AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Del Skrevet 1 time siden Jeg lager pasta med kjøttsaus / pasta bolognese til et besøk i morgen, og lurer på om det passer best med foccacia til eller salat med oliven, avokado, soltørkede tomater, pinjekjerner og "baby leaves"? Anonymkode: 165d6...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Begge. Anonymkode: 2978e...4fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Salat. Nok karbohydrater i pastaen (og jeg er ikke antikarbo). Anonymkode: 8ff08...5a8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Pleier servere begge deler til gjester. Bare meg og mannen - da holder vi oss som regel bare til salat i en eller annen variant, om vi har pastaretter. Anonymkode: 62c85...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Som gjest hadde jeg satt mest pris på focaccia, for der er jo skikkelig digg. Men vet at mange sverger til salat til hvert et måltid uavhengig av hva man serverer 😅 Anonymkode: a4059...8e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Salat. Spiser ikke karbo som siderett til en karbo-rett. Om noen serverer brød til pasta forsyner iallefall ikke jeg meg av det. Anonymkode: 55a0c...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Begge hvis vi har gjester. Hvis jeg må velge en, så salat. Liker å få litt friskhet og krønsj til å balansere resten med. Anonymkode: 6cbd4...2f1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Salat. Spiser ikke karbo som siderett til en karbo-rett. Om noen serverer brød til pasta forsyner iallefall ikke jeg meg av det. Anonymkode: 55a0c...444 Focaccia. Det er godt å ha en brødbit å moppe opp sausen med til slutt. Om noen serverer salat til pasta forsyner iallefall ikke jeg meg av det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Jeg ville heller fokusert på en dessert. Kun hovedrett uten salat, kun oppkuttede baguetter med olje/krydderdipp. Det enkle er ofte det beste. Anonymkode: d5058...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden Gjestene som kommer er unge og treningsnarkomane, og er veldig opptatt av kosthold, proteiner og kalorier. Har laget dessert som også har lite kalorier TS Anonymkode: 165d6...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gjestene som kommer er unge og treningsnarkomane, og er veldig opptatt av kosthold, proteiner og kalorier. Har laget dessert som også har lite kalorier TS Anonymkode: 165d6...f18 Da tror jeg salat høres ut som et godt alternativ. Hvis de ikke er så glad i salat til pasta kan de spise mest pasta. Jeg synes både salat og focaccia til pasta er veldig godt og ville blitt glad uansett hvilket alternativ du velger. Anonymkode: 52b78...e2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Ingen av delene. Kun selve pasta bolognesen. Anonymkode: 5aca2...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Ts her Jeg oppdaget at jeg har noe ekte gresk fetaost i kjøleskapet og lurte på om jeg kan blande det inn i salaten? Det er jo fra det greske kjøkkenet og ikke det italienske da🤔 Anonymkode: 165d6...f18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her Jeg oppdaget at jeg har noe ekte gresk fetaost i kjøleskapet og lurte på om jeg kan blande det inn i salaten? Det er jo fra det greske kjøkkenet og ikke det italienske da🤔 Anonymkode: 165d6...f18 Synes det er best med en frisk, grønn salat, uten for mye smak. Fetaost ville blitt for mye krasj. Har det da som side-salat, på egen liten tallerken. Synes det bryter godt av at smaken blir for monoton. Anonymkode: 62c85...6c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ts her Jeg oppdaget at jeg har noe ekte gresk fetaost i kjøleskapet og lurte på om jeg kan blande det inn i salaten? Det er jo fra det greske kjøkkenet og ikke det italienske da🤔 Anonymkode: 165d6...f18 Helt sikkert godt, og jeg tenkte ikke over at det var ulike cuisines her før du nevnte det 🤪🙈 Jeg tror mange blander sånt i hverdagen og med mindre du har invitert på «ekte italiensk aften» så hadde jeg ikke brydd meg om det var feta i salaten til pastaen her. Går an å ha i en skål ved siden av om gjestene vil spare på kaloriene, og det er mindre mektig sånn. Endret 1 time siden av Daisy-love 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden Brunhilde skrev (19 minutter siden): Focaccia. Det er godt å ha en brødbit å moppe opp sausen med til slutt. Om noen serverer salat til pasta forsyner iallefall ikke jeg meg av det. Lol. Ble du på noen måte fornærmet over svaret mitt til ts? Jeg svarte henne på spørsmålet hun stilte. Anonymkode: 55a0c...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Ts her Da blir det en frisk salat (uten feta) til pasta med kjøttsaus 😋 Takk for innspill og ha en fin lørdag 🤩 Anonymkode: 165d6...f18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 51 minutter siden #18 Del Skrevet 51 minutter siden Hva med å servere salat og focaccia som forrett? Lag gjerne en god dressing også (vinaigrette). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 minutt siden #19 Del Skrevet 1 minutt siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Ts her Da blir det en frisk salat (uten feta) til pasta med kjøttsaus 😋 Takk for innspill og ha en fin lørdag 🤩 Anonymkode: 165d6...f18 Støtter deg i valget! Til pasta med kjøttsaus liker jeg å servere salaten enten før eller etter pastaen (som i hhv Frankrike og Italia). Hvis du likevel vil servere alt samtidig liker jeg å dekke på salatskåler til hver kuvert ved siden av tallerkenen. Liker ikke den norske skikken med å ha både pasta og salat på samme tallerken samtidig. Anonymkode: b5a9a...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå