Gå til innhold

Samboer har ikke kommet hjem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Arbeidsgiver har ikke noe med ting som skjer utenfor arbeidstiden. 

Anonymkode: b3842...85b

Julebord. Jobbarrengement. Vi har også regler for relasjoner mellom kollegaer, og informasjonsflyt. 

Anonymkode: ad577...4e6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow. Dere er sykt strenge med partnerne deres! 

Jeg er kvinne ca 50, slikt har skjedd oss begge i forholdet. Jeg stoler på mannen, han stoler på meg. 

Men vi har begge lakenskrekk og er glad i en fest et par ganger i året. 

Anonymkode: 4b7db...273

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde vært så ulikt min mann at hadde han ikke kommet hjem innen morgenen,  hadde jeg faktisk ringt politiet. Da hadde jeg vært redd for at han var død eller lå skadet et sted.  

Anonymkode: 59e48...5b2

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg er kvinne ca 50, slikt har skjedd oss begge i forholdet. Jeg stoler på mannen, han stoler på meg. 

Så lenge dette er "vanlig" og avtalt er det selvsagt ikke noe problem.

Anonymkode: 3b4c4...447

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja! Sykt streng fordi man blir bekymret når man ikke får tak i partneren sin klokka 08 en morgen etter fest! 

For min del så tenker jeg ikke utroskap men bekymret for at det skal ha inntruffet noe.

Anonymkode: a5f2c...6e9

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde vært svært utypisk for ham, så jeg hadde først og fremst tenkt at noe hadde skjedd, og derfor blitt bekymret. 

Anonymkode: 745b4...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Streng? Vi respekterer hverandre og gir selvfølgelig beskjed til hverandre hvis vi blir lengre enn vi tenkte i utgangspunktet. Handler om høflighet og ikke om at man er streng.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker at uttrykket veldig mange av oss bruker er "utypisk for han".

Jeg har aldri satt regler og slikt. Men han har heller aldri gjort noe slikt. Derfor ville vi blitt redd. 

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært skikkelig dårlig vær over store deler av landet i natt, så jeg hadde blitt veldig bekymret. Jeg hadde kjørt en runde og lett etter ham, og så hadde jeg ringt politiet. 

Anonymkode: fc192...faf

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Streng? Vi respekterer hverandre og gir selvfølgelig beskjed til hverandre hvis vi blir lengre enn vi tenkte i utgangspunktet. Handler om høflighet og ikke om at man er streng.

Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng.

Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymphadora skrev (11 minutter siden):

Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng.

Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. 

Helt ærlig; nei. Verken mannen min eller jeg drikker alkohol.

Men uansett synes jeg faktisk det er viktig å gi lyd fra seg så man slipper å bli bekymret. Det er ren og skjær folkeskikk. Greit nok at du ikke synes det er viktig, men for noen av oss er det altså det.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nymphadora skrev (12 minutter siden):

Joda, men jeg har alltid endt opp hjemme før klokka sju uansett hvor mye jeg har glemt tiden. 

Anonymkode: cc828...5dc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (Akkurat nå):

Helt ærlig; nei. Verken mannen min eller jeg drikker alkohol.

Men uansett synes jeg faktisk det er viktig å gi lyd fra seg så man slipper å bli bekymret. Det er ren og skjær folkeskikk. Greit nok at du ikke synes det er viktig, men for noen av oss er det altså det.

Hvis dere ikke drikker alkohol, har dere kanskje også veldig liten erfaring med hvordan alkohol påvirker deg og beslutningsevnen din. Veldig mye som virker som en god tanke i fylla, som ikke er det i edru tilstand. Det er ikke det at det nødvendigvis fratar en all skyld, men kan i tilfeller være formildende forklaringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nymphadora skrev (19 minutter siden):

Nei.

Har ranglet til det ble lyst, danset i fontene i sentrum, stått i kø på narvesen på tampen av kvelden.

Men har aldri vært så borte at jeg ikke klarer å gi en lyd om hvor jeg er. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nymphadora skrev (1 minutt siden):

Hvis dere ikke drikker alkohol, har dere kanskje også veldig liten erfaring med hvordan alkohol påvirker deg og beslutningsevnen din. Veldig mye som virker som en god tanke i fylla, som ikke er det i edru tilstand. Det er ikke det at det nødvendigvis fratar en all skyld, men kan i tilfeller være formildende forklaringer. 

Min eks likte å drikke, jeg har dessverre altfor mye erfaring med flatfyll, selv om jeg ikke drikker alkohol selv.

Det er uansett ingen god unnskyldning. Dummeste jeg hører er "fylla har skylda".

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du oppdaterer tråden om hvor han var og hva han hadde gjort i natt og ut på morgenen/formiddagen, TS....? 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SPOCA skrev (1 minutt siden):

Min eks likte å drikke, jeg har dessverre altfor mye erfaring med flatfyll, selv om jeg ikke drikker alkohol selv.

Det er uansett ingen god unnskyldning. Dummeste jeg hører er "fylla har skylda".

Jeg drikker ikke stort i dag selv, men har hatt mine byturen og fester i yngre dager hvor inntaket har blitt alt for høyt. Da har det hendt at jeg har blitt med venninner hjem for å sove, og det har hendt at jeg har våknet med en halvskreven sms til daværende sambo om dette som ikke har blitt sendt før jeg har sluknet. Ifølge deg og store deler av denne tråden, gjør det meg til en fæl person som har null respekt for sambo. Mitt poeng er bare at noen ganger finnes det andre forklaringer enn at man bare gir faen. Alt er ikke svart/hvitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...