AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #141 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg blir litt oppgitt over de strenge kommentarene over. Dette kan være en helt menneskelig feil der han har sovnet på en sofa etter å ha fått i seg litt for mye. Det er nok en naturlig forklaring. Hadde dette skjedd regelmessig er det selvfølgelig noe annet, men ingen her kan si at dette aldri kunne skjedd dem selv. Her er det flere som må gå litt i seg selv! Anonymkode: 0ec96...207 Da lyver han da? Han sa han sov på togstasjonen. Noe som også selvfølgelig er løgn Anonymkode: c7f88...3d8 19 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #142 Del Skrevet 16. november 2024 Nymphadora skrev (28 minutter siden): La meg spesifisere at jeg er helt enig i at det vanlige vil være å gi beskjed dersom man kommer hjem senere enn avtalt eller overnatter hos en venn, osv. Det jeg reagerer på med KG-moralen er at den er så svart/hvitt . Det finnes null slingringsmonn for at noen ganger skjer det ting som fører til at den beskjeden uteblir, uten at nødvendigvis man har bevisst ment å være respektløs. Død er nesten eneste tillate "unnskyldning". Tar man for eksempel ts sin situasjon, og en forutsetning om at samboer forteller sannheten, så har h*n sovnet på vei hjem. Da har man ikke utelatt beskjed med hensikt. Dog kunne gitt beskjed med en gang man våknet selvfølgelig. KG-moralen er ikke så svart/hvit som du skal ha den til å være. En oppegående, moden og omtenksom mann med refleksjonsevne og respekt og omtanke for sin samboer ville opptrådd på en helt annen måte når han kom hjem etter å ha uteblitt over natten uten å gi lyd fra seg. Når han kommer hjem som om ingenting har skjedd, uten en troverdig forklaring, uten en beklagelse - men bare hopper over i "kåt"-modus (som er velkjent brukt i slike situasjoner for å dekke over nettopp utroskap eller rus), DA er det med god grunn ikke lenger noe slingringsmonn, for alt med denne mannens adferd da han kom hjem roper høyt om at han lyver til Ts. Hadde mannen gitt uttrykk for noe som var troverdig og både beklaget og sikret at han ikke skal drikke så mye igjen, da hadde det også vært muligheter for slingringsmonn. Anonymkode: 51acf...44c 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymphadora Skrevet 16. november 2024 #143 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): KG-moralen er ikke så svart/hvit som du skal ha den til å være. En oppegående, moden og omtenksom mann med refleksjonsevne og respekt og omtanke for sin samboer ville opptrådd på en helt annen måte når han kom hjem etter å ha uteblitt over natten uten å gi lyd fra seg. Når han kommer hjem som om ingenting har skjedd, uten en troverdig forklaring, uten en beklagelse - men bare hopper over i "kåt"-modus (som er velkjent brukt i slike situasjoner for å dekke over nettopp utroskap eller rus), DA er det med god grunn ikke lenger noe slingringsmonn, for alt med denne mannens adferd da han kom hjem roper høyt om at han lyver til Ts. Hadde mannen gitt uttrykk for noe som var troverdig og både beklaget og sikret at han ikke skal drikke så mye igjen, da hadde det også vært muligheter for slingringsmonn. Anonymkode: 51acf...44c Tror ikke du helt forstår hva det betyr når man gir et eksempel med en forutsetning om at ts sin sambo snakker sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #144 Del Skrevet 16. november 2024 Ts Alle togstasjoner i Norge stenger 01:30 i sommerhalvåret og muligens tidligere i vinterhalvåret. (Jeg spurte min bror som jobber som lokfører) Beklager å si det, men typen din snakker ikke sant. Anonymkode: bcb9d...c80 20 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #145 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ts Alle togstasjoner i Norge stenger 01:30 i sommerhalvåret og muligens tidligere i vinterhalvåret. (Jeg spurte min bror som jobber som lokfører) Beklager å si det, men typen din snakker ikke sant. Anonymkode: bcb9d...c80 Det skulle stå "Kjære ts" og ikke bare "Ts", da jeg ikke er ts Anonymkode: bcb9d...c80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #146 Del Skrevet 16. november 2024 Jeg hadde ikke syntes det var greit å ikke få beskjed. Jeg er ikke redd for utroskap eller at han skal havne i noe «trøbbel», men det er greit å vite hvor han er og omtrent når han kommer hjem. En melding som «drar på nachpiel hos …» er nok for meg, bare så jeg vet at det er liv i han. Anonymkode: 2f4c8...1e5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #147 Del Skrevet 16. november 2024 Sa han ikke at han ikke husket noe før han våknet? Mulig han har hatt black out frem til han sovnet. At han gikk til togstasjonen på morgenkvisten, sovder en liten stund og våknet, deretter tatt seg hjem? Anonymkode: f9ed5...2de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #148 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir litt oppgitt over de strenge kommentarene over. Dette kan være en helt menneskelig feil der han har sovnet på en sofa etter å ha fått i seg litt for mye. Det er nok en naturlig forklaring. Hadde dette skjedd regelmessig er det selvfølgelig noe annet, men ingen her kan si at dette aldri kunne skjedd dem selv. Her er det flere som må gå litt i seg selv! Anonymkode: 0ec96...207 Å ikke gi lyd fra seg på 14 timer er ikke en menneskelig feil. Anonymkode: 6b7e6...931 13 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #149 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg blir litt oppgitt over de strenge kommentarene over. Dette kan være en helt menneskelig feil der han har sovnet på en sofa etter å ha fått i seg litt for mye. Det er nok en naturlig forklaring. Hadde dette skjedd regelmessig er det selvfølgelig noe annet, men ingen her kan si at dette aldri kunne skjedd dem selv. Her er det flere som må gå litt i seg selv! Anonymkode: 0ec96...207 Jo, jeg kan si at det aldri hadde skjedd meg. Jeg drikker og ruser meg ikke. Anonymkode: 6ce5a...92d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #150 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samboer kom valsende inn døren litt før 11 i dag tidlig. Hen sier hen ikke husker hva som skjedde mellom byen og at hen våknet på togstasjonen i dag tidlig. Jeg tror ikke hen var utro da hen var veldig kåt da vedkommende kom hjem. Etter noen timer med søvn har jeg forsøkt å snakke med samboer om at jeg var veldig bekymret og ikke synes det var greit å ikke gi beskjed. Virker ikke helt som at samboer tar det så seriøst, hen sier bare at hen ikke husker og hadde drukket for mye. Jeg har i alle fall sagt at ved neste festlige lag ønsker jeg beskjed om hen kommer hjem etter kl. 2. Takk for tilbakemeldinger. Dere kan spekulere dere grønne om hvilket kjønn både jeg og samboer har. Jeg synes ikke det er relevant for tråden og velger derfor å gjøre som jeg gjør. Ts Anonymkode: 6c4a4...145 Dersom din partner hadde vært en kvinne må du være helt fjern som ikke har ringt politiet. Hadde vært livredd for voldtekt/vold og det som verre er. Sier seg selv at dette er en mann. Sovnet på togstasjonen, herregud så white trash. Høres ut som han ikke er en dag eldre enn 18 år Anonymkode: 7d058...d46 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #151 Del Skrevet 16. november 2024 Nymphadora skrev (3 timer siden): Så bra at samboer har kommet trygt hjem. Du må selvfølgelig ta stilling til om du tror på historien eller ikke, men vil råde deg til å ikke konkludere med at det ikke kan være sant utelukkende fordi togstasjonen må ha vært stengt. Oslo S og Østbanehallen f.eks åpner vel rundt 04-04.30 tiden, så det er fullt mulig å komme inn der etter en sen kveld ute. Samtidig, hvis det er Oslo S/Østbanhallen, kryr det av vektere som passer på til enhver tid. Vektere kaster ut synlig berusede og rusa mennesker som sover. De blir enten kastet ut hvis de kan gå eller politiet blir tilkalt og vedkommende havner i fyllearresten. Historien til ts sin man er bare tull og tøys. Anonymkode: 7d058...d46 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #152 Del Skrevet 16. november 2024 Toget kom.. og gikk men å kalle det togstasjonen er vel litt drøyt ts? Anonymkode: 92514...213 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #153 Del Skrevet 16. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oslo s stenger om natten…. Jeg er dessverre enig med hylekoret her inne. Han har nok ikke sovet på en stengt togstasjon frem til 11.tiden. Anonymkode: 6ce5a...92d Enig her faktisk. Jeg har til og med selv sovnet på Oslo S for 8 år siden i tidlig 20-årene etter en fuktig kveld på byen. Vaktene kom og kastet meg ut rundt kl 5.00 fordi de stengte. Mulig det var før, husker ikke eksakt klokkeslett. Anonymkode: 26327...ea9 5 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
911 Skrevet 16. november 2024 #154 Del Skrevet 16. november 2024 SVÆRT tynn forklaring denne samboeren din kommer med. Ingen er så overstadig beruset over så lang tid at de ikke er bevisst. Er dette en kvinne er det ekstra bekymringsfullt. Hun kan ha blitt voldtatt. Litt verre å voldta en sovende/bevisstløs mann (om den som voldtar ikke er homofil da). 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2024 #155 Del Skrevet 16. november 2024 Tenker både dop og dame. Han ble med henne hjem, gjorde mye rart, men samvittigheten hans kicket inn og han hadde ikke sex med henne der han fikk orgasme. Han kom hjem og var sprengkåt etter å vært teaset hele natten og morgenen. Beklager ts. "If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck". Anonymkode: 3a9dc...102 9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #156 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ts Alle togstasjoner i Norge stenger 01:30 i sommerhalvåret og muligens tidligere i vinterhalvåret. (Jeg spurte min bror som jobber som lokfører) Beklager å si det, men typen din snakker ikke sant. Anonymkode: bcb9d...c80 hæ? i Telemark er det flere togstasjoner som har åpne døgnet rundt? f.eks i Skien kan du sette deg på benkene inne når du vil på døgnet. Det er, utrolig nok, en verden utenfor Oslo🤯 Anonymkode: 41365...20b 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #157 Del Skrevet 17. november 2024 Gikk han tom for strøm på tlf? Han må ellers ha sett at du har ringt og er bekymret. Hadde noe slikt skjedd meg ville det første vært at jeg ringte mannen min og sa i fra når jeg kom til. meg selv. Historien henger ikke på greip. Anonymkode: 7926b...a35 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 17. november 2024 #158 Del Skrevet 17. november 2024 Ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #159 Del Skrevet 17. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hæ? i Telemark er det flere togstasjoner som har åpne døgnet rundt? f.eks i Skien kan du sette deg på benkene inne når du vil på døgnet. Det er, utrolig nok, en verden utenfor Oslo🤯 Anonymkode: 41365...20b INNENDØRS. Mannen til ts har ikke sovet på en benk itendørs i november….. Anonymkode: 20421...89d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2024 #160 Del Skrevet 17. november 2024 Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger, spesielt de som svarer på spørsmålet mitt om denne situasjonen hadde vært greit for dere i deres forhold. Jeg har forståelse for at flere kaller meg naiv og sier jeg ikke må tro på historien til samboer. Det gjør jeg heller ikke, i alle fall ikke i sin helhet/enkelhet. Men det var lite rom for å ha en konstruktiv samtale om dette i går. Jeg skal forsøke igjen i dag. For jeg har store problemer med å forstå at samboer ‘ikke husker’ noe mellom byen og at hen våknet på togstasjonen mange timer etterpå. Hen må ta toget for å komme seg hjem, men allikevel… Aller mest er jeg skuffet og lei meg. Jeg skulle ønske samboer brydde seg nok til å bare sende den meldingen i går kveld/natt, så hadde jeg ikke nødvendigvis bekymret meg så mye. Det hjelper å lese at det er så mange som synes dette er uakseptabel oppførsel av en voksen person. Det gir meg styrke i min egen opplevelse om at jeg heller ikke synes det var greit. Jeg har grublet og tenkt så mye det siste døgnet, og får det bare ikke til å stemme hvis samboer har vært utro. Men vi får se om det er mer å hente frem i samtale senere. Anonymkode: 6c4a4...145 5 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå