AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #1 Del Skrevet 16. november 2024 Hvis en har hatt en veldig dårlig dag på jobb eller skole(høyskole-universitet), kan ha sex med partneren være en behandling? Anonymkode: d89af...551 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #2 Del Skrevet 16. november 2024 ja, kanskje særlig å bli sugd Anonymkode: 54fc3...b1c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #3 Del Skrevet 16. november 2024 Nei- Anonymkode: 22044...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #4 Del Skrevet 16. november 2024 hvis du er mann: ja kvinne: nei Anonymkode: 57f5c...020 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #5 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg er kvinne, og : Ja. Anonymkode: 470b4...d41 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #6 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er kvinne, og : Ja. Anonymkode: 470b4...d41 Bare god sex hvor man kommer Anonymkode: 009c9...37f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #7 Del Skrevet 16. november 2024 Absolutt. Jeg er kvinne, i et 7 år langt forhold. Om jeg har en dårlig dag kan sex absolutt få meg til å føle meg bedre. Men det er nærheten i det som gjør det. Å koble meg på parteren min liksom. Han er stabil, trygg og omsorgsfull. Når jeg kjenner på nærhet med han så føles det som at livet vil gå bra. Så en kjappis hjelper ikke stort, må til med et langt forspill med kos og nær samtale og intim sex. Anonymkode: 68b1c...e18 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #8 Del Skrevet 16. november 2024 jeg må føle på overskudd i forkant for å nyte sex, mannen min får overskudd AV sex Anonymkode: 57f5c...020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 16. november 2024 #9 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis en har hatt en veldig dårlig dag på jobb eller skole(høyskole-universitet), kan ha sex med partneren være en behandling? Anonymkode: d89af...551 Jeg kan svare for meg selv og da vil jeg si JA helt klart. Jeg må ha sex av og til og blir i dårlig humør om jeg ikke får kost. Dessverre kan det av og til gå alt for lang tid og da drømmer jeg om å treffe noen dame. Men for meg er det også viktig at BEGGE nyter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruVillvin Skrevet 16. november 2024 #10 Del Skrevet 16. november 2024 Ja! Sex kan absolutt gjøre en dårlig dag mye bedre. Jeg er avhengig av et godt forspill, og tid til å respondere. Deretter er nærhet, kropp, varme, glede, og nytelse god medisin mot en kjip dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #11 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg tenker på de ensomme mennene som ikke har muligheten til sex. Sånn som det er beskrevet av den del her, så er sex ganske viktig for den mentale helsen. Anonymkode: d89af...551 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 16. november 2024 #12 Del Skrevet 16. november 2024 Ja det tror jeg. Berøring er ekstremt viktig. Huden er et sanseorgan uten like, så er man mottakelig og følsom så hjelper sex på kropp og sinn. Å føle seg nær et annet menneske er bra for psyken. Det kan utløse endorfiner og dopamin. Det i seg selv er velvære tenker jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #13 Del Skrevet 16. november 2024 Som kvinne vil jeg si: Hvis jeg får mye kos og omsorg først kan det hende at god sex etterpå vil snu dagen til det bedre. Hvis derimot mannen møter meg med pikken klar og null omsorg når jeg allerede er langt nede vil det faktisk være svært ødeleggende for hele forholdet… Anonymkode: 01c08...885 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #14 Del Skrevet 16. november 2024 Ja syns det kan hjelpe, men syns å ligge i armkroken å se en serie eller noe kan hjelpe like mye så er nærheten som hjelper. Ikke selve sexen. Anonymkode: 4cc6c...5d3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #15 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker på de ensomme mennene som ikke har muligheten til sex. Sånn som det er beskrevet av den del her, så er sex ganske viktig for den mentale helsen. Anonymkode: d89af...551 Og der er jeg så lei av sexfokuset. Er en hore løsningen? Hva med ekte menneskelig tilknytning og et forhold hvor man bryr seg om hverandre, klemmer hverandre og i tillegg har sex? Ren sex uten det andre er så tomt. Hvorfor er fokuset kun på sex? Anonymkode: 01c08...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #16 Del Skrevet 16. november 2024 Absolutt. Sex, nærhet, kroppskontakt, kanskje ligge inntil hverandre etterpå og slumre eller prate. Det er god "medisin" mot en ellers grå høstdag. Anonymkode: 6e94b...99a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #17 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker på de ensomme mennene som ikke har muligheten til sex. Sånn som det er beskrevet av den del her, så er sex ganske viktig for den mentale helsen. Anonymkode: d89af...551 Ensomhet er ikke så hyggelig nel. Jeg husker godt hvor ensomt det kunne føles å være ung og singel, ikke ha det bra og heller ikke få særlig med oppmerksomhet. Det kom seinere, da jeg var sikrere/roligere. Anonymkode: 6e94b...99a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #18 Del Skrevet 16. november 2024 For å være ærlig gjør sex og tanker om sex dagen min til å bli mindre effektiv og egentlig veldig dårlig i form av selvutvikling. Veldig forstyrrende og ikke gøy i det heletatt. Hvis mannen min vil ha mye sex med meg må de betale for effektivitetstapet. Anonymkode: 4ac52...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #19 Del Skrevet 16. november 2024 Kommer jo helt ann på om partneren er seksuelt attraktiv eller ikke Anonymkode: 533cf...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #20 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvis en har hatt en veldig dårlig dag på jobb eller skole(høyskole-universitet), kan ha sex med partneren være en behandling? Anonymkode: d89af...551 Dummeste spørsmålet jeg har hørt, det er jo en selvfølge. Anonymkode: 09667...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå