AnonymBruker Skrevet søndag kl 06:54 #161 Del Skrevet søndag kl 06:54 Får veldig mye kvinnevibber av innleggene dine, Ts. Tviler på at noen bryr seg om det er en han, siden du uansett skriver detaljert. Anonymkode: fff67...648 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet søndag kl 07:11 #162 Del Skrevet søndag kl 07:11 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg blir litt oppgitt over de strenge kommentarene over. Dette kan være en helt menneskelig feil der han har sovnet på en sofa etter å ha fått i seg litt for mye. Det er nok en naturlig forklaring. Hadde dette skjedd regelmessig er det selvfølgelig noe annet, men ingen her kan si at dette aldri kunne skjedd dem selv. Her er det flere som må gå litt i seg selv! Anonymkode: 0ec96...207 Og da er det greit å lyve om det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet søndag kl 07:18 #163 Del Skrevet søndag kl 07:18 Synes det er helt utrolig hvor mange svar Ts får om at samboeren har trolig vært utro. Personen var tydelig ganske full. Det er vel ikke så sannsynlig at noen vil ha sex med en ganske full person, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:22 #164 Del Skrevet søndag kl 07:22 Nymphadora skrev (17 timer siden): Men herregud, har folk her aldri opplevd å være ute med venner eller kollegaer i et festlig lag og mistet fullstendig grep om tiden? Må være verdens mest edruelige gjeng. Kan godt hende at ts sin sambo er en tulling, som har vært ute hele natta og helt bevisst latt være å gi beskjed om at h*n ikke kommer hjem ila natt, men finnes så mange andre mulige mer uskyldige forklaringer. Noen kan jo også tenke, selv om det kanskje er dumt, at man ikke vil plage sin sambo midt på natta f.eks om tiden først har løpt fra en. Han har aldri vært borte til utpå morrakvisten uten å gi beskjed, nei. Blir han over natta, er det allerede avtalt før han i det hele tatt drar. Anonymkode: 745b4...a6f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:37 #165 Del Skrevet søndag kl 07:37 exictence skrev (17 minutter siden): Synes det er helt utrolig hvor mange svar Ts får om at samboeren har trolig vært utro. Personen var tydelig ganske full. Det er vel ikke så sannsynlig at noen vil ha sex med en ganske full person, Var han så full i realiteten? Han kan godt ha vært med noen hjem, og selvfølgelig brukt blackout som unnskyldning til ts uten at det trenger å være sant. Anonymkode: 745b4...a6f 16 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet søndag kl 08:35 #166 Del Skrevet søndag kl 08:35 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ts Alle togstasjoner i Norge stenger 01:30 i sommerhalvåret og muligens tidligere i vinterhalvåret. (Jeg spurte min bror som jobber som lokfører) Beklager å si det, men typen din snakker ikke sant. Anonymkode: bcb9d...c80 Dere kan jo ikke bare gå etter når togstasjonen stenger, men må også tenke på når de åpner igjen. Oslo S f.eks åpner igjen 03. 45 og Østbanehallen åpner kl 04 30. Utestedene stenger kl 03, så har man vært der til det stenger, bruker man gjerne litt tid på komme seg ut derfra, og kanskje man skal ha litt nattmat osv. Da er man fort ikke på togstasjonen før det har åpnet igjen. Det går an å gå på en smell når det gjelder alkohol og hvis man først har slukna et sted, er det vel få som klarer å ringe eller sende sms i søvne. Det er fullt mulig å få blackout for store deler av kvelden og natten ved for høyt inntak, noe som ikke er en morsom opplevelse for den det gjelder. Hvorvidt ts sin sambo forteller sannheten er vanskelig å bedømme all den tid man ikke kjenner vedkommende. Det må ts selv avgjøre. Det går an å drikke seg for full og gjøre feiltrinn i fylla, uten at det er ensbetydende med at man automatisk er en utro, løgnaktig kjæreste. Den virkelige verden er ikke KG-perfekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:40 #167 Del Skrevet søndag kl 08:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger, spesielt de som svarer på spørsmålet mitt om denne situasjonen hadde vært greit for dere i deres forhold. Jeg har forståelse for at flere kaller meg naiv og sier jeg ikke må tro på historien til samboer. Det gjør jeg heller ikke, i alle fall ikke i sin helhet/enkelhet. Men det var lite rom for å ha en konstruktiv samtale om dette i går. Jeg skal forsøke igjen i dag. For jeg har store problemer med å forstå at samboer ‘ikke husker’ noe mellom byen og at hen våknet på togstasjonen mange timer etterpå. Hen må ta toget for å komme seg hjem, men allikevel… Aller mest er jeg skuffet og lei meg. Jeg skulle ønske samboer brydde seg nok til å bare sende den meldingen i går kveld/natt, så hadde jeg ikke nødvendigvis bekymret meg så mye. Det hjelper å lese at det er så mange som synes dette er uakseptabel oppførsel av en voksen person. Det gir meg styrke i min egen opplevelse om at jeg heller ikke synes det var greit. Jeg har grublet og tenkt så mye det siste døgnet, og får det bare ikke til å stemme hvis samboer har vært utro. Men vi får se om det er mer å hente frem i samtale senere. Anonymkode: 6c4a4...145 Og hva er din plan hvis han faktisk har vært utro? Anonymkode: cd6ef...3a9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 09:22 #168 Del Skrevet søndag kl 09:22 Er glad i en fest jeg også, drikker og koser meg, nach har vært gøy i 25 år. Men jeg har aldri sovnet ute i offentligheten. Det er ganske grenseoverskridende. Om noe slikt skulle skje da hadde min samboer vært den første jeg ringte. "Hei, herregud, vet du hva?? Jeg har sovet på en benk på togstasjonen i natt!! Herregud! Skjønner ikke hvordan det er mulig! Beklager, jeg har vært helt dritings tydeligvis!" Han hadde ikke vært spesielt imponert, men bekymret for meg. Tilbudt seg å hente meg. Om vi ikke hadde bil så hadde han komt meg i møte. Om jeg gjorde noe dumt på byen, havnet i fyllearresten, så hadde jeg insistert på at de orienterte samboeren min slik at han ikke bekymret seg unødig. Omsorg og omtanke for han jeg elsker er innebygd og går helt på automatikk. Spiller ingen rolle om jeg er edru eller full. Jeg elsker han, tenker på han, og vil ikke han skal bekymre seg. Om jeg var ute på noe, gikk tom for strøm på telefonen og ikke kom meg hjen, da hadde jeg lånt en telefon med noen for å gi han beskjed. Eneste gangen jeg ikke hadde gitt han beskjed om hvor jeg var, er mest sannsynlig om jeg var med en annen mann. Da er løgn lettere enn sannheten. Anonymkode: 3a9dc...102 8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet søndag kl 09:44 #169 Del Skrevet søndag kl 09:44 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er glad i en fest jeg også, drikker og koser meg, nach har vært gøy i 25 år. Men jeg har aldri sovnet ute i offentligheten. Det er ganske grenseoverskridende. Om noe slikt skulle skje da hadde min samboer vært den første jeg ringte. "Hei, herregud, vet du hva?? Jeg har sovet på en benk på togstasjonen i natt!! Herregud! Skjønner ikke hvordan det er mulig! Beklager, jeg har vært helt dritings tydeligvis!" Han hadde ikke vært spesielt imponert, men bekymret for meg. Tilbudt seg å hente meg. Om vi ikke hadde bil så hadde han komt meg i møte. Om jeg gjorde noe dumt på byen, havnet i fyllearresten, så hadde jeg insistert på at de orienterte samboeren min slik at han ikke bekymret seg unødig. Omsorg og omtanke for han jeg elsker er innebygd og går helt på automatikk. Spiller ingen rolle om jeg er edru eller full. Jeg elsker han, tenker på han, og vil ikke han skal bekymre seg. Om jeg var ute på noe, gikk tom for strøm på telefonen og ikke kom meg hjen, da hadde jeg lånt en telefon med noen for å gi han beskjed. Eneste gangen jeg ikke hadde gitt han beskjed om hvor jeg var, er mest sannsynlig om jeg var med en annen mann. Da er løgn lettere enn sannheten. Anonymkode: 3a9dc...102 Nå er det jo en gang slik at den logikken man har som edru, ikke alltid er der når man er snydens full. Man kan ta mange beslutninger i fylla, som man ellers ikke ville gjort og som man heller ikke forstår noe av dagen etterpå. Ditt eksempel med at hvis du hadde gjort noe så du havnet i fyllearresten er et godt eksempel, mest sannsynlig en idiotisk handling man aldri hadde gjort edru. Så hvordan vet du med sikkerhet at du i et slikt tilfelle hadde vært oppegående nok til å insistere at politiet ringer samboeren din? Men du har et godt poeng med hvilken handling man gjør når man er edru igjen, som trekker ned for ts sin sambo. Man bør krype til korset og viser anger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 13:34 #170 Del Skrevet søndag kl 13:34 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 8.23): Uff. Ikke bra. Men det kan jo være en mulighet han har sovnet på et dass et sted? Eller ligger i ei veigrøft utspydd og sover ut rusen. Har skjedd meg på julebord. Sovnet på dassen og våknet sent på morgenen når rengjøringspersonell låste seg inn. Anonymkode: da855...378 Hadde fortsatt ikke vært greit. Ikke spesielt sjarmerende oppførsel av noen, spesielt ikke i et forhold. Anonymkode: 38bbe...042 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet søndag kl 14:16 #171 Del Skrevet søndag kl 14:16 Jeg tenker han har vært i fyllearresten jeg. De pleier slippe ut i ni ti tiden om morgenen, så det passer godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:19 #172 Del Skrevet søndag kl 14:19 Nymphadora skrev (3 timer siden): Nå er det jo en gang slik at den logikken man har som edru, ikke alltid er der når man er snydens full. Man kan ta mange beslutninger i fylla, som man ellers ikke ville gjort og som man heller ikke forstår noe av dagen etterpå. Ditt eksempel med at hvis du hadde gjort noe så du havnet i fyllearresten er et godt eksempel, mest sannsynlig en idiotisk handling man aldri hadde gjort edru. Så hvordan vet du med sikkerhet at du i et slikt tilfelle hadde vært oppegående nok til å insistere at politiet ringer samboeren din? Men du har et godt poeng med hvilken handling man gjør når man er edru igjen, som trekker ned for ts sin sambo. Man bør krype til korset og viser anger. Jeg har vært noen runder rundt sola 😉 Blitt godt kjent med meg selv i ulike situasjoner. I tillegg er jeg rimelig høyt utdannet innen mitt felt, som er innen kognisjon og relasjoner. Men svarer her inne med utgangspunkt som privatperson. Men dette med ærlighet er en stor greie i mine romantiske forhold siden ett av mine spesialfelt er nettopp nonverbale uttrykk for løgn. Dette forteller jeg potensielle partnere helt i starten slik at de vet hva de går inn i. Men, mennesker og deres valg, det finnes sjelden to streker under svaret. På gruppenivå derimot, der kan man si mye om sannsynligheten for det ene eller andre. At noe skurrer her i situasjonen til ts er jeg overbevist om. Enten holder ikke historien til hen vann, eller så er ikke følelsene og omtanken for ts helt på plass. Anonymkode: 3a9dc...102 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:26 #173 Del Skrevet søndag kl 14:26 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 8.14): Min samboer dro i går på julebord rundt 16. Fikk en melding i 21-tiden der hen sa at hen koste seg. Jeg gikk og la meg. Samboer er fortsatt ikke hjemme (kl. 08) og svarer ikke på melding. Ikke gitt noe beskjed om hvor hen er eller når hen kommer hjem. Hadde dette vært greit for deg i ditt forhold? Om hen ikke kom hjem i løpet av natten hadde det jo vært fint med en melding om hvor hen er i alle fall. Redd for at dette skal bli en stor diskusjon når hen endelig kommer hjem. Anonymkode: 6c4a4...145 Greit? Hva mener du med «greit»? Jeg antar vedkommende har kommet ut for noe og hadde ringt sykehus og legevakt. Og politi. Hadde vedkommende ikke røket ut for noe kriminelt eller medisinsk? Da ville vi ha bestilt time hos lege og utredet ting som svulst etc. Det hadde ikke.å blitt noen «diskusjon». Og jeg hadde aldri - noensinne - valgt en partner jeg var redd for å havne i diskusjon med. Den følelsen er ikke forenelig med å være sammen med et normalt fungerende menneske. Jeg ser ikke hva du er «redd» for. Du antar eller vet han ikke har vært utsatt for noe, men bare har valgt å ikke ringe. Trolig fordi dette har skjedd tidligere, og vil skje senere. Da har du to valg: 1. velge å forbli i et forhold med et menneske som velger å oppføre seg slik. 2. velge å ikke forbli i et forhold med et menneske etc. Anonymkode: bdfff...bd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:29 #174 Del Skrevet søndag kl 14:29 exictence skrev (7 timer siden): Synes det er helt utrolig hvor mange svar Ts får om at samboeren har trolig vært utro. Personen var tydelig ganske full. Det er vel ikke så sannsynlig at noen vil ha sex med en ganske full person, For meg handler det ikke om at han har vært utro eller ei. Jeg ville blitt veldig redd, samt det er respekltøst. er man så søple drita har han neppe klart å utføre samleie uansett. Og som jeg skrev over hadde han strøm på tlf ville jeg ringt hjem med en gang jeg kom til meg selv. Anonymkode: 7926b...a35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:11 #175 Del Skrevet søndag kl 15:11 Ts, var han full/påvirket når hn kom hjem på formiddagen? Jeg spurte min mann som jobber i Banenor (men ikke direkte mot togstasjoner) om det er togstasjoner som er åpen døgnet rundt, han var usikker, men trodde at store stasjoner, der man kan gå inn, blir stengt noen timer om natten. Men uavhengig av det, så virker det usannsynlig at en person kan ligge i fred til langt ut på formiddagen uten at noen tar kontakt, som vekter eller politi. Jeg beklager, men jeg er enig med dem som tror hn har vært utro, eller gjort noe annet som ikke er greit, og det eneste jeg kan tenke meg da er dop. Jeg håper du får svar på hva som faktisk har foregått, det er utrolig slitsomt å føle og vite inni en, at noe ikke stemmer. Jeg hadde det slik med eksmannen og han hadde et forhold bak ryggen min. Anonymkode: dbeda...e1e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet søndag kl 15:18 #176 Del Skrevet søndag kl 15:18 AnonymBruker skrev (På 16.11.2024 den 8.14): Min samboer dro i går på julebord rundt 16. Fikk en melding i 21-tiden der hen sa at hen koste seg. Jeg gikk og la meg. Samboer er fortsatt ikke hjemme (kl. 08) og svarer ikke på melding. Ikke gitt noe beskjed om hvor hen er eller når hen kommer hjem. Hadde dette vært greit for deg i ditt forhold? Om hen ikke kom hjem i løpet av natten hadde det jo vært fint med en melding om hvor hen er i alle fall. Redd for at dette skal bli en stor diskusjon når hen endelig kommer hjem. Anonymkode: 6c4a4...145 Hvorfor er du ikke bekymret for samboeren din, som kan være alvorlig skadet eller verre?! Hvorfor går bekymringen din på en mulig «diskusjon»?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet søndag kl 15:32 #177 Del Skrevet søndag kl 15:32 Det er fullt mulig å bli sørpe drita på byen, få blackout og ikke huske noe og surre rundt og sovne sittende på en benk og våkne opp igjen på morrakvisten, det har jeg selv gjort 😅 Ingen problem. Og har flere lignende historier med kompiser. Oslo S åpner også igjen 03.45, så om man har vært på byen til stenger, så kebab eller surra rundt med noe annet, så kan klokka fint bli 4-5-6 før man surrer inn på Oslo S og kanskje sovner litt på en benk. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet søndag kl 15:38 #178 Del Skrevet søndag kl 15:38 Uansett om han har vært utro eller ikke (noe jeg syns det er rimelig åpenbart at han har) er jo måten han behandler TS på helt forkastelig. Du blir ikke borte en hel natt, kommer inn kl 11 med en halvveis forklaring og så mener du at det får være helt greit. Det er totalt hensynsløs atferd, selv om han skulle snakket sant! 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:43 #179 Del Skrevet søndag kl 15:43 Anonym90059005 skrev (6 minutter siden): Det er fullt mulig å bli sørpe drita på byen, få blackout og ikke huske noe og surre rundt og sovne sittende på en benk og våkne opp igjen på morrakvisten, det har jeg selv gjort 😅 Ingen problem. Og har flere lignende historier med kompiser. Oslo S åpner også igjen 03.45, så om man har vært på byen til stenger, så kebab eller surra rundt med noe annet, så kan klokka fint bli 4-5-6 før man surrer inn på Oslo S og kanskje sovner litt på en benk. Fra 21 om kvelden til klokken 11 dagen etter, har du vært så drita at du ikke en gang greier å sende en melding? Det er umulig å være blackout full i hele 14 timer i strekk. Da hadde du mest sannsynlig havnet på sykehuset med alkoholforgiftning. I verste fall vært død. Anonymkode: 6b7e6...931 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 15:43 #180 Del Skrevet søndag kl 15:43 Anonym90059005 skrev (6 minutter siden): Det er fullt mulig å bli sørpe drita på byen, få blackout og ikke huske noe og surre rundt og sovne sittende på en benk og våkne opp igjen på morrakvisten, det har jeg selv gjort 😅 Ingen problem. Og har flere lignende historier med kompiser. Oslo S åpner også igjen 03.45, så om man har vært på byen til stenger, så kebab eller surra rundt med noe annet, så kan klokka fint bli 4-5-6 før man surrer inn på Oslo S og kanskje sovner litt på en benk. Nei, man får ikke sove på en benk på Oslo S! Det er vektere der og de lar absolutt ikke folk sove der i timesvis. De kommer veldig kjapt om de ser noen som har sloknet helt. Anonymkode: 1d54a...522 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå