AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Har inntrykk av at damer er mindre glad i å suge enn menn er glad i å slikke? Men at begge deler er så "obligatorisk" at man gjør det uansett. Hvordan er det med deg? Liker du faktisk å suge, eller gjør du det bare fordi du føler du må? Hva hvis du liker å suge, men han ikke liker å bli sugd (ja tro det eller ei men de finnes de også), blir du da skuffet? (Jeg elsker å slikke og ville blitt veldig skuffet hvis hun ikke ville bli slikket.) Anonymkode: e17a6...e88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bimbo Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 Elsker å suge og hadde blitt veldig skuffet om jeg ikke fikk lov ☺️ 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 Elsker å suge jeg og hadde blitt skuffet om jeg ikke fikk lov og samme gjelder med slikke meg. Elsker å bli slikket og. Anonymkode: e9b97...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 Elsker det. Og savner det 😅 Anonymkode: faf7e...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har inntrykk av at damer er mindre glad i å suge enn menn er glad i å slikke? Men at begge deler er så "obligatorisk" at man gjør det uansett. Hvordan er det med deg? Liker du faktisk å suge, eller gjør du det bare fordi du føler du må? Hva hvis du liker å suge, men han ikke liker å bli sugd (ja tro det eller ei men de finnes de også), blir du da skuffet? (Jeg elsker å slikke og ville blitt veldig skuffet hvis hun ikke ville bli slikket.) Anonymkode: e17a6...e88 Jeg er ikke fan av å bli slikket. Jeg synes det er helt ok å suge så gjør det for å glede han. Anonymkode: 7fb91...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Del Skrevet 16. november 2024 Æsj.Det synes jeg er ganske ekkelt. Nesten så jeg spyr når jeg tenker på det? Anonymkode: 96b72...f73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Del Skrevet 16. november 2024 Det er noe av det aller verste jeg gjør. Men jeg gjør det for jeg liker å bli slikket. Men det er intet mindre enn disgusting Anonymkode: 09518...f6d 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg liker det veldig godt og har ikke sex uten å suge mannen. Jeg er ikke så glad i å bli slikket, det gir meg ikke så mye, men mannen liker det så han slikker meg vanligvis hver gang vi har sex også. Anonymkode: aee7e...1a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #9 Del Skrevet 16. november 2024 Kan gjøre det litt, et par minutter. Etter det blir det bare jobb. Anonymkode: 8d10f...baf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. november 2024 #10 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg elsker å suge, så jeg gjør det for at jeg synes det er tennende i seg selv. Det er ingenting som heter at noe er obligatorisk tenker jeg. Jeg har opplevd at han gjerne ville bli sugd som en del av oppvarming, og jeg følte han nøt det jeg gjorde til en viss grad. Selve orgasmen ville han knulle seg til. En partner som ikke liker det han gjør, det merkes jo, og det syns jeg er avtennende... 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #11 Del Skrevet 16. november 2024 Hater det, og gjør det ikke for å være grei heller. Anonymkode: c50fb...f62 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #12 Del Skrevet 16. november 2024 Er ikke noe glad i suging, men gjør det for å gi mannen min nytelse. Jeg liker å bli slikket. Anonymkode: d09c0...b67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #13 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg koser meg med det. Og jeg nyter å se reaksjonene til mannen min. Nå må det sies at han er veldig renslig, og alltid vasker den før jeg slikker og suger på den. Han kommer ikke i munnen min heller, for da brekker jeg meg og akkurat det har han ingen glede av. Anonymkode: 4e1bf...abf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #14 Del Skrevet 16. november 2024 Tidligere gjorde jeg det fordi jeg likte å glede ham. Det tente meg at han ble så kåt av det. Med årene har det blitt mindre og mindre sex, og selv om jeg skulle ønske jeg kunne bøte på det med en bj nå og da, så lukter det nå så utrolig urin av penis at jeg brekker meg. Det gjelder også når han er nydusjet. Anonymkode: cbb4b...79d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #15 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tidligere gjorde jeg det fordi jeg likte å glede ham. Det tente meg at han ble så kåt av det. Med årene har det blitt mindre og mindre sex, og selv om jeg skulle ønske jeg kunne bøte på det med en bj nå og da, så lukter det nå så utrolig urin av penis at jeg brekker meg. Det gjelder også når han er nydusjet. Anonymkode: cbb4b...79d Kanskje han ikke vasker grundig nok? Flere ganger med såpe, og trekke tilbake forhuden for å vaske der? Snakk med han om det? Anonymkode: 4e1bf...abf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #16 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg gjør det jo fordi han nyter det, hadde aldri giddet å gjøre det dersom han ikke likte det eller fikk noe nytelse av det. Så lenge han er helt nyvasket og har trimmet litt hår så det ikke blir for mye «hår i maten» synes jeg det er ok å suge han. Anonymkode: d512e...356 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #17 Del Skrevet 16. november 2024 Kommer an på mannen, faktisk. Med nåværende samboer liker jeg det og tar initiativ til det ofte. Anonymkode: 579d4...9f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegJa Skrevet 16. november 2024 #18 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg blir kjempekåt av å suge jeg Så lenge begge vil det og liker det, så ser jeg ingen grunn til å la være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #19 Del Skrevet 16. november 2024 pult 40 damer. de fleste har ville suge, men jeg lar bare jeg er sammen med eller som har testet seg få ta pikken min i munn. redd for smitte. et par har sugd meg med gummi,fordi de var så klare på å suge kuk. Anonymkode: 5e68e...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #20 Del Skrevet 16. november 2024 Før maktet jeg det ikke, og brakk meg bare av tanken. Nå synes jeg det er ganske pirrende å gjøre det, men jeg gjør det mest for å glede samboeren min. Aldri orket å gjøre det på noen andre enn ham, til tross for at han har den største penisen av de jeg har vært med 😅 Anonymkode: 4ae0e...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå