Gå til innhold

Hjelp i et forhold til en person jeg elsker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min dro til en som hun trodde var en venn der hun ble holdt igjen i huset i tre -fire dager uten mat å lite søvn og de knuste telefonen hennes også. Da hun kom hjem så hadde hun ikke mat eller medisiner. Hun er ødelagt totalt og vil anmelde dette å få besøksforbud imot personen men hva kan jeg gjøre opp i dette? Da jeg går i butikken og hun er hjemme så er hun redd og vil ikke at jeg skal gå ifra henne. Da han var ferdig med å holde henne igjen så kastet han tingene hennes ut å henne. Hun turte ikke å sende meg en melding om at hun stod oppi dette da det skjedde. Hvordan eventuelt snakke om dette sånn at jeg ikke går over hennes grenser, la hun snakke om det å åpne seg opp om det som skjedde der eller kan jeg spørre? 

Anonymkode: cda1f...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal ikke anmelde bare for å få besøksforbud! Herregud, om dette er sant, så må du hjelpe henne til politiet i dag, nå med en gang! Den eller de som holdt henne fanget, har begått et grovt overgrep, så hun må anmelde så fort som mulig. 

Hvem var den/de som gjorde dette, for henne? Kjenner du dem?

Anonymkode: 6c90e...287

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal ikke anmelde bare for å få besøksforbud! Herregud, om dette er sant, så må du hjelpe henne til politiet i dag, nå med en gang! Den eller de som holdt henne fanget, har begått et grovt overgrep, så hun må anmelde så fort som mulig. 

Hvem var den/de som gjorde dette, for henne? Kjenner du dem?

Dessverre det er nok sant og mest sannsynligvis også misbrukt i de dagene men hun vil ikke snakke om det men vil at jeg være sammen med henne hele tiden. Jeg kan ikke tvinge henne til politiet for å anmelde dette. En venn av henne. Hun farget også håret sitt å da hun ble kastet ut av huset så måtte hun gå til nærmeste circle k for å vaske ut fargen av håret også.. hvorfor skal jeg sitte å lyve om noe sånt egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dessverre det er nok sant og mest sannsynligvis også misbrukt i de dagene men hun vil ikke snakke om det men vil at jeg være sammen med henne hele tiden. Jeg kan ikke tvinge henne til politiet for å anmelde dette. En venn av henne. Hun farget også håret sitt å da hun ble kastet ut av huset så måtte hun gå til nærmeste circle k for å vaske ut fargen av håret også.. hvorfor skal jeg sitte å lyve om noe sånt egentlig? 

Har hun vært hos lege, legevakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hvorfor ringte hun ikke politiet eller deg fra circle k? 🤔

Edit; ser at jeg misforsto litt, trodde hun ble kastet ut av huset pga hårfargen og så dro tilbake igjen. Ikke helt lett å forstå denne storyen.

Endret av Maggi2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør henne til nærmeste overgrepsmottak/legevakt og ta det der ifra. Hun er sannsynligvis i sjokk. 

Anonymkode: b283d...d5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maggi2 skrev (12 minutter siden):

Hvorfor ringte hun ikke politiet eller deg fra circle k? 🤔

Edit; ser at jeg misforsto litt, trodde hun ble kastet ut av huset pga hårfargen og så dro tilbake igjen. Ikke helt lett å forstå denne storyen.

Turte ikke å ringe politiet og når hun ble kastet ut så var telefonen totalt knust dessverre, hva er det du ikke forstår? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...