AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden ? Anonymkode: 6e93e...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Har ikke vært forkjøla i år, så 0 dager. Men har hørt om andre som har vært syke i 2-3 uker. Anonymkode: 63760...575 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Forkjølelse varer maks en uke. Korona varer ofte lengre enn det. Influensa 2 uker. Anonymkode: 53c78...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden 3-4 dager. Forkjølelse går stort sett over i løpet av en uke. Anonymkode: d478e...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Tidlig i høst 4 uker! Så ca 1,5 uke frisk, før jeg faen meg ble syk igjen. Nå varte det bare ca 2 uker da. ja jeg har bhg. men merker immunforsvaret er helt på bærtur etter corona også Anonymkode: 9d6a8...bd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden 2-3 uker. Mycoplasma Anonymkode: bab00...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Er straks ferdig med første uke og tenker det vil vøre iver om ca 1 uke. Pottetett, nyser og snuter meg hele tiden. Halsvondt er over, men litt småspreng i hodet. Veldig glad jeg fikk det nå og ikke i julen. Anonymkode: b74d8...2ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er straks ferdig med første uke og tenker det vil vøre iver om ca 1 uke. Pottetett, nyser og snuter meg hele tiden. Halsvondt er over, men litt småspreng i hodet. Veldig glad jeg fikk det nå og ikke i julen. Anonymkode: b74d8...2ea Akkurat det samme her. Anonymkode: 2b191...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Forkjølelse varer maks en uke. Korona varer ofte lengre enn det. Influensa 2 uker. Anonymkode: 53c78...37e Forkjølelse fører ofte med seg bihulebetennelse, halsbetennelse, bronkitt eller mild lungebetennelse. I hvert fall hos meg. Kan derfor fint være syk lenger enn en uke uten at jeg har hatt influensa eller vært sengeliggende på noen måte. Bare litt slapp og ikke i form, men kan leve som normalt og gå på jobb. Anonymkode: e6982...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ble forkjøla for en uke siden, og har det fortsatt. Snufsete og tett i nesa, hoster opp slim, nedsatt allmenntilstand. Jeg jobber som barnehagelærer, og det går mye sykdom der nå. Anonymkode: 4ad9e...d0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Vært forkjøla 3-4 ganger, men den lengste var i sommer og varte i 3 uker. Ble først frisk, men etter par dager ble jeg syk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden 8 uker med mycoplasmahelvete. Akkurat frisk nok til å gå på jobb, men akkurat så forkjøla at jeg holdt sengen etter jobb😆 Anonymkode: eab87...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Forkjølelse fører ofte med seg bihulebetennelse, halsbetennelse, bronkitt eller mild lungebetennelse. I hvert fall hos meg. Kan derfor fint være syk lenger enn en uke uten at jeg har hatt influensa eller vært sengeliggende på noen måte. Bare litt slapp og ikke i form, men kan leve som normalt og gå på jobb. Anonymkode: e6982...33a Ja, men da går forkjølelsen over i annen sykdom så selve forkjølelsen var ofte bare 1 uke. Anonymkode: d478e...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har holdt på i snart tre uker, formen har gått litt i bølger, et par dager med elendig form, så et par-tre dager hvor formen var bedre, og så et par dager med dårlig form igjen. Ellers tette bihuler og mye snørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden 2 uker. Hadde corona. Heeelt jævlig. Anonymkode: 41169...8cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Jeg har nettopp vært forkjøla og det er den mildeste forkjølelsen jeg har hatt på flere år. Litt feber, vondt i halsen og slapp et par dager. Vanligvis (og særlig etter korona) har jeg blitt skikkelig dårlig og det ender alltid opp med full bihulebetennelse, otrivinavhengighet over flere måneder og slim i brystet i lange tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Var syk en måned i august/september. Ble frisk i to uker. Og syk igjen som kun varte tre dager. Aner ikke hva det var for noe. Anonymkode: c424a...407 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Har ikke vært forkjølet selv, men har kolleger som har gått i mange uker (mer enn 3-4 liksom). Det er hoste, snørr, hodepine, tette bihuler osv. Hos de som har oppsøkt lege har det ikke vært noenting å gjøre noe med. Veldig glad jeg har holdt meg unna, og veldig uvant, for jeg pleier å slite med luftveiene når det går noe sånt. Anonymkode: 5ffcd...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden Jeg jobber forøvrig på en barneskole, så det er mye i omløp! AB over her.... Anonymkode: 5ffcd...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå