AnonymBruker Skrevet 16. november #1 Del Skrevet 16. november Vet at felleskjøpet har stålull til mus. Men har ingen felleskjøp i nærheten. Er det noen andre butikker som biltema, jula, clas ohlson som selger det?? Må være fysisk butikk siden jeg må ha det i dag Anonymkode: af28d...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #2 Del Skrevet 16. november Jernia? Anonymkode: 1c22e...8e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #3 Del Skrevet 16. november Kan du ikke bare ringe rundt til de butikkene du har i nærheten? Det er jo ikke alle butikker som har det samme utvalget. Anonymkode: f2831...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 16. november #4 Del Skrevet 16. november Byggmakker har her jeg bor i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #5 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan du ikke bare ringe rundt til de butikkene du har i nærheten? Det er jo ikke alle butikker som har det samme utvalget. Anonymkode: f2831...ef9 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jernia? Anonymkode: 1c22e...8e0 Har ringt jernia og jula. De har det ikke. Biltema tar ikke opp ts Anonymkode: af28d...704 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #6 Del Skrevet 16. november Megaflis Anonymkode: e266d...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november #7 Del Skrevet 16. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ringt jernia og jula. De har det ikke. Biltema tar ikke opp ts Anonymkode: af28d...704 Hva med å bruke Google? Anonymkode: 3e419...f7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 16. november #8 Del Skrevet 16. november Musebånd finner du hos byggevareforhandler. Obs bygg, Byggmakker, XL-Bygg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november #9 Del Skrevet 17. november Du AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har ringt jernia og jula. De har det ikke. Biltema tar ikke opp ts Anonymkode: af28d...704 Du sjekker enkelt varer/varebeholdning på nettsiden til Biltema. og evt andre butikker nært deg. Hadde aldri falt meg inn å ringe. Anonymkode: ffd69...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 17. november #10 Del Skrevet 17. november Jeg tror du googler feil ord. Jeg ville kalt det musebørste, ikke stålull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 18. november #11 Del Skrevet 18. november Pass på så du ikke ødelegger lufting bak kledning om det er der du planlegger å bruke det. Musebørste kan være bedre valg, da dette ikke hindrer lufting så mye Dumt om kledningen råtner i løpet av vinteren og våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 19. november #12 Del Skrevet 19. november Skal du ha stålull, kjøper jeg det bare på matbutikken... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #13 Del Skrevet 19. november Du mener vel ikke stålull, men musebørste, sånn til å stappe innunder kanten på utendørs kledning på hus og hytter? Søk/google på rett ord så finner du det lettere. Ikke sikkert de ansatte skjønner hva du spør etter heller om du kaller det "stålull for mus". Det er jo heller ikke "for" mus, men mot mus. Så søk på rett ord så finner du sikkert flere relevante treff. Lykke til! Anonymkode: 3a5e5...25b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #14 Del Skrevet 19. november ashley jackson skrev (På 17.11.2024 den 16.17): Jeg tror du googler feil ord. Jeg ville kalt det musebørste, ikke stålull. Eller så er det rett og slett stålull ts trenger. Vi tettet nettopp masse åpninger rundt huset vårt og vi trengte altså både musebørste og stålull, da det var en del små hull i tillegg. På små hull er det nettopp stålull man bruker da det blir fysisk umulig med musebørste. Anonymkode: 38701...42f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashley jackson Skrevet 19. november #15 Del Skrevet 19. november Men stålull ruster fortere enn fy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #16 Del Skrevet 19. november ashley jackson skrev (7 minutter siden): Men stålull ruster fortere enn fy. Ståull beregnet på mus er laget av rustfritt stål 😊 Man bruker altså ikke stålull man får kjøpt på vanlig matbutikk 😄. Anonymkode: 38701...42f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #17 Del Skrevet 20. november Jeg tror ikke mus får kjøpt hverken stålull eller ost på butikken. Anonymkode: 05867...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #18 Del Skrevet 20. november ashley jackson skrev (På 17.11.2024 den 16.17): Jeg tror du googler feil ord. Jeg ville kalt det musebørste, ikke stålull. Det er ikke det samme, men de har dels overlappende bruksområde. Anonymkode: 7ee4c...779 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå