AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Hei Vi skal snart i gang med ICSI og jeg lurer på om vi skal gå rett til privatklinikk. Hører mye dårlig om det offentlige og flere forsøk der vil også koste. Vi er 36 år og har et egenfødt barn hver. Han steriliserte seg pga han og eksen ikke ønsket flere barn (dårlig forhold). Jeg har PCOS. Takknemlig for alle innspill.🥰 Anonymkode: f9731...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg tror dette kommer veldig an på. Jeg har hatt veldig god oppfølging av det offentlige. Fikk barn to ganger på første forsøk, og har ingenting negativt å si om verken informasjonen jeg fikk eller ivaretakelsen fra de ansatte. Mitt inntrykk er at det er de som sliter over tid som er mest misfornøyd med det offentlige. Det kan være feil inntrykk, så klart. Men jeg tror det da kan handle om frustrasjon over at det ikke går og at de vil prøve «alt». Det private behandler pasienter mer som kunder og tillater nok mer eksperimentering enn det offentlige som er underlagt strenge regler og skal forvalte fellesskapets ressurser. Anonymkode: 82336...110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #3 Del Skrevet 18. november 2024 Det kommer an på hvor du bor, og hvordan øknomi du har tenker jeg. Hvis du sokner til riksen og har god økonomi ville jeg helt klart gått privat først. Sokner du til andre steder ville jeg sett det mer ann, og hørt om erfaringer. Anonymkode: 9cf9a...ea9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #4 Del Skrevet 18. november 2024 Dere burde gå privat i alle fall, av rent moralske årsaker. Først sterilisere seg og så sponses i fertilitetsbehandling er faktisk helt spinnvilt. Anonymkode: fcd28...5c5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #5 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dere burde gå privat i alle fall, av rent moralske årsaker. Først sterilisere seg og så sponses i fertilitetsbehandling er faktisk helt spinnvilt. Anonymkode: fcd28...5c5 Hear hear. Anonymkode: cf082...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #6 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (På 19.11.2024 den 0.35): Dere burde gå privat i alle fall, av rent moralske årsaker. Først sterilisere seg og så sponses i fertilitetsbehandling er faktisk helt spinnvilt. Anonymkode: fcd28...5c5 Det er jeg uenig i. Dersom han hadde sterilisert seg da vi var sammen er jeg enig, men dette skjedde før min tid og med en annen partner. Det er like lite rettferdig at jeg skal belastes for hans valg som at overvektige og folk med andre "selvforskyldte "grunner skulle bli nektet det. Vi har økonomisk mulighet til å gå privat, ja, og vurderer det. Anonymkode: f9731...8f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå