Populært innlegg AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:07 Populært innlegg #121 Del Skrevet lørdag kl 16:07 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Hvis man skulle tro det han forteller deg, så har han, voksne mannen, altså drukket seg så overstadig dritings at han ikke har noen minner om hva han har gjort, hvor han har vært eller hvem han har vært sammen med i 8-9 timer... Og din eneste reaksjon er at han neste gang må han gi beskjed om han kommer hjem etter kl 02 på natta...... Og med det så ga du ham frikort til å fortsette å drikke seg dritings og fortsette å ev. være utro. Bare han sier fra, så er det helt greit... Så praktisk for samboeren din da... At han var kåt da han kom hjem betyr på ingen måte at han ikke var utro, det er mange menn som tenner på å ha sex med flere på den måten. Det å "være kåt" når han kom hjem kan også være ren manipulasjon, for å få deg til å tenke på noe annet, tro at han ikke kan gå rett fra ene kvinnen til den andre. Hadde denne mannen ikke gjort noe galt, så hadde han beklaget, han hadde bedt om unnskyldning, han hadde innsett at det han har gjort ikke var akseptabelt når han er i et forhold, han hadde vært lei seg fordi han hadde gjort deg bekymret. En voksen mann med vett i hodet ville selv ha lovet at han ikke skal drikke på en stund og aldri drikke så mye igjen. Men din bare valset inn døra, etter å visstnok ha vært så dritings at han ikke husker noen ting, og er kåt. Og så fikk han det som han ville, null drama for å ha behandlet deg så dårlig. Og attpå til får han frikort fra din side til å fortsette på samme måte. Bare han neste gang husker å melde deg om at han ikke kommer hjem etter kl 02, så kan han gjøre akkurat hva han vil - noe han nok uansett ville gjort, men nå vil hangjøre det med din velsignelse. Enig med @SPOCA, det er naivt å tro på ham nå. Anonymkode: 51acf...44c 33 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:07 #122 Del Skrevet lørdag kl 16:07 Nymphadora skrev (1 time siden): Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng. Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. Joda, tiden har løpt fra meg og jeg har vært oppe til morgenkvisten og også hatt lakenskrekk tidligere i livet, men jeg har alltid gitt beskjed på sms hvis jeg har bodd med noen, så har vedkommende sluppet å bekymre seg. Anonymkode: 3c915...6a2 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet lørdag kl 16:12 #123 Del Skrevet lørdag kl 16:12 hadde han sovna dritings på en togstasjon ville vekterne ha vekket han så det er iallefall ikke sant 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:18 #124 Del Skrevet lørdag kl 16:18 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Alle togstasjoner er stengt på natten, han har jo ikke sovet på en benk utendørs i november, hallo - nå er du naiv! Og det er en greie som er samvittighetskåt……. Åpne øya, TS!!!! Anonymkode: 20421...89d 21 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:23 #125 Del Skrevet lørdag kl 16:23 Hareena skrev (8 timer siden): Det kan jo være at noen har ulike reaksjoner om det er en han eller en hun som ikke kommer hjem fra fest selv om det i realiteten er knekkende likegyldig. Hvis man ikke kommer seg hjem i løpet av natten skyldes det for mye alkohol/rus og/eller utroskap. At taxi ikke dukket opp og andre uholdbare unnskyldninger, hjelper ikke. Hvis man bor sammen med partner, plikter man å pelle seg hjem hvis ikke annet er avtalt på forhånd, mener jeg. Eller man overnatter hos kollegaer Anonymkode: a6cee...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:24 #126 Del Skrevet lørdag kl 16:24 At en voksen mann får blackout av rus er ikke greit. Men det er jo praktisk å slippe vanskelige spørsmål pga at man "husker ikke". Hadde jeg "våknet" dritafull på en togstasjon, så hadde jeg ringt hjem. Ikke prøvd å komme meg hjem selv når jeg var så rusa. Eksen min kom ikke hjem en gang. Før han dro hjem, fikk jeg melding om at han sovnet på nachspiel hos broren. Det han ikke hadde fått med seg var at broren hadde lagt ut på snapstory at han var på hytta med ungene sine. Da jeg sa det til eksen da han kom hjem, ble han dritsur og sa at han hadde skrevet feil, og nå måtte jeg slutte å være så sjalu og kontrollerende. Jeg turte ikke krangle mer på det. Jeg er forresten alt annet enn sjalu og kontrollerende, da han var ute flere ganger i måneden uten at jeg protesterte eller klagde (vi har barn). I ettertid viste det seg at han hadde fått seg ny dame, og at det var henne han var hos. Til henne sa han at han var singel, men bodde i kjellerleiligheten i huset vårt nå til vi skulle selge. Anonymkode: 584b1...87e 4 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:24 #127 Del Skrevet lørdag kl 16:24 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle togstasjoner er stengt på natten, han har jo ikke sovet på en benk utendørs i november, hallo - nå er du naiv! Og det er en greie som er samvittighetskåt……. Åpne øya, TS!!!! Anonymkode: 20421...89d Nei alle stasjoner er ikke det Anonymkode: a6cee...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:27 #128 Del Skrevet lørdag kl 16:27 monican94 skrev (13 minutter siden): hadde han sovna dritings på en togstasjon ville vekterne ha vekket han så det er iallefall ikke sant Tull! Anonymkode: a6cee...33e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:27 #129 Del Skrevet lørdag kl 16:27 Unnskyldningen hans er veldig rar. Det er ikke mulig å sove en natt på en togstasjon. Da blir man vekket av vektere og jaget. Alle togstasjoner er dessuten stengt midt på natten. Han lyver garantert. Anonymkode: 59e48...5b2 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:27 #130 Del Skrevet lørdag kl 16:27 Kan han ha sittet på cella ?? Anonymkode: 44703...be3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet lørdag kl 16:27 #131 Del Skrevet lørdag kl 16:27 Jeg hadde blitt kjemperedd om han ikke ga beskjed! Og deretter fly forbanna fordi han lot meg gå å være redd i stedet for bare å bruke fem sekunder på en sms. Respektløst. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet lørdag kl 16:49 #132 Del Skrevet lørdag kl 16:49 Nymphadora skrev (2 timer siden): Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng. Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. Har vært på mange fester tidligere i livet jeg, men avtalen har vært å komme hjem stort sett. Skjer det forandringer så gir jeg beskjed. Dette så mannen min ikke skal bekymre seg over meg. Det handler om respekt. Samme gjør han ovenfor meg . Til og med når vi blir forsinket hjem fra jobb så sier vi fra til hverandre. 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:51 #133 Del Skrevet lørdag kl 16:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Skalkesjul Anonymkode: 92514...213 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet lørdag kl 17:05 #134 Del Skrevet lørdag kl 17:05 tussi84 skrev (6 minutter siden): Har vært på mange fester tidligere i livet jeg, men avtalen har vært å komme hjem stort sett. Skjer det forandringer så gir jeg beskjed. Dette så mannen min ikke skal bekymre seg over meg. Det handler om respekt. Samme gjør han ovenfor meg . Til og med når vi blir forsinket hjem fra jobb så sier vi fra til hverandre. La meg spesifisere at jeg er helt enig i at det vanlige vil være å gi beskjed dersom man kommer hjem senere enn avtalt eller overnatter hos en venn, osv. Det jeg reagerer på med KG-moralen er at den er så svart/hvitt . Det finnes null slingringsmonn for at noen ganger skjer det ting som fører til at den beskjeden uteblir, uten at nødvendigvis man har bevisst ment å være respektløs. Død er nesten eneste tillate "unnskyldning". Tar man for eksempel ts sin situasjon, og en forutsetning om at samboer forteller sannheten, så har h*n sovnet på vei hjem. Da har man ikke utelatt beskjed med hensikt. Dog kunne gitt beskjed med en gang man våknet selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:12 #135 Del Skrevet lørdag kl 17:12 Sovnet på en togstasjon og ikke hjemme før 11 neste dag...? Sorry, den kjøper jeg ikke. Om det mot formodning var en åpen togstasjon hvor man kunne gå inn og sovne, ville man garantert våknet/blitt vekket mye tidligere. Sovet i en myk seng hos en kvinnelig kollega, tenker jeg vi sier. Anonymkode: 871c9...587 20 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:18 #136 Del Skrevet lørdag kl 17:18 Han har ikke sovet på en togstasjon…med mindre soving betyr at han duppet av et kvarters tid mens han ventet på toget hjem og at årsaken til at han var hjemme 11 er fordi dere bor et godt stykke fra der han var på julebord og det er vanskelig å komme seg hjem. Selv om det normalt sett tas taxi da. Anonymkode: d269e...7a6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:28 #137 Del Skrevet lørdag kl 17:28 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Wow det er såpass ja. Trolig noe rus inne i bildet? Kjønn spiller stor rolle i fht spørsmålet ditt. Tro det eller ei, men det er stor forskjell på en en jente eller en gutt sov alene på togstasjonen. Men ingen av de sov på togstasjonen. Anonymkode: 301ab...e8d 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:30 #138 Del Skrevet lørdag kl 17:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei alle stasjoner er ikke det Anonymkode: a6cee...33e Neida, stemmer det, Oslo S er det åpent vettu, høna har sikkert sovet der. Anonymkode: 301ab...e8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:32 #139 Del Skrevet lørdag kl 17:32 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Neida, stemmer det, Oslo S er det åpent vettu, høna har sikkert sovet der. Anonymkode: 301ab...e8d Oslo s stenger om natten…. Jeg er dessverre enig med hylekoret her inne. Han har nok ikke sovet på en stengt togstasjon frem til 11.tiden. Anonymkode: 6ce5a...92d 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:35 #140 Del Skrevet lørdag kl 17:35 Jeg blir litt oppgitt over de strenge kommentarene over. Dette kan være en helt menneskelig feil der han har sovnet på en sofa etter å ha fått i seg litt for mye. Det er nok en naturlig forklaring. Hadde dette skjedd regelmessig er det selvfølgelig noe annet, men ingen her kan si at dette aldri kunne skjedd dem selv. Her er det flere som må gå litt i seg selv! Anonymkode: 0ec96...207 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå