksuelt kommer til å stille deg spørsmål direkte om du ønsker å gjøre noe litt mer formelt sammen, kun dere to. Det er ikke noe vits å overtenke utover det. Anonymkode: e1799...548 Jeg er mann og kan avkrefte at dette stemmer. Jeg hadde aldri vært direkte med en jeg er interessert i. Anonymkode: b961d...6c2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #11 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er mann og kan avkrefte at dette stemmer. Jeg hadde aldri vært direkte med en jeg er interessert i. Anonymkode: b961d...6c2 Men hvor representativ er en kg-mann for den gjeve kjekke mannen i samfunnet? Det kan da umulig være representativt. Anonymkode: e2c64...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 16. november #12 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Av det jeg har sett av menn (den type som jeg antar at både du og jeg vil ha), er at de er veldig direkte. De leker med de som er friendzona, mens de de faktisk har lyst til å pule eller bli kjæreste med er de direkte mot. Jeg har faktisk aldri sett noe annet hvis jeg har vært på byen eller på hjemmefest. Har dere? Hvis en mann vil kline så går han jo bare opp til hun og begynner å kline uten å i det hele tatt spørre. Anonymkode: e2c64...bdc Jeg ser vel helst etter de damene som hadde slått ned en mann som hadde gått bort til en dame å klina med henne... Og jeg har sjekket opp damer og kjørt et løp der jeg leder ann, men disse matchene ender opp med tafatte kvinner uten noe livsgnist. Jeg liker litt mer liv og kamp i mine kvinner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #13 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men hvor representativ er en kg-mann for den gjeve kjekke mannen i samfunnet? Det kan da umulig være representativt. Anonymkode: e2c64...bdc Her var det mye fordommer gitt Anonymkode: ad4fb...3df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #14 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Gjør du deg tilgjengelig? Veldig mange menn skyr passiv-aggresive kvinner, maskuline kvinner, kvinner som uttrykker misandri (dem har det blitt flere av) og ellers vandrende røde flagg. Alt går faktisk ikke på utseendet. Menn kan ha seg med trær hvis hormonene går for fullt. Anonymkode: e1799...548 Ja skræver akkurat nå om nonn vil inn. Anonymkode: 943ca...7e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #15 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her var det mye fordommer gitt Anonymkode: ad4fb...3df Egentlig ikke. Jeg tviler på at veldig populære menn bruker tiden sin på kg. Anonymkode: e2c64...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #16 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Egentlig ikke. Jeg tviler på at veldig populære menn bruker tiden sin på kg. Anonymkode: e2c64...bdc Stedet der kvinner nekter for at de vil ha de samme mennene Anonymkode: ad4fb...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #17 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Stedet der kvinner nekter for at de vil ha de samme mennene Anonymkode: ad4fb...3df Ingen som nekter for det. Men du formulerer deg klønete. Vi vil ha ulike menn over en viss terskel, utseendemessig. Det samme gjelder dere óg, ikke lat som noe annet. Anonymkode: e2c64...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #18 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men hvor representativ er en kg-mann for den gjeve kjekke mannen i samfunnet? Det kan da umulig være representativt. Anonymkode: e2c64...bdc Nå prøver du bare å provosere. Det er ingen sammenheng mellom kg og utseende og heller ikke noe sammenheng mellom utseende og å være direkte. Anonymkode: b961d...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #19 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Egentlig ikke. Jeg tviler på at veldig populære menn bruker tiden sin på kg. Anonymkode: e2c64...bdc Tror du populære kvinner bruker tiden på kg? Anonymkode: b961d...6c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #20 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du populære kvinner bruker tiden på kg? Anonymkode: b961d...6c2 Til og med ulike influencere og kjendiser har hatt bruker her, så ja. Anonymkode: e2c64...bdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå