AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg opplever at underlivet mitt ofte lukter som maten jeg har spist dagen før. Spiste karbonader og potetmos igår og nå lukter underlivet mitt helt likt! Spesielt mat med mye løk og slikt setter ekstrem lukt i underlivet mitt.. Taco, fiskeretter osv setter også ekstrem lukt der nede. Er det flere som opplever dette? Anonymkode: 6b4aa...6e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Urinen skiller jo ut enkelte stoffer som kan lukte. Jeg elsker asparges men fy for en lukt etterpå! Anonymkode: 4ef7e...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Tror å spise eller drikke juicer av ananas, granateple, tranebær osv hjelper, med mindre de kun går på smak 😛 Anonymkode: 01f48...8f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Merker det bare når jeg har spist asparges og sjømat/reker.. Men det er jo mer fra urinen enn fra selve underlivet. Anonymkode: 0cb2b...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kan ikke spise asparges, da lukter det satan på hjul både fra underlivet og fra urinen. Sitrus påvirker lukten motsatt vei, urinen blir ikke spesielt påvirket, men underlivet lukter.... freshere? Særlig grapefrukt i mitt tilfelle. Det er visstnok genetisk om urin/underliv lukter spesielt etter spesifikk mat. Det finnes visst en hel masse folk som fint kan spise asparges uten at det lukter helvette når de tisse etterpå, men det er helt virkelighetsfjernt for meg XD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå