Gå til innhold

Kan sex hjelpe mot en dårlig dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis en har hatt en veldig dårlig dag på jobb eller skole(høyskole-universitet), kan ha sex med partneren være en behandling? 

Anonymkode: d89af...551

For meg er det litt motsatt. 
Jeg kan få lyst på sex om jeg har hatt en god dag.

Ved en dårlig dag er å ha sex det siste jeg vil.

Anonymkode: f2716...101

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen å ha sex med, men i perioder hvor jeg er dårligere humør går jeg aktivt inn for å onanere oftere og jeg føler det hjelper. Mann.

Anonymkode: 53a99...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har ingen å ha sex med, men i perioder hvor jeg er dårligere humør går jeg aktivt inn for å onanere oftere og jeg føler det hjelper. Mann.

Ikke det samme som den ekte greia. Spesielt for ensomme menn som har ikke hatt sex i over 10-15 år eller aldri hatt i værste tilfellet!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Smart mann. Dette er en god løsning som ikke gjør deg avhengig av andre. Så kjøper du deg selv tid til du finner den rette personen for deg.

Anonymkode: 01c08...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Smart mann. Dette er en god løsning som ikke gjør deg avhengig av andre. Så kjøper du deg selv tid til du finner den rette personen for deg.

Anonymkode: 01c08...885

Og hvis du har gjort det i åresvis, kommer ikke det en stund der det ikke hjelper lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en kjappis på 3 min kunne snu min eks fra ræva oppførsel til et normalt menneske. Jeg "prostituerte" meg for å få en bedre hverdag. Selvsagt er vi skilt i dag. Jeg har nå vært lykkelig gift med nr to i tjue år. Stabil psyke, stabilt sexliv.

Anonymkode: 1d6d0...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Klart det. En ting er endorfinene som blir frigjort, men man skal ikke undervurdere å være helt nær, kose og stryke og kysse, et annet menneske for å gjøre en rævva dag bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare sex, men orgasme! I går hadde jeg en skikkelig dritt dag, så det første jeg gjorde etter jobb var å kjøre rett hjem å gi meg selv tre-fire orgasmer før jeg hentet barnet i barnehagen. Jeg bare måtte. Er singel, men klarer meg fint med fingrene. Mor er glad i å onanere, og det hjelper. 

Anonymkode: 408ef...f03

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvis jeg har en dårlig dag er sex det siste jeg vil. Hvis jeg hadde presset meg til det hadde det nok ikke forbedret humøret mitt. Mann 31

Anonymkode: 95929...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...