AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Ei venninne av meg mente at det var unormalt at jeg kunne gjøre det. Så da lurer jeg på hvor vanlig er det? Anonymkode: 4ca91...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariam Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Hvor strak er føttene og hvor mye mot hverandre får du fotsålene? Jeg får det til sånn ca, blir litt bøy i knærne og fotsålene er ikke helt mot hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ja, men så har jeg hørt at jeg har hypermobile ledd, så det kan være grunnen. Jeg kan også vri anklene slik at bena står 90 grader på resten av kroppen ( Charlie Chaplin) Anonymkode: 75f6c...d24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Ariam skrev (3 timer siden): Hvor strak er føttene og hvor mye mot hverandre får du fotsålene? Jeg får det til sånn ca, blir litt bøy i knærne og fotsålene er ikke helt mot hverandre. Helt strake og helt mot hverandre, utenom bøyen i fotsålen såklart. 😅 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, men så har jeg hørt at jeg har hypermobile ledd, så det kan være grunnen. Jeg kan også vri anklene slik at bena står 90 grader på resten av kroppen ( Charlie Chaplin) Anonymkode: 75f6c...d24 Kanskje det er det jeg har? Er det uheldig på noen måte eller bare at man er litt mer bøyelig? Anonymkode: 4ca91...1d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Jepp, men har hypermobile ledd. Anonymkode: 31fe7...585 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Av alle ting jeg ikke har fundert på gjennom mine 40 år. Men ja, det går nesten helt, mangler midten ytterst. Hadde mulig gått om jeg var varm etter trening. Anonymkode: 2c171...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 25 minutter siden #7 Del Skrevet 25 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, men så har jeg hørt at jeg har hypermobile ledd, så det kan være grunnen. Jeg kan også vri anklene slik at bena står 90 grader på resten av kroppen ( Charlie Chaplin) Anonymkode: 75f6c...d24 Samme her. Pluss vri tær mot tær innover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå