Gå til innhold

Å være sjenert i sengen. Hvordan endre det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller kan det endres? 

Vært sammen i flere år. Jeg er ikke pratsom under sex, syns dirtytalk er kleint. Blir mer klein  om jeg prøver å please han med det, vet han liker det, men ødelegger mye for meg. Blir mer stresset, klarer ikke nyte. 

Føler heller ikke at jeg klarer å bægjere han. Vil så gjerne, men jeg er ikke så "på". Har aldri strippet for han feks. Jeg kan ta på meg sexy klær, men får meg ikke til å være så frempå. 

Råd?

Anonymkode: 3f6c6...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jo bare å prøve,. Hva har du å tape? At det ikke funket og ting fortsetter som før? Med andre ord ingen ting.

Den som intet våger, intet vinner.

Anonymkode: bfe8f...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hill83 skrev (11 minutter siden):

Alkohol ?? 

Enig. Drikk to glass vin. Ikke mer, da mister du evnen til nytelse og orgasme. To glass vin gir deg tenning og kåthet og gjør at du mister hemningene litt og kan slippe deg løs litt mer. 

Når det er sagt synes jeg virkelig ikke stripping er noen god ide, det blir oftest bare kleint etter hva jeg har hørt, og er ikke noe jeg personlig har gjort noen gang (og jeg har hatt MYE sex). Det ligger ikke for meg. Dirty talk er heller ikke for alle og heller ikke noe must. Begynn med å utforske begjæret ditt, flørting (med mannen) og måter du kan være sexy på! Det trenger ikke være stripping og tabuord. 

Anonymkode: 7215c...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjæresten din tenne på deg, er det fordi han synes du er sexy og deilig. Nyt det, og la han få se på deg og nyte samværet deg. 
Jeg stripper ikke for mannen min, men raffinert undertøy får meg til å føle meg fin og bra, og han tar ikke skade av å få et glimt av og til…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du vil at han skal ta deg hardt, si si det rett ut.  Sjelden vi venn får sjokk av høre: Jeg er kåt, kom å knull fitta mi!

Eller forresten så tror jeg de fleste menn ville fått sjokk, men i positiv forstand.

Jeg hadde hvertfall reagert lynkjapt. 

Anonymkode: bfe8f...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig ikke så rart at du føler deg litt sjenert siden du ikke begjærer ham noe særlig. Da hadde jeg også opplevd situasjonen som klein. 

Kanskje dere heller skal prøve å finne situasjoner der du føler deg komfortabel og kan klare å finne tilbake til begjæret ditt? Kan dere feks avtale å ha en date og late som at dere ikke kjenner hverandre? Møt hverandre på en bar, drikk vin og se på hverandre med nye øyne. Det behøver ikke å være pinlig og rollespillaktig, bare vær dere selv og still alle spørsmålene dere ville ha stilt på en date, dersom dere ikke kjente hverandre. Og så prøver dere å flørte litt og har som avtale at dere liksom ender opp med en "one night stand".

Dette er selvfølgelig bare et forslag, poenget er å finne tilbake til en situasjon der du opplever ham som sexy og der du klarer å flørte med ham. Da forsvinner lettere sjenanse også.

Anonymkode: 93397...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du høres helt normal ut jeg… 

Må man på død og liv gjøre eller være noe man ikke trives med? 
Vær deg selv fullt og helt og legg bort forsøkene på å spille skuespill ❤️

Anonymkode: 3a7c6...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...