SPOCA Skrevet lørdag kl 14:51 #101 Del Skrevet lørdag kl 14:51 Nymphadora skrev (Akkurat nå): Jeg drikker ikke stort i dag selv, men har hatt mine byturen og fester i yngre dager hvor inntaket har blitt alt for høyt. Da har det hendt at jeg har blitt med venninner hjem for å sove, og det har hendt at jeg har våknet med en halvskreven sms til daværende sambo om dette som ikke har blitt sendt før jeg har sluknet. Ifølge deg og store deler av denne tråden, gjør det meg til en fæl person som har null respekt for sambo. Mitt poeng er bare at noen ganger finnes det andre forklaringer enn at man bare gir faen. Alt er ikke svart/hvitt. Så lenge du synes det er greit og har god samvittighet for deg, så skjønner ikke jeg hvorfor du tar på så vei? Jeg synes det er fullstendig respektløst, men nå lever heldigvis ikke vi sammen, så da har jo det lite å si. Men her spurte faktisk ts hva jeg (vi) synes om slik oppførsel, og da må man få lov til å kunne svare uten at du tar det personlig. Det er ikke deg dette handler om. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 14:57 #102 Del Skrevet lørdag kl 14:57 Det hadde ikke gått forbi i stillhet, for å si det slik. Hadde kona ikke kommet hjem i rimelig tid, og heller ikke vært mulig å få tak i, hadde hun blitt hentet før midnatt hver bidige gang de neste årene. Jeg skal vite hvor hun er, og hun skal heller ikke gå alene på utrygge steder. Jeg er alltid edru om kona er ute på noe alene, så jeg kan hente henne om hun ønsker det. Anonymkode: f9ed5...2de 3 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet lørdag kl 15:01 #103 Del Skrevet lørdag kl 15:01 SPOCA skrev (8 minutter siden): Så lenge du synes det er greit og har god samvittighet for deg, så skjønner ikke jeg hvorfor du tar på så vei? Jeg synes det er fullstendig respektløst, men nå lever heldigvis ikke vi sammen, så da har jo det lite å si. Men her spurte faktisk ts hva jeg (vi) synes om slik oppførsel, og da må man få lov til å kunne svare uten at du tar det personlig. Det er ikke deg dette handler om. Heldigvis gjør vi ikke det. Jeg tenker det er fornuftig å ikke forhåndsdømme før man har fått en forklaring på hva som har skjedd og klare å se nyanser i livet, som er mitt råd til ts. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:08 #104 Del Skrevet lørdag kl 15:08 Nymphadora skrev (44 minutter siden): Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng. Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. Har du en samboer som venter deg hjem, er det meget respektløst å ikke gi noe form for livstegn på over ELLEVE timer. Dette var faktisk ganske drøyt av et voksent menneske. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om dette var min mann. Anonymkode: 6b7e6...931 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet lørdag kl 15:17 #105 Del Skrevet lørdag kl 15:17 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du en samboer som venter deg hjem, er det meget respektløst å ikke gi noe form for livstegn på over ELLEVE timer. Dette var faktisk ganske drøyt av et voksent menneske. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om dette var min mann. Anonymkode: 6b7e6...931 Ja, nettopp, du ville blitt bekymret. Det hadde jeg og blitt. Min første tanke hadde ikke vært å forbanne samboer for å ikke ha gitt beskjed og hvordan jeg skal reagere på det, men heller vært bekymret om noe galt har skjedd. Samtidig hadde jeg prøvd å roe meg ned med at alt sikkert er i orden og at han har blitt med en kompis hjem. Alt det andre hadde jeg først tatt når jeg visste at sambo er trygg og hørt hva han har å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:23 #106 Del Skrevet lørdag kl 15:23 Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 10 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet lørdag kl 15:26 #107 Del Skrevet lørdag kl 15:26 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Naiviteten lenge leve. Dette hadde jeg aldri godtatt. 35 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:28 #108 Del Skrevet lørdag kl 15:28 Nymphadora skrev (1 time siden): Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng. Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. Helt ærlig? Nei. En sms hadde vært nok. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Det er godt han kom trygt tilrette, men tror dere må ha en ordentlig prat om dette i morgen når han er edru. Anonymkode: 5b547...50b 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:30 Populært innlegg #109 Del Skrevet lørdag kl 15:30 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Hvilken togstasjon er det egentlig som har åpent for folk hele døgnet? Han må jo ha sovet innendørs, det går jo ikke an å sove utendørs midt i november. Det var is på bakken i forgårs her jeg bor i Oslo, på ettermiddagen. Hadde han sovet utenfor togstasjonen hadde han frosset i hjel, og antageligvis ikke klart å sove pga kulde. Til og med Norges største togstasjon, Oslo S, har stengt midt på natten. Jeg tror ikke på historien til samboeren din, og mener du er passe naiv om du tror på den togstasjon-historien. Anonymkode: f3b97...23d 47 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:34 Populært innlegg #110 Del Skrevet lørdag kl 15:34 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 At han er kåt etter å ha vært utro er faktisk ganske normalt, så det er ingen grunn til å tro at han ikke har vært det. Og om han ikke husker, kan han jo ha vært det for alt dere vet Anonymkode: c7f88...3d8 39 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:35 #111 Del Skrevet lørdag kl 15:35 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 En hen kan bli kåt selv om en hen har vært utro. Anonymkode: 9ac1b...86d 35 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:38 #112 Del Skrevet lørdag kl 15:38 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når min havna i fyllearrest ringt de faktisk meg så jeg ikke skulle bli bekymret når han ikke kom hjem ila natten. Anonymkode: c2bcd...9f2 Da var de greie, for det gjode de ikke da eks fikk overnatting der. Hadde med taushetsplikt å gjøre Anonymkode: 93870...796 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:40 #113 Del Skrevet lørdag kl 15:40 Nymphadora skrev (1 time siden): Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng. Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. Nei, det har jeg virkelig ikke. Det er forskjell på en time og en hel natt. Hvem "mister" en hel natt? Da må man være hinsides ruset. Anonymkode: e38c8...a2d 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet lørdag kl 15:41 #114 Del Skrevet lørdag kl 15:41 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Så bra at samboer har kommet trygt hjem. Du må selvfølgelig ta stilling til om du tror på historien eller ikke, men vil råde deg til å ikke konkludere med at det ikke kan være sant utelukkende fordi togstasjonen må ha vært stengt. Oslo S og Østbanehallen f.eks åpner vel rundt 04-04.30 tiden, så det er fullt mulig å komme inn der etter en sen kveld ute. Samtidig, hvis det er Oslo S/Østbanhallen, kryr det av vektere som passer på til enhver tid. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet lørdag kl 15:42 #115 Del Skrevet lørdag kl 15:42 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det har jeg virkelig ikke. Det er forskjell på en time og en hel natt. Hvem "mister" en hel natt? Da må man være hinsides ruset. Anonymkode: e38c8...a2d Jepp, nordmenn drikker seg jo stadig hinsides beruset i julebordsesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:44 #116 Del Skrevet lørdag kl 15:44 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 La dem spekulere. Så langt har man ikke større fantasi enn to kjønn likevel i denne tråden.. Godt det ikke var noe alvorlig ille, men det hadde ikke gjentatt seg her i gården. Anonymkode: e38c8...a2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:44 #117 Del Skrevet lørdag kl 15:44 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Hva hadde han tatt? MDMA? Ikke ha sex med ham før han har vært hos fastlegen og testet seg for kjønnssykdommer. Anonymkode: fc192...faf 13 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:44 #118 Del Skrevet lørdag kl 15:44 Meld samboer savnet til politiet ville jeg gjort faktisk Anonymkode: 0ced6...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:45 #119 Del Skrevet lørdag kl 15:45 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Dette er helt uakseptabelt uansett hvilket kjønn denne personen er. At hun/han har vært så dritings i 14 timer, uten å være i stand til å sende en melding hjem, tror jeg ingenting på. Da har isåfall denne personen et alvorlig alkohol problem og burde holde seg unna i framtiden. Anonymkode: 6b7e6...931 19 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:54 #120 Del Skrevet lørdag kl 15:54 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Ah, samvittighetskåt..... Anonymkode: d9dbf...32a 23 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå