AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #61 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg nyter 100% å suge. Det er så sexy og sanselig, og jeg blir opphisset av det. Jeg er god på det, så mannens nytelse er også god. Anonymkode: 68b64...c67 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #62 Del Skrevet 17. november 2024 Er 50+. Syntes det var ok før, hverken mer eller mindre. Takler ikke konsistensen på sæd. Men synes menn på min alder og eldre har vondere lukt av penis og kropp generelt enn yngre. Det gjelder jo oss kvinner og. Så da orker jeg ikke. Anonymkode: 2a416...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 17. november 2024 #63 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja det er veldig sant, det har jeg hørt fra flere menn. At det er lett å merke på "stilen" hvorvidt vedkommende faktisk liker å utføre det, eller ikke. Og det er vel naturlig nok dét. Anonymkode: 8ed10...fd9 Jeg har fått tilbakemelding fra flere menn at det er så godt når jeg suger, de kan kjenne at jeg virkelig liker det. Og jeg gjør det kun for å være grei. Liker det egentlig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #64 Del Skrevet 17. november 2024 Nei jeg liker det ikke. Og jeg gjør det heller ikke. Jeg har spurt om han ønsker at jeg skal gjøre det. Han vet at jeg ikke ønsker det så han sier han er fornøyd med sexlivet. Jeg prøver å gjøre alt annet enn akkurat det. Anonymkode: 9cf11...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #65 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Ja det er veldig sant, det har jeg hørt fra flere menn. At det er lett å merke på "stilen" hvorvidt vedkommende faktisk liker å utføre det, eller ikke. Og det er vel naturlig nok dét. Anonymkode: 8ed10...fd9 Veldig lett, merker det iløpet av få sekunder Samme er gjelder nok for kvinner også, jeg er ihvertfall helt overbevist om at dama merker godt at jeg elsker å slikke Anonymkode: dbd7f...a84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #66 Del Skrevet 17. november 2024 Pingvinen skrev (11 minutter siden): Jeg har fått tilbakemelding fra flere menn at det er så godt når jeg suger, de kan kjenne at jeg virkelig liker det. Og jeg gjør det kun for å være grei. Liker det egentlig ikke En ting skal kvinner vite, om bj ikke er så bra, så vil ingen sosialt oppegående mann si at hun er dårlig på å suge, det for å ikke knekke selvtilliten deres, så da sier vi heller oftest noe positivt Anonymkode: dbd7f...a84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 17. november 2024 #67 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 21.24): Vi gjør det bare for å være greie. Har aldri hørt noe annet fra noen. Det er jo egentlig ikke noe ok i det hele tatt å få den langt nedi halsen og særlig ikke å få sperm i munnen. Mange får brekninger og blir veldig kvalm av det. Anonymkode: 8bbb0...149 Da skal du få høre noe annet fra meg. Jeg digger å suge, og liker å få den i halsen aka deep throat.. Har noen få heterofile venninne som absolutt ikke liker det, akkurat som jeg har noen kompiser jeg veit ikke liker det. Men at du aldri har møtt et eneste menneske som ikke liker det er jo spesielt. Uansett, ja til å finne gode seksuelle matcher. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #68 Del Skrevet 17. november 2024 no shame skrev (Akkurat nå): skal du få høre noe annet fra meg. Jeg digger å suge, og liker å få den i halsen aka deep throat.. Har noen få heterofile venninne som absolutt ikke liker det, akkurat som jeg har noen kompiser jeg veit ikke liker det. Men at du aldri har møtt et eneste menneske som ikke liker det er jo spesielt. Uansett, ja til å finne gode seksuelle matcher. Merkelig mange kvinner her inne som tror de kan snakke for alle kvinner😅 Gjelder forsåvidt menn her også. Selvsagt liker mange å suge. Rart at folk ikke forstår at ikke alle er som en selv Anonymkode: dbd7f...a84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no shame Skrevet 17. november 2024 #69 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Merkelig mange kvinner her inne som tror de kan snakke for alle kvinner😅 Gjelder forsåvidt menn her også. Selvsagt liker mange å suge. Rart at folk ikke forstår at ikke alle er som en selv Anonymkode: dbd7f...a84 Det er mange mennesker her som tror de snakker på vegne av andre. Akkurat som det har vært menn innom tråden og sagt at de ikke liker å bli sugd.. Tenker at det er som alt annet, noen elsker det og andre hater det.. For min del må det være rent og pent og jeg må like personen godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet 17. november 2024 #70 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): En ting skal kvinner vite, om bj ikke er så bra, så vil ingen sosialt oppegående mann si at hun er dårlig på å suge, det for å ikke knekke selvtilliten deres, så da sier vi heller oftest noe positivt Anonymkode: dbd7f...a84 Ja, det er mulig. Akkurat som vi damer sier til den vi har sex med at det er beste sex vi har hatt. Men har blitt kontaktet av tidligere sexpartnere som sier de savner å ha en som var så god på å suge som meg. Så jeg er tydeligvis en god skuespiller. For jeg liker det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #71 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Høres ut som at du har et anstrengt forhold til sex. Kaller du pikken din "han" for å oppnå en viss distanse?🤣 Noen liker det ene, noen det andre. Sånn er vi. Jeg har en stor kjærlighet for kvinner som elsker å bli slikket. Kvinner som trenger det er største turnon!!! Det er mitt følelsesmessige møtested, for jeg kan ikke forestille meg et forhold uten. Anonymkode: ee509...fe8 Har ikke et anstrengt forhold til sex. Men kan fint kalle han for "den fine, søte tisseluren" min om det får deg til å tro meg... 😂 Vi er heldigvis forskjellige, og jeg presenterte mitt ståsted. Å slikke henne på hun, eventuelt "den fine, nusselige tisseknoppen" hennes, gjør jeg gladelig. Det er bare kos. Med forbehold om at hun vil det og liker det. Anonymkode: 04b0d...64e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå