AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #41 Del Skrevet 18. november 2024 Jeg er utrolig glad samboeren min aldri har spurt og gravd om mitt tidligere sexliv og om jeg fikk orgasme med tidligere exer. Jeg vil ikke ha et orgasme press på meg. Vårt forhold og sexliv handler om oss og hva vi liker, ikke om hva vi har gjort med hvem tidligere. ene eksen min fortalte meg at han fikk eksen til å orgasme under sex, og det ødela mye for min selvtillit. Siden jeg kun fikk orgasme om han fingret eller slikket meg. Jeg ville ikke vite det og skjønner ikke hvorfor han fortalte meg det. Da fikk jeg iallefall ikke orgasme! Anonymkode: 58dd8...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 18. november 2024 #42 Del Skrevet 18. november 2024 herregud, det er jo hennes ansvar å fikse den orgasmen. hun må jo kunne ta ansvar med å hjelpe deg til å hjelpe henne. at du skal ha dårlig samvittighet for det er latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2024 #43 Del Skrevet 18. november 2024 Har ikke lest hele tråden din, TS. Men jeg er i samme situasjon som dama di. Fikk orgasme med ex, men ikke med han jeg er sammen med nå. Hva er grunnen? At jeg er så overveldet. Han er fantastisk, og veldig sexy. Jeg klarer rett og slett ikke å slappe av når vi har sex, fordi jeg er så betatt av ham. Og da kommer ikke orgasmene heller. Anonymkode: 405f6...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå